Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
Onderdeurtje
Gepost door Onderdeurtje op woensdag 26-12-2007 om 11:35:59
Die tracks doen het niet, dus feed volgt wellicht nog.

Opzich wel dope Quizmaster, maar te makkelijk ofzo. Een paar vage sounds bij elkaar en dat wordt te vaak herhaald. Ik mis echt een melodie en akkoorden. Drums zijn wel nice...


Hier een snippet van een gesamplede beat, ben benieuwd naar jullie mening..














[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-12-2007 @ 11:40:16 ]

aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 26-12-2007 om 11:44:21
Ik zou die flanger of phaser eraf halen,neigt naar het valse toe,maar de beat is wel lekker,mss nog wel wat te hard vergeleken met de samples..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op woensdag 26-12-2007 om 15:07:13
Onderdeur:
lekker beat ,vind alleen je kick iets te hard vergeleken met de rest ,verder vind ik hem netjes !!


Quiz:ik gebruik gewoon fruityloops 7en verder adobe audition voor het knippen ,en die bassline is een sample eigenlijk ,zo vervormd dat het op een soort van bass lijkt ofzo ...

maar bedankt dat je het digt
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
Marsman Gepost door Marsman op woensdag 26-12-2007 om 19:05:49
@ Able: Die intro beat is wel tof, maar af en toe zit er iets te veel hoog in, moet je mee oppassen want doet beetje pijn aan de oren. Zal het inderdaad wel goed doen als introotje. Ga je een mixtapeje in elkaar draaien dan?

@ Quizmaster: Een beetje kaal zou ik zeggen. Ik verwacht echt een dikke, lage baslijn ofzo. De belletjes klinken niet zo fijn, maar dat komt omdat ik niet zon grote fan ben van belletjes. De sample is nogal vaag, ik zou er meer mee doen.

@ Onderdeurtje: Klinkt wel lekker, ook mis ik bij jou nog een dikke baslijn. Gewoon omdat ik erg veel laag mis in de mix. Verder heb ik geen last van het phaser/flanger effect. (over de vocals toch?)

Eigen snippetje dan maar. Ik heb besloten om langzaamaan over te stappen op Cubase en Reason achter me te laten. Waarom? Omdat ik best wel veel dingen opneem om in mijn beats te verwerken. Ik vind reason gewoon veel te omslachtig in opgenomen dingen invoeren enzo. Plus dat Cubase gewoon veel meer mogelijkheden geeft.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-12-2007 @ 23:21:45 ]
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op woensdag 26-12-2007 om 20:17:28
vind je drums nog steeds goedkoop kllinken man, doe daar wat aan
Marsman Gepost door Marsman op woensdag 26-12-2007 om 20:25:18
Haha fok jou Brand. Dit is wel ongeveer zoals ik het wil hebben. Ik ga geen drums met randjes en sliertjes eraan doen in dit ding, dat wordt te rommelig heb ik al gemerkt (en jij ook in de vorige snippets).
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op woensdag 26-12-2007 om 21:46:39
heerlijk beat marsman,doet me denken aan je 1e Ep die ik zwaar dope vind ,beats die je meetrekken in het nummer !

ben idd bezig met een e.p al een half jaar ofzo ,maar wil eerst het niveau van me beats een beetje op niveau hebben
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-12-2007 @ 21:55:04 ]

----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
Marsman Gepost door Marsman op woensdag 26-12-2007 om 23:21:27
Thanks Able! Heb hem er nu afgehaald. Gaat gebruikt worden. jullie horen hem vast nog wel weer eens.
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op woensdag 26-12-2007 om 23:35:54
Melodieuze beat van mij dit keer, s'avonds even een nachtje voor doorgetrokken. Veelal gespeeld op mn MIDI-keyboard.
Vind zelf vooral het refrein dope, rond de 1:00, maar wie ben ik?

http://www.zshare.net/audio/59356728185200/
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-12-2007 @ 23:56:13 ]

----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 27-12-2007 om 00:06:50
Jij bent gizzle, jeweetzizzle!
Het is verder niet echt mijn smaak, kan er weinig over zeggen verder.
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op zaterdag 29-12-2007 om 00:09:45
Giant: Beetje saai en klinkt nogal statisch. De sample vind ik ook niet echt dope.

Quizmaster: Dope drums, maar wat Onderdeurtje zegt: beetje te makkelijk. Voor de rest vind ik sommige geluiden een beetje vaag en niet bij de beat passen.

Onderdeurtje: Haal die phaser er af inderdaad. Voor de rest dope beat man.

Gizzle: Dope beat man. Niet veel over te zeggen eigenlijk.

Nieuwe snippet:
http://www.zshare.net/audio/59868880c470d6/
Thymozie
Gepost door Thymozie op zaterdag 29-12-2007 om 05:14:01
@ Zjoerd, lekker dark vind ik m, niet veel over te zeggen...

2 Nieuwe,

http://www.humblevoice.com/Thymozie
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op zaterdag 29-12-2007 om 14:32:10
play the game: klinkt wel lau alleen na zo'n vinylachtige intro vindt ik de beat een beetje te schoon ofzo, wel vette vocals enzo. drums zijn misschien wat te standaard misschien vet om een rauwe breakbeat daarvoor te gebruiken ofzo.. al met al wel dikke beat

touch your toes: synth lijn overstemt beetje bij de rest van de beat, hou niet van dit soort shit dus kan ook niet echt goed feeden..
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op zaterdag 29-12-2007 om 18:50:30
@sjoerd: lekker duister idd.. die sample die er na 28 seconden ofzo in komt is ook dope.

@gizzle: totaal niet mijn smaak, kan er niet zoveel over zeggen.. vind de samples niet zo tof


nieuwe van mij.. beetje ala mobb deep / queensbridge.. heb hem eigenlijk binnen 1,5 uur gemaakt, maar ik denk ik laat hem ff horen















----------------------------------------
BEATS!
Marsman Gepost door Marsman op zaterdag 29-12-2007 om 19:14:15
De bas die op de eerste tel komt is een C. Ik zou hem omlaag halen naar een A. 3 semitonen omlaag pitchen dus, als je het liever zo wilt horen.
LNO_C
Late Night Ownage!
Gepost door LNO_C op zaterdag 29-12-2007 om 22:05:05
@ maf: het heeft wel iets, alleen nog ff uitwerken.
ook als je een betere kwaliteit hebt van je sample zou ik dat zeker gaan gebruiken
----------------------------------------
http://www.myspace.com/cheran123
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zondag 30-12-2007 om 01:24:10















zal morgen de rest gaan feeden nu te moe

dit is in ieder geval klein testje die ik verder uitgewerkt heb
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op zondag 30-12-2007 om 13:59:23
Quote:
Marsman schreef op 29-12-2007 @ 19:14
De bas die op de eerste tel komt is een C. Ik zou hem omlaag halen naar een A. 3 semitonen omlaag pitchen dus, als je het liever zo wilt horen.


dan klinkt ie beter idd.. vind dat fucking lastig zo'n lage bass vinden bij die hoge samples.. moet me binnenkort maar es wat gaan verdiepen in die muziektheorie en mn gehoor trainen

@lno: vind het persoonlijk toffer dat er wat naaldgekraak van mn plaat in de sample zit, maar er kan nog wel wat uitgefilterd worden ja
----------------------------------------
BEATS!
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zondag 30-12-2007 om 15:04:19
dope samples mafcase, bass is mischien iets te zwaar, maar idd, shit is moeilijk, als je iets vindt over het subtiel toepassen van basslines, let me know ik wil t ook weten.
mja je kan verder ook hoop op gevoel doen dan kom je ook al een end
Marsman Gepost door Marsman op zondag 30-12-2007 om 15:12:16
Gewoon op gevoel af gaan is inderdaad te doen, maar dan moet je alsnog wel een goed oor hebben. Vaak zijn het beatmakers die net beginnen, die niet horen wanneer iets vals is en wanneer het dus niet fijn klinkt. Naarmate je meer muziek maakt train je jezelf daar vanzelf in. Dus gewoon veel beats maken en je traint je gehoor vanzelf. Ook aandachtig naar muziek luisteren kan erg helpen. Ik zet zelf wel eens een CDtje van Radiohead op en ga dan alles in mijn hoofd analyseren. Ook wat betreft de mix van een nummer, kan aandachtig luisteren naar muziek erg helpen.

Amen.

@ Brandbeatshit: Meer gefreak en gedeuns in deze beat man! Ik mis dat de laatste tijd in je beats. Jij zelf ook geloof ik.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2007 @ 15:14:01 ]
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op zondag 30-12-2007 om 17:38:23
http://www.zshare.net/audio/603011663a9c34/

brandt: vindt de sounds wel vet alleen k zou ze op een wat andere manier gebruiken... wat ritmischer ofzo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2007 @ 17:41:04 ]

----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
Marsman Gepost door Marsman op zondag 30-12-2007 om 17:44:06
Ik vind de manier waarop je de harp gebruikt niet zo tof. Veel te haperig gebruikt. Sowieso vind ik die harp sample toch niet sterk genoeg om als basis te gebruiken in een beat. Hij kan wel aan het eind van iedere 4 maten ofzo, maar ik zou er zelf niet voor kiezen om het als basissample te nemen. Dan zou ik verder zoeken naar andere samples die je erbij kan gooien.
En ja, voor de rest mis ik iets van een baslijn. Drums klinken wel lekker vies.
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op maandag 31-12-2007 om 00:24:56
woord @ dat wat marsman zegt, harps zijn leuk, maar op deze manier is het irritand als je het zo vaak gebrukt. tkan best wat worden maar gebruik meer harp samples of gooi er 1 of andere synth doorheen. vindt je hihats ook iets te hard staan.
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op maandag 31-12-2007 om 03:02:01
een beetje jammen op mijn bluesmondharmonica...















----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 31-12-2007 om 07:56:10
dope CB..................collabo?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op dinsdag 01-01-2008 om 16:44:43
http://www.zshare.net/audio/60846946add77c/

gesampled uit zo'n oldskool ninja film uit 1980 zitten nog geen breaks in en nog niet zoveel werk ingestoken maar alsnog ben wel benieuwd wat mensen van dit stijltje vinden
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op dinsdag 01-01-2008 om 16:47:14
wel dope,alleen op 30 sec dat pianopingeltje vind ik wat minder,beetje een WU vibe.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op vrijdag 04-01-2008 om 16:15:27
CB: Te vet man ,moet je meer mee doen !

Lauweshit: Eigenlijk heeft apro alles al gezegd die pingel erin is inderdaad een beetje irritant ,en ik denk dat misschien een wat pomperende kick het ook niet verkeerd erin zou doen

nieuwe shit van mij :
vind hem zelf wel oke ,maar volgens mij zijn de levels een beetje focked up maar goed laat me weten wat je ervan vindt














----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op vrijdag 04-01-2008 om 16:30:41
Wel een chille track,mss wat compressie over de beat,de kick vind ik nog wat plat klinken en die voice sample vind ik wat minder,maar het sfeertje komt wel door bij mij...
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op vrijdag 04-01-2008 om 18:29:19
bedankt apro ! ,compressie had ik al wat mee zitten klooien ,maar enkel met de standaard compressor van fruityloops,krijg die andere die je me had gegeven niet geinstaleerd in 7 ,6 wel zeven niet.
en vind je de kick overal plat ? of enkel in de refrein stukken ?
en die vocaal ?ik vond hem zelf wel erbij passen ,omdat tie zeg maar in de sfeer past ,van black,black, black coffee..en dan dat laatste woord naar beneden is gepitched..of vind je het gewoon in zijn geheel niet passen .

bedankt voor de feed die je al hebt gegeven ,ga morgen op me gemak eens even sleutelen
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op vrijdag 04-01-2008 om 18:59:34
Ik zal je morgen even de Waves bundle pasen zit goede compressie bij,de kick mag iets meer pompen,nu zakt je kick wat weg in een brei.
En over de vocal,IK vind het er niet mooi bijpassen,maar het blijft JOU track,dus je hoeft het niet te veranderen,maar wat ik al zei ik voel de vibe/sfeer..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op vrijdag 04-01-2008 om 19:41:59
@ Able

Ben het eens met Apro, wat betreft de kick en compressie.. Bij de vocal sample ligt die 'coffee' niet helemaal mooi vind ik, zou em ook iets meer in de mix leggen en er wat reverb op doen ofzo.. Verder vind ik die snare echt heel irritant, ik vind em veel te scherp voor het sfeertje..

Edit: van die snare valt eigenlijk wel mee.. , forget about that..

Ik voel het sfeertje trouwens ook wel, maar je moet t iets beter uitwerken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-01-2008 @ 19:44:39 ]

----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Finger
Gepost door Finger op vrijdag 04-01-2008 om 21:39:05
@CB-finest dope man die shit moet je gebruiken.

@Able op zich niet verkeerd dat deuntje klinkt me wel een beetje schel in de oren en hij gaat ook redelijk snel vervelen.

Laat ik ook maar eens weer een snippit droppen.
Snippit dus die shit is nog niet af maar tips zijn welkom.
Geluid is nog een beetje dof maar het moet dus ook nog afgemixt worden.













[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2008 @ 18:45:49 ]
Marsman Gepost door Marsman op vrijdag 04-01-2008 om 22:55:13
Om in de sfeer van CB's blues shit te blijven heb ik maar een stukje gitaar opgenomen..














CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op vrijdag 04-01-2008 om 22:59:33
Experimentje... drop het ook maar hier...
















@ apro en able:

Thnx... zag nu pas reacties op dat jamsessietje..

Ennuh... ben altijd down voor een collaboratie apro
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-01-2008 @ 23:01:31 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op zaterdag 05-01-2008 om 22:38:08
klinkt dope finger ,doet mij erg denken aan sixtoo ,mocht je dat kennen ,ik vind dat doffe wel dope klinken eigenlijk ,maar dat is persoonlijk

Mars:netjes ,ik zie de maan al op de de onbewolkte hemel verschijnen nee maar klinkt netjes ! misschien een collabo met cb

CB:netjes gedaan man ,vooral die sax erin is dope ,vind het goed bij elkaar passen ondanks alle verschillende geluiden

hier een ding van mij weer













[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2008 @ 22:59:28 ]

----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
BAR-T
beter doe je normaal..
Gepost door BAR-T op zaterdag 05-01-2008 om 22:42:08














----------------------------------------
http://www.sexy-lena.com/?uid=427833
WEBs Gepost door WEBs op zondag 06-01-2008 om 14:24:55
CB: heel dope vooral het laatste stuk klinkt echt vet..
Able: ja ik weet niet wat ik ervan moet zeggen.. het is niet echt mijn ding.. ik vind het zelf niet zo tof klinken

hier een snippet van mij.. heb wat lopen samplen van james brown..
ben zelf al redelijk tevreden















----------------------------------------
sono ubriaco?
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 06-01-2008 om 15:33:10
@Able: Ja nice, lekker hard. Misschien de bass iets te veel van het goede aanwezig maar dit is zeker het ding waar ik van hou

@WEBs: Best lekker. Wel nice voor een rappert misschien, props
















Zelf ook weer met iets bezig
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Freakin
Bor de Wolf
Gepost door Freakin op maandag 07-01-2008 om 19:23:31
@Ari, beetje kale beat. Denk dat je eerst je bassline en drums constant moet maken voordat je er verder aan werkt. Het kan je stijl zijn.. kubus doet et ook, alleen dan moet je dr nog een hoop aan sleutelen kwa extra's, extra sounds, breaks, etc. Als je die stijl wilt houden maar m chiller wilt maken als beat zelf kwa ritme, zet je het om de twee/vier tellen en speel wat met je kicks en snares verder. Bass/melodieline daarop aanpassen. Keep it up!
















Voel je vrij de rest te checken, http://www.soundclick.com/freakinmc_music.htm
----------------------------------------
Hoea, ik ga wel naar het Enge Bos!
Marsman Gepost door Marsman op maandag 07-01-2008 om 20:16:21
@ CB-finest: Lekker experimenteel.. Zit goed in elkaar, heb er eigenlijk weinig over op te merken. Keep it up.

@ Able: Kick staat me niet aan.. Overstuurt me teveel ofzo, net als de sample, die overstuurt ook te veel. De snare mag wel iets feller naar mijn mening.

@ BAR-T: Waarom gooi je dezelfde snippet als Able neer?

@ WEBs: Wel lekker funky sample. Vind de pauzes tussen de sample alleen niet zo tof. Dat zou ik opvullen. Verder mag je wel een iets hardere snare hebben die meer eruit springt. Hihat vind ik ook niet zo mooi. Eigenlijk zijn de drums gewoon te schoon voor deze sample. Gewoon lekker vies maken!

@ Arihasj: Ben het niet eens met Freakin'. Ik vind het LEKKER man! Vage ritmes en vage bass sound. Ben benieuwd wat hier uit gaat komen. Hier moet je een snelle rapper op zien te vinden, ik zweer je dat dat dope gaat klinken. Grimey a la Dizzee Rascal.

@ Freakin': Niet mijn stijl maar klinkt wel goed.

Heb zelf vanmiddag geexperimenteerd met het sequencen van mn synth in cubase.. Heb uiteindelijk dit eruit gekregen. Niet erg veel aandacht besteed aan de sounds. Het ging mij meer om het concept en de (totaal andere) manier waarop ik dit nu in elkaar heb gedraaid. Ga dit waarschijnlijk wel een keer opnieuw goed uitwerken met misschien wel andere sounds.














Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op maandag 07-01-2008 om 20:47:31
@marsman , thanks. Ik wil het wel instru houden a la dubstep. Komt nog een hoop bij natuurlijk.
Jouw beat is weer lekker hoor, ik vind de sounds lekker. Normaal hou ik niet zo van die Funky sounds maar dit is goed te verteren.

@Freakin', Ik ben nog maar net met deze beat begonnen vandaar het kale. Wacht maar tot ie verder is
Ik vind je beat wel lekker, mooie sounds/sample gebruik, alleen die vocal mag van mij wel ophouden na een tijdje
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op maandag 07-01-2008 om 22:12:12
@ Marsman

Ik vind het niet echt vee aan, ik heb beter van je gehoord. Vind het een beetje GOA achtig soms, of ligt dat aan mij?

Hier een snippet van mij, het heeft ietwat breakdance invloeden. (ook al kan ik het zelf niet )

http://www.speedyshare.com/707676158.html

----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Marsman Gepost door Marsman op maandag 07-01-2008 om 22:34:35
Goa? En zoals ik al eerder heb gezegd is het niet echt de bedoeling dat je gaat oordelen op de sound. Dit is gewoon in elkaar gezet met de eerste de beste sounds die ik kon pakken. Denk dat ik alle sounds eruit gooi behalve de zaag achtige synth.
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op dinsdag 08-01-2008 om 07:48:18
Goa?????dat is heel wat anders ik vind dit dikke chill shit marsman,props naar je hoofd..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op dinsdag 08-01-2008 om 08:21:48
Oe, Marsman, klinkt dope.
Freakin, die sample op die manier is al gebruikt in een vrij vaak gebruikte instrumental. Kan alleen even niet op de naam komen. Wel dope gedaan, tho'.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Finger
Gepost door Finger op dinsdag 08-01-2008 om 18:50:31
Quote:
Finger schreef op 04-01-2008 @ 21:39
Laat ik ook maar eens weer een snippit droppen.
Snippit dus die shit is nog niet af maar tips zijn welkom.
Geluid is nog een beetje dof maar het moet dus ook nog afgemixt worden.















Heb het doffe een klein beetje weggepoetst.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op donderdag 10-01-2008 om 03:20:05















feed graag.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-01-2008 @ 03:20:47 ]
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op donderdag 10-01-2008 om 05:37:45
@ finger klinkt nog steeds best dof, hoe kan dat eigenlijk?
verder vind ik de sfeer wel relaxed die je neerzet.

@ giant beat mag wel wat voller. vindt me te haperig, en je gebruikte samples zijn ook niet echt dope. mischien moet je op dat hoge tuut tuut geluid een reverb gooien of een of andere gefreakte distrtion sound. kweet niet, tis gewoon niet me ding. drums staan ook te zacht t.o.v. samples dingen

@ ari, dopesounds man, t klinkt idd nog kaal, maar dat weet je zelf ook al geloof ik drums mogen van mij ook wel watm eer hiphop, iets langzamer ofzo, ritme klinkt nu niet echt lekker. bass mag van mij ook wat dieper nog.

qoute marsman: @ Able: Kick staat me niet aan.. Overstuurt me teveel ofzo, net als de sample, die overstuurt ook te veel. De snare mag wel iets feller naar mijn mening. dat dus..















en weer experimentje van mijn kant,
feed is welkom!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-01-2008 @ 05:44:47 ]

Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op donderdag 10-01-2008 om 15:57:49
http://www.zshare.net/audio/63747655feef72/
http://www.speedyshare.com/433653743.html

beetje aan het kutten geweest met strings en de symsynth plugin van FL. vind het wel leuk dus aan jullie de vraag, verder gaan of niet?

oh btw heeft iemand tips voor een dope einde? ben fadeouts en steedsw zachter wordende string hits zat aan het worden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-01-2008 @ 16:02:25 ]

----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0269 sec.