Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
E-B-A
Gepost door E-B-A op zaterdag 01-12-2007 om 20:08:55
Heey nlhh ik had even een vraagje
Ik ben met een studiotje bezig en heb nu een leuke buizenvoorversterker dat voor een mooi warm geluid zorgt
Maar kan ik dan ook gewoon ook nog een mengtavel eraan vast maken?
Als dat kan, dan moet ik zeker extra kabels hebben voor de mic, waar kan ik dat dan kopen en hoe duur zal dat zijn
Als het niet kan wat raden jullie me dan voor leuk apparaat aan, prijs maakt niet zoveel uit maar niet al te duur
thnx
----------------------------------------
Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op zaterdag 01-12-2007 om 21:00:52
Quote:
E-B-A schreef op 01-12-2007 @ 20:08
Heey nlhh ik had even een vraagje
Ik ben met een studiotje bezig en heb nu een leuke buizenvoorversterker dat voor een mooi warm geluid zorgt
Maar kan ik dan ook gewoon ook nog een mengtavel eraan vast maken?
Als dat kan, dan moet ik zeker extra kabels hebben voor de mic, waar kan ik dat dan kopen en hoe duur zal dat zijn
Als het niet kan wat raden jullie me dan voor leuk apparaat aan, prijs maakt niet zoveel uit maar niet al te duur
thnx


Heyz,

Ja natuurlijk kan dat..

Is je mic een condensator? en heeft je mixer een aparte pre-amp of heb je zelf een losse pre-amp?

Voorbeeldje zou dan zijn;

Mixer --> main out naar versterker naar Speakers
--> tape out naar pc -> soundcard in
--> Mic in channel 1 (met pre-amp in mixer)
of
--> mic in pre-amp, pre-amp out naar mixer in channel 1

Qua kabels;

is een beetje afhankelijk voor welke setup je hebt..

Misschien kan je wat preciezer zijn en in je post ff aangeven watvoor gear je hebt!
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.