Index / Algemene zaken / | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
waarschijnlijk hebben jullie het gehoord, dat the ali G show terug is op CC. dus noem je favoriete aflevering van The Ali G show ![]() leek me wel humor om dit te doen.. vrijdag was de eerste aflevering ff paar regels - Geen hoi, doei enz. enz. - Geen spam. - Alleen over The Ali G Show. - Lief zijn. - Niet schelden anders krijg je niks van sinterklaas. Ali G is deze week te zien op vrijdag om 22:30 uur en 01:10 uur, zaterdag om 23:15 uur en zondag om 23:45 uur te zien op Comedy Central. Vanaf volgende week elke zaterdag om 20:00 uur en 23:15 uur op ComedyCentral! [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2007 @ 08:20:40 ] ---------------------------------------- niet | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ik keek het gisteravond, ik lag echt weer in een deuk ookal heb ik die shit al 100 keer gezien. ---------------------------------------- beng! | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 03-12-2007 @ 21:59 ik keek het gisteravond, ik lag echt weer in een deuk ookal heb ik die shit al 100 keer gezien. was hij er gister avond ook op?? ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
redelijk laat man, op comedy central iig ---------------------------------------- beng! | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
echt geweldig die show ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-12-2007 @ 22:06:14 ] ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
![]() | ![]() |
dit is echt een klassieker, vooral het einde ---------------------------------------- beng! | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
haha ge-wel-dig ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
hoelaat is het dan op cc? ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 03-12-2007 @ 22:16 dit is echt een klassieker, vooral het einde ![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DutchNelson schreef op 03-12-2007 @ 23:33 hoelaat is het dan op cc? zie mijn edit.. ![]() ---------------------------------------- niet | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: michaelll schreef op 03-12-2007 @ 22:32 haha ge-wel-dig die is echt geweldig die zocht ik net zo lang ![]() ---------------------------------------- niet | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
tegenwoordig wordt het woord tjappies ook gebruikt in ondertiteling bij CC ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
ja true, ik zag het ook. Vooral bij de items van Ali G wordt dat gebruikt ---------------------------------------- beng! | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
dat was me niet eens opgevallen, daar ga ik voortaan op letten![]() ---------------------------------------- niet | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 03-12-2007 @ 22:16 dit is echt een klassieker, vooral het einde blijft fucking goed ![]() moet naar zijn reactie kijken op het einde ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-12-2007 @ 23:10:02 ] ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, die over drugs had ik nog niet gezien. Te dope! En die met die kerels die hun kont laten zien, die is zo grappig! ![]() ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: - Niet Offtopic gaan. - Alleen over The Ali G Show. dat is 2 keer hetzelfde dat je daar zegt.. oh Ali G is een grap allang verteld.. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 05-12-2007 @ 01:57 (...) dat is 2 keer hetzelfde dat je daar zegt.. oh Ali G is een grap allang verteld.. sorry ikheb hem gedit ---------------------------------------- niet | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
hij is er nu op![]() ---------------------------------------- niet | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
Die show is echt vet. Hij speelt zijn personages echt goed toen ik eens Borat zag kon ik niet geloven dat hij ook Ali G speelde lolx Did you meet General Motors? lol | ||
Index / Algemene zaken / |