Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
Caramel
We're all d same colour when u turn off d lights..
Gepost door Caramel op dinsdag 04-12-2007 om 18:41:13
Hey all!!

In februari ga ik naar ghana (Accra) toe voor 4 maanden om onderzoek te doen naar de hiphop daar. In afrika zijn steeds meer artiesten bezig met hiphop en het is echt groeiende!

De beats en lyrics doen me denken aan de oude hiphop van de jaren 80 en 90 in de states; protest tegen het westen en tegen onderdrukking, erg vette en inspirerend dus!

Wat ik me afvroeg is of iemand contact heeft met Ghanese artiesten? Voor me onderzoek moet ik interviews doen en zeg maar mee lopen met die gasten, om te kijken wat zij zoal doen en wat ze denken en vinden...

Kent iemand Ghanese artiesten, die hiphop maken, en denkt dat die eventueel wel bereid is mij een beetje te helpen met info over 'what's going on in Ghana'?

Thnxxxxxx

----------------------------------------
Carmen
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 04-12-2007 om 18:42:53
ik kan je niet helpen maar dope wat je gaat doen! veel plezier!
----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 04-12-2007 om 18:43:42
misschien moet je ook eens op http://www.africanhiphop.com/ proberen, wordt ook gerunt door nederlanders
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0157 sec.