Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 ] | ||
tjerkovara![]() |
![]() | ![]() |
jhea wij staan 18 januari voorprogramma van winne en blaxtar maar zowiezo WINNE EN BLAXTAR word dope het is in de MEZZ in BREDA pies ---------------------------------------- www.myspace.com/tjerkovara | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
toegevoegd | ||
alexmarvel http://alexmarvel.blog.com de blog..... ![]() |
![]() | ![]() |
ai dope kwaad tot erger maken die stapjes,geven wacke rappers die klappjes prooooooowwww ---------------------------------------- http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die...... | ||
BasiK_013 RealistiK Records |
![]() | ![]() |
dan ben ik al in 013 bij Cilvaringz ---------------------------------------- Stop me niet in een Hokje Tenzij er een Mic Staat | ||
-fotosynthese- vankwaadtoterger |
![]() | ![]() |
tozz kom ons checcen gek ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ik kom zeker!!!! toch jordi ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Dope maar niet aanwezig ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
dat is jammer![]() ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Quote: -fotosynthese- schreef op 05-12-2007 @ 20:50 dat is jammer ![]() Breek de tent af en drop die filmpjes en dope fotootjesss! ---------------------------------------- Sabr | ||
GHB-BREDAAA![]() |
![]() | ![]() |
Winne EEEEEYYYYY GHB van de Partij Daar heb je ze weer egte bazen die van kwaad tot erger Big up ---------------------------------------- Van kwaad tot erger neem ik GHB , tot ik space in space en altijd chill doe, en uiteindelijk als de kroonprins voel!!! | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
sjeah we gaan de toko slopen ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
![]() | ![]() |
kunnen ze hier geen kaarten van weggeven ofzo ,die toko moet gewoon bom vol zijn,uiteraard zou dat het anders ook het geval zijn maar eej ![]() ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
sjeah ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Misschien gaat dat wel gebeuren dat we kaartjes gaan weggeven, wie weet![]() | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
tentamens rond deze periode word weer een succes! Skiz is dur bij! @ jordi Beter regel je hier ook interviews!! ![]() ---------------------------------------- myspace | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
wel weer jammer dat het op een vrijdag is want op zaterdagen kan ik meer drinken omdat ik dan niet de volgende dag om kwart over 6 uit mijn nest moet...maar ach, hoop dat er wat volk is als jullie bossen want heb wel eens meegemaakt dat het armoe troef was maar met jullie street credibility is dat toch geen probleem ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
![]() | ![]() |
we gaan blazen daaro,maar jammer dat 18 januarie ook iets in de 013 is wat ook heel tof is maar goed ik heb er zin an ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik weet niet of ik de cash heb om hier bij te zijn, broke zijn is een bitch. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
alexmarvel http://alexmarvel.blog.com de blog..... ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb kaarten gewonnen voor 013 cilvaringz ahah maar waarschijnlijk ga ik toch hier naar toe haha ---------------------------------------- http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die...... | ||
jurben ik geef geen janus ![]() |
![]() | ![]() |
HIER WORDEN DE LAUWSTE POKKOES GESPINT EN CHIMMIES GECHANT ---------------------------------------- basen is slecht | ||
![]() | ![]() |
Check m'n artikel op de frontpage: https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1590 En maak kans op vrijkaartjes: https://www.nlhiphop.nl/question.php?id=100&action=answer | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: alexmarvel schreef op 05-01-2008 @ 19:38 ik heb kaarten gewonnen voor 013 cilvaringz ahah maar waarschijnlijk ga ik toch hier naar toe haha Lol.. geef die kaartjes maar aan mij dan.. lang geleden dat ik Tarik heb zien rocken... ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
aanwezig ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Zijn dat niet die jongetjes van die kliek die hier heel tof gingen doen en zo? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
nee, want die doen overal heel tof... ---------------------------------------- myspace | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
dan moet je zeggen JA en niet NEE... volgende keer beter. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
TisssSjonny | ![]() | ![]() |
whahahahaha van kwaad tot erger.... Wat een toys! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Als ik die gratis kaartjes win, ben ik er sowieso bij, anders niet wegens chronisch geldgebrek. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
@ Patron: Maakt niet uit je bent hier toch te straat voor. ---------------------------------------- myspace | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
ik wil eens een keer wat winnen bij die bitchass wedstrijden, wink wink tfoe ---------------------------------------- betta believe that | ||
RinseGangsta![]() |
![]() | ![]() |
Hopelijk kan ik hier bij zijn, kijk wel. Moet ff kyken of er iemand mee kan. | ||
RinseGangsta![]() |
![]() | ![]() |
whoop. dubbelpost [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2008 @ 12:25:17 ] | ||
GHB-BREDAAA![]() |
![]() | ![]() |
Aitait van de party Chino & Carlos Alvares We moeten zelf om 12.00ur optreden duss.....maak Breda HEET Big Up Van Kwaad tot Erger!!! ---------------------------------------- Van kwaad tot erger neem ik GHB , tot ik space in space en altijd chill doe, en uiteindelijk als de kroonprins voel!!! | ||
loyal-mc en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan? ![]() |
![]() | ![]() |
k*tzooi, nu moet ik nog kiezen ook.. ik wil naar airplay gaan, maar ook naar deze Shaize... maarja skijt, ik ga gewoon ff mensen laten vote.. ![]() ---------------------------------------- je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek! | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
ben je nou uberhaupt al een keer bij een bredaas hiphop feestje geweest loyal? (waar de naam toch iets anders implicieerd) ---------------------------------------- myspace | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, ja toch, hij was toen in de para die ene keer. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
Ja das waar trws en zelfs daar hing hij vooral buiten ![]() edit: Loyal, als je nou gewoon niet van Hiphop houdt dan ben je echt niet verplicht om te komen hoor. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2008 @ 12:05:22 ] ---------------------------------------- myspace | ||
![]() | ![]() |
hehe nog dank aan brand voor het filmen was dope!,net als het optrede ik ben nog steeds aan het genieten en tjerk met zijn "dit is hiphop voor je anus" hahah ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
ja was een nice avondje! van kwaad tot erger had een leuk showtje, ik werd er ter plekke vrolijk van. Winne wist prima hoe hij de zaal op gang moest krijgen, ik vond het jammer dat zijn beats zo traag zijn, dat maakt het toch wat meer luistermuziek. Blaxtar was vet, vooraan was niet de mogelijkheid tot het rustig nuttigen van een biertje en een peukje want swike sleept alles en iedereen mee de pit in ![]() minpuntje op de avond was wel dat het geluid net te zacht stond, het was verder supergoed verstaanbaar, maar beats kwamen niet over door een gebrek aan impact. ---------------------------------------- myspace | ||
![]() | ![]() |
ik ga is ff kijken of alles aangesloten zit zodat ik de boel van me cam kan rippen, ben benieuwd naar de kwaliteit! de kk ook echt, werdt in de treinresi terug wakker in denhaag haha! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Devill | ![]() | ![]() |
ben ook wel benieuwd naar het filmpje! Prrt PO jammer dat ik er niet was ![]() ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
![]() | ![]() |
ik heb het filmpje inmiddels binnen,dope shit ik zie natuurlijk heel wat foutjes maar het is wel dope shit ! ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
Props naar Brandt voor het filmpje man, toch nog iets meegekregen van vrijdag dan, nice | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ja uh begin online te gooien of moet ik 1 van jullie negers weer persoonlijk aanspreken | ||
![]() | ![]() |
voorruit het intro keilen we online https://www.youtube.com/watch?v=AhSHfvmf9ts kan iemand hem effe groot maken jeweett ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
SalariS | ![]() | ![]() |
was een dope avond, biggup naar V.K.T.E. voor de dope show, was echt wel lauw om die gasten een keer gezien te hebben.. Winne dropte gewoon zijn standaard show, en was gewoon dope, Blaxtar rockte.. jammer dat het publiek iets te tam was Oja, Blaxtar's album nog van hemzelf gekocht, op het eerste gehoor klinkt het dope, ga het van de week nog een keer uitgebreid checken! 14 maart weer 'n KRUSHZ met Extince en Cartes & Kleine Jay! peace uit Tilburg | ||
![]() | ![]() |
ja was me tijdens het filman al bewust van de fouten, maar dat had ik toen al gezegd toch? ik kom die shit gewoon nog is filmen want kvond t wel dope om te doen weer. ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Volgens mij zo. Maar was een dope avond, op t laatst toch nog gegaan omdat iemand zo lief was Stephan en mij op de gastenlijst te zetten. (K) Lekker biertjes gezauft met brand, hehe. Volgende keer ben ik d'r weer. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
haha brandt shit is dope zo [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-01-2008 @ 14:40:39 ] ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Steach ego is |
![]() | ![]() |
ja mannen, jammer jammer jammer dat het zo leeg was, vond ik, maar dat haalde jullie show niet omlaag, klonk lekker, kwam lekker in, enzovoort, lekkere energie onstage ook pieeees ---------------------------------------- www.hofvanjaeden.com | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 ] |