Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op donderdag 06-12-2007 om 00:19:13
Heyz,

Na wat nieuwe samples binnengehaald te hebben wilde ik weer eens een rustige track bakken.. Het resultaat;

een mix van een bossanova met een jazz shuffle ritme. De gitaartjes heb ik gesampled uit Latin Ballads Vol. 2.

Dussem, schoentjes uit, lekker op de bank loungend liggen luisteren naar deze track! Enjoy!














aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op donderdag 06-12-2007 om 07:27:18
Relaxed is die zeker,lekker ritme daar hou ik wel van,ik hoor soms een snare offbeat gaan(of het is zon dubbele snare),mss een bassline die mis ik toch wel,KEEP IT UP BC.

En ben je al bezig met de beatbattle?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op donderdag 06-12-2007 om 07:53:27
nog even een reactie voordat ik naar mn werk ga..

tis idd een dubbele snare met een lichte delay.. vond em gisternacht toen ik em online gooide wel lekker klinken. Zal dr vanaaf nog een keer naar kijken. Baslijntje en evt licht orgel zouden er ook nog inmoeten, maar was een beetje inspiratieloos
Dus zie het dan maar als een work-in-progress!

En nee, nog niet begonnen met de beatbattle, zal van het weekend worden, me dunkt!
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op donderdag 06-12-2007 om 09:02:26
wel vet maar idd voor die jazzy sound zou ik nog een organ er in gooien of iets. mocht je nog een plug-in zoeken om dit te doen: Native Instruments B4 II, een simulatie van de oude B3
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op donderdag 06-12-2007 om 23:25:25
hmz.. idd goed idee lauwe.. was al wel op zoek naar een lekker orgeltje.. die gaak dr ff onder gooien samen met een akoestische bas..

Kadee
Gepost door Kadee op zaterdag 08-12-2007 om 16:06:20
wow
lekker muziekje beatz...dope
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0104 sec.