Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 08-12-2007 om 15:45:50
http://www.dumpert.nl/mediabase/34443/5e7ee8b1/islam_beledigt_vrouwen.html

Dit is gewoon te ziek. Vind dat jullie dit wel mogen zien, wat de fok is dit voor godsdienst.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zaterdag 08-12-2007 om 15:51:48
Quote:
filmpje over onderdrukking van vrouwen door islamitische middeleeuwers


je laat ook wel extremen zien met dit filmpje
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 08-12-2007 om 16:00:25
Klopt maar het gebeurt dus nog steeds.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
sreob Gepost door sreob op zaterdag 08-12-2007 om 16:04:25
die lui zijn helemaal maf
en dat zullen ze nog vele jaren blijven
----------------------------------------
hiphop naar het oosten,laat maar komen
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 08-12-2007 om 16:06:37
Quote:
Jspr schreef op 08-12-2007 @ 15:45
, wat de fok is dit voor godsdienst.


Wat de fok zijn dat voor mensen.
Kadee
Gepost door Kadee op zaterdag 08-12-2007 om 16:07:57
Quote:
livio schreef op 08-12-2007 @ 16:06
(...)

Wat de fok zijn dat voor mensen.


Wat voor fokking land is dat!
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
sreob Gepost door sreob op zaterdag 08-12-2007 om 16:09:27
@kadee
een land als zovelen
----------------------------------------
hiphop naar het oosten,laat maar komen
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 08-12-2007 om 16:20:03
Quote:
livio schreef op 08-12-2007 @ 16:06
(...)

Wat de fok zijn dat voor mensen.


Dat is inderdaad een betere manier om het te verwoorden.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Liquid
Gepost door Liquid op zaterdag 08-12-2007 om 16:21:44
Ik ben na 1 minuut gestopt met kijken, waar word gezegd dat het een ''common practice'' is om jonge meisjes te besnijden, want dat is gewoon absoluut nieti waar.
Leuk propaganda filmpje verder hoor.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 08-12-2007 om 16:22:44
In sommige landen is het wel degelijk een common practice. Delen van Egypte volgens mij.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Liquid
Gepost door Liquid op zaterdag 08-12-2007 om 16:23:42
En Soedan. Maar je zegt het al, in sommige (delen van) landen. Dat maakt het dus een cultureel iets, niet een godsdienstig.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 08-12-2007 om 16:24:42
Het heeft sowieso niets met godsdienst te maken. Dat mensen zeggen vanuit god te handelen rechtvaardigt iets niet en maakt het zeker niet waar.

Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op zaterdag 08-12-2007 om 16:26:28
Quote:
Jspr schreef op 08-12-2007 @ 16:22
In sommige landen is het wel degelijk een common practice. Delen van Egypte volgens mij.


Ergens in afrika (vraag me niet het juiste land) naaien ze de vagina van vrouwen gewoon toe. Heb ik op school gehoord.
Zieke shit allemaal.

Maja mensen geloven waarin ze willen geloven.
Of dat nu aangeleerd is of niet, veel kun je er niet aan veranderen.

Edit : dichtnaaien van de vagina gebeurd na de besnijdenis lees ik net.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2007 @ 16:28:17 ]

----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zaterdag 08-12-2007 om 16:29:37
Woord naar die vloeibare.

Ik snap niet dat sommige mensen, die voor de ophanging als straf voor Hussein waren, gruwelen van dit soort middel-eeuwse praktijken.
Maar ja, GeenStijl, hè.


----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Rallic
Molotov IV
Gepost door Rallic op zaterdag 08-12-2007 om 18:27:52
Quote:
Xflipit schreef op 08-12-2007 @ 16:26
(...)

Ergens in afrika (vraag me niet het juiste land) naaien ze de vagina van vrouwen gewoon toe. Heb ik op school gehoord.
Zieke shit allemaal.

Maja mensen geloven waarin ze willen geloven.
Of dat nu aangeleerd is of niet, veel kun je er niet aan veranderen.

Edit : dichtnaaien van de vagina gebeurd na de besnijdenis lees ik net.


ja, vrouwenbesnijdenis
snijden ze gwn de clitorus af en naaien ze dicht zodat de vrouw geen orgasmes krijgt
gebeurt in Somalië ook geloof ik, heb het gezien in de les zedenleer
----------------------------------------
Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week
Weazel
Gepost door Weazel op zaterdag 08-12-2007 om 18:33:08
Hoe slecht walgelijk en fokt op het ook is.
Ik zie er niet snel verandering in komen...
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zaterdag 08-12-2007 om 20:34:17
ik snap niet waarom jullie dit slecht willen noemen.. ik bedoel als je iets niet begrijpt in een andere cultuur of niet wilt begrijpen het er niet mee eens bent enzo is allemaal prima.. ik begrijp ook niet alles, maar je moet niet zo snel oordelen, zo wordt ik ziek van Amerika dat maar elk land dat ze niet begrijpen binnen valt.. en goede doelen als het IFAW dat in Korea wilt tegen gaan dat die mensen hondenslachten.. shit, het is een cultuur, laat die mensen in hun waarde.. wij eten koeien in NL in India is het heilig, en iedereen hier zou zich kapot lachen als er een Indiaas goed doel hier zou komen om te protesteren..
dit is verder trouwens niet persoonlijk gericht aan leden van dit forum
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op zaterdag 08-12-2007 om 20:44:50
uhm honden of koeien eten, is wel iets heel anders dan de clitoris eruit snijden.
KevinR
010
Gepost door KevinR op zaterdag 08-12-2007 om 20:49:00
Quote:
SLM040 schreef op 08-12-2007 @ 20:34
ik snap niet waarom jullie dit slecht willen noemen.. ik bedoel als je iets niet begrijpt in een andere cultuur of niet wilt begrijpen het er niet mee eens bent enzo is allemaal prima.. ik begrijp ook niet alles, maar je moet niet zo snel oordelen, zo wordt ik ziek van Amerika dat maar elk land dat ze niet begrijpen binnen valt.. en goede doelen als het IFAW dat in Korea wilt tegen gaan dat die mensen hondenslachten.. shit, het is een cultuur, laat die mensen in hun waarde.. wij eten koeien in NL in India is het heilig, en iedereen hier zou zich kapot lachen als er een Indiaas goed doel hier zou komen om te protesteren..
dit is verder trouwens niet persoonlijk gericht aan leden van dit forum


dit is gewoon mishandeling en moord..
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zaterdag 08-12-2007 om 20:54:27
het gaat om het feit dat niet elke cultuur hetzelfde is, en dat niet alles dat hier als verkeerd en slecht word ervaren dat voor een ander ook is..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Liquid
Gepost door Liquid op zaterdag 08-12-2007 om 20:56:04
Hele scheve vergelijking inderdaad SLM. Respect voor cultuurverschillen (waar jij het over hebt) uiteraard. Respect voor het dwingen van vrouwen tot iets barbaars met geloof als excuus, euhm nee.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Leyla
Gepost door Leyla op zaterdag 08-12-2007 om 20:58:18
Dat zijn gewoon achterlijke mensen die er een beroep van hebben gemaakt om alles onder de noemer van islam te doen,
zelfs als het dingen zijn die hun bron totaal niet uit de islam halen, die puur uit hun eigen,
verdorven cultuur en normen en waarden voortkomen.
De mensen die zulke dingen doen zijn nog ergere bronnen van kwaad tov islam dan alle islamhaters bij elkaar.
Die zogenaamde moslims verkrachten het geloof op zoveel manieren, dat de echte moslims denken,
ok, hoe de fok kómen jullie aan zulke zieke handelingen? Hoe kan jij zoiets halen uit een soera van de Koran,
diezelfde soera uit de Koran waaruit ik haal dat vrouwen zoveel belangrijker zijn dan mannen,
dat de hemel aan de spreekwoordelijke voeten van de moeder ligt.
Diezelfde soera die verbood dat die achterlijke mensen van 1400 geleden pasgeboren meisjes te vermoorden.
'Bescherm de vrouw'. Oh, dan moeten we ze duidelijk straffen als ze verkracht zijn, het staat er geschreven broeders!

Hier walgen de echte moslims net zo erg van, als alle niet-moslims.

Overigens is het wel hele, hele vuile propaganda dit, ze hebben het zo gebracht, dat het lijkt alsof zulke dingen
de normaalste zaak van de moslimwereld zijn. Ga toch weg man, ga weer verder met sluikreclame in bioscoopfilms ofzo.
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 08-12-2007 om 21:12:05
Quote:
Jspr schreef op 08-12-2007 @ 15:45
http://www.dumpert.nl/mediabase/34443/5e7ee8b1/islam_beledigt_vrouwen.html

Dit is gewoon te ziek. Vind dat jullie dit wel mogen zien, wat de fok is dit voor godsdienst.


wat de fock is dat voor een domme opmerking? Niet iedereen die een godsdienst aanhangt is identiek in zijn opvattingen en zijn doen en laten..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op zaterdag 08-12-2007 om 21:23:36
Quote:
Liquid schreef op 08-12-2007 @ 16:21
Ik ben na 1 minuut gestopt met kijken, waar word gezegd dat het een ''common practice'' is om jonge meisjes te besnijden, want dat is gewoon absoluut nieti waar.
Leuk propaganda filmpje verder hoor.


Lees de feiten eens na....

Quote:
Wereldwijd zijn er volgens de schattingen meer dan 130 miljoen vrouwen die een of andere vorm van besnijdenis hebben ondergaan en worden er momenteel jaarlijks 2 miljoen vrouwen besneden. Het is grotendeels een Afrikaans verschijnsel (komt voor in 28 landen) al zijn er enkele landen in het Midden-Oosten en Azië waar het ook toegepast wordt. Ten gevolge van migratiestromen, komt het fenomeen ook in Australië, Canada, Europa en de Verenigde Staten voor.


Maar verder is het helemaal geen common practice hoor...

bron: KLIK
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Castro
moekroe van t eiland
Gepost door Castro op zaterdag 08-12-2007 om 21:31:32
"oppression of women promoted by Islam"

Watdefok? Ziet niemand die vijandigheid richting Islam dan? Ipv zich richten op het uitschot in ons midden die niets van Islam weghebben maar het als een zijde deken leggen over hun wandaden.. Richt men zich tot het geloof waardoor je ook goedwillende tot vijand verklaart? Dit zijn fucking beesten maar mensen lijken ze echt te zien als boegbeelden van Islam ofzo..

Het volgende komt nota bene uit de Sharia, dus die baardmannetjes zouden die moeten respecteren:
Wanneer een vrouw in ernstige mate ongehoorzaam is aan haar echtgenoot heeft de man volgens de Koran het recht haar, na een traject van vermanen en vermijden, licht te tuchtigen door middel van een symbolische, lichte tik met een miswak, een takje dat gebruikt wordt om de tanden te reinigen. De tuchtiging mag geen pijn doen en geen letsel veroorzaken. Een hadith vermeldt dat Mohammed ooit zijn afschuw uitsprak over het slaan met de woorden: 'Hoe is het mogelijk dat iemand zijn vrouw slaat zoals je een wilde kameel slaat en vervolgens met haar wil slapen?'

Een vrouw kan ook via een rechter echtscheiding verkrijgen wegens 'onverenigbaarheid van karakters' (choel). Mohammed heeft dit in een aantal gevallen toegestaan. Zij moet in dat geval wel bereid zijn de bruidsschat of een deel ervan terug te geven. Na een scheiding geldt een wachtperiode (idda) van ca. drie maanden voordat een vrouw kan hertrouwen om vast te stellen of de vrouw zwanger is. De man blijft gedurende die tijd financieel verantwoordelijk. Voor een weduwe geldt een wachtperiode van vier maanden. De vrouw houdt tenminste gedurende de zoogtijd (in principe twee jaar) de zorg voor de kinderen.


Waarom je pijlen mikken op het geloof ipv van de gelovige die zich misdraagt..? Oprecht praktiserende moslims zul je helemaal geen last van hebben, die snotneusjes met jerrycans in Slotervaart of deze beesten die met stokken losgaan op de moeders van hun kinderen, denk je nou werkelijk dat die zieke geesten geïnspireerd zijn door Islam..?

Mensen hebben werkelijk zo weinig kennis van Islam maar hebben hun oordeel al klaar.. Wil je Islam echt kennen verdiep je er dan in en stop aub met het drukken van stempels wil je

Vrouwenbesnijdenis kom je ook nergens in Islamitische geschriften tegen.. Heeft niets te maken met geloof en alles met cultuur.

En dat vrouwen zouden worden neergeschoten in Algerije omdat ze geen hoofddoek dragen moest ik dus echt om lachen.. Neem er een keer een kijkje zou ik zeggen.. Ga elk jaar op vakantie naar Noord-Afrika, tantes, zusjes etc dragen allemaal geen hoofddoek en ook geen kogelvrij vest daar zijn ze juist losser dan de meesten hier zijn
Liquid
Gepost door Liquid op zaterdag 08-12-2007 om 21:41:46
Quote:
CB-finest schreef op 08-12-2007 @ 21:23
(...)

Lees de feiten eens na....

(...)

Maar verder is het helemaal geen common practice hoor...

bron: KLIK



Ten eerste is zoiets heel moeilijk in te schatten, het word niet bijgehouden in een register ofzo, dus ik ben benieuwd hoe ze aan die schatting komen. Ten tweede zijn er toch zeker 600 miljoen moslima's, dus is het alsnog een (veel te grote) minderheid. Ten derde word er nergens aangegeven dat alle 130 miljoen besnijdenissen voortkomen uit een islamitische overweging.

En waar het mij vooral om ging was dat het alleen in landen voorkomt waar het een culturele traditie is, niet een islamtische. Het word alleen in stand gehouden door er een islamitisch ding van te maken, want dan durven de mensen er niet tegen in opstand te komen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2007 @ 21:44:26 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op zaterdag 08-12-2007 om 21:51:00
Quote:
Liquid schreef op 08-12-2007 @ 21:41
(...)


flinke lap text


Die schatting zal best een eind in de buurt komen... al zou het maar de helft zijn is het nog een bizar aantal. En het maakt niet uit hoeveel procent dat is van alle moslima's... ieder geval is er één teveel...
En dit is een te groot aantal om weg te wuiven....

Persoonlijk ken ik geen enkele andere vorm van vrouwenbesnijdenis... het gebeurt voor zo ver ik weet alleen in deze regionen..

Verder heb je wel helemaal gelijk dat het cultureel bepaald is... het staat niet in de Koran... maar desalniettemin wordt het door die "gemeenschappen" zelf als een "islamitisch" ritueel benoemt... daar ligt bij hen dus een misvatting van de Koran...


ook interesant: http://www.meisjesbesnijdenis.nl/over/feitenencijfers/37/638
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2007 @ 21:57:10 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Masahiro
Gepost door Masahiro op zaterdag 08-12-2007 om 22:00:02
paar mooie opmerkingen hier hoor...
Leyla
Gepost door Leyla op zaterdag 08-12-2007 om 22:04:59
Quote:
CB-finest schreef op 08-12-2007 @ 21:51
(...)
Verder heb je wel helemaal gelijk dat het cultureel bepaald is... het staat niet in de Koran... maar desalniettemin wordt het door die "gemeenschappen" zelf als een "islamitisch" ritueel benoemt... daar ligt bij hen dus een misvatting van de Koran...

Het is geen misvatting van de Koran, er wordt gewoon niks over vrouwenbesnijdenis gezegd,
dan valt er ook weinig mis te vatten? Het is iets in hun cultuur, het is onterecht om dat te bestempelen als iets islamitisch.
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op zaterdag 08-12-2007 om 22:06:58
Quote:
Leyla schreef op 08-12-2007 @ 22:04
(...)
Het is geen misvatting van de Koran, er wordt gewoon niks over vrouwenbesnijdenis gezegd,
dan valt er ook weinig mis te vatten? Het is iets in hun cultuur, het is onterecht om dat te bestempelen als iets islamitisch.


Maar de geestelijk leiders doen dat wél en het volk gelooft ook écht dat het een islamitisch gebod is.... het is dus wél een misvatting...
aangestuurd door de geestelijk leiders....

Vroeger mochten de katholieken ook niet zelf de bijbel lezen... en wat de pastoor zei werd dus voor waarheid aangenomen...
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Liquid
Gepost door Liquid op zaterdag 08-12-2007 om 22:11:19
Quote:
CB-finest schreef op 08-12-2007 @ 21:51
(...)

Die schatting zal best een eind in de buurt komen... al zou het maar de helft zijn is het nog een bizar aantal. En het maakt niet uit hoeveel procent dat is van alle moslima's... ieder geval is er één teveel...
En dit is een te groot aantal om weg te wuiven....

Persoonlijk ken ik geen enkele andere vorm van vrouwenbesnijdenis... het gebeurt voor zo ver ik weet alleen in deze regionen..

Verder heb je wel helemaal gelijk dat het cultureel bepaald is... het staat niet in de Koran... maar desalniettemin wordt het door die "gemeenschappen" zelf als een "islamitisch" ritueel benoemt... daar ligt bij hen dus een misvatting van de Koran...


ook interesant: http://www.meisjesbesnijdenis.nl/over/feitenencijfers/37/638


Klopt helemaal ja, de misvatting ligt bij die mensen. Probleem is denk ik ook dat die mensen daar zo onontwikkeld zijn dat ze waarschijnlijk de bronnen als de Koran en sunna toch nooit zelf kunnen lezen, dus ze moeten wel van hun stamhoofden/leiders/weet ik het op aan gaan.

Oh, en of die 130 miljoen vrouwen moslim zijn of niet maakt normaal gesproken niet uit natuurlijk, maar wel als jij het aanhaalt wanneer ik zeg dat het onder islamitische gemeenschappen helemaal niet ''common practice'' is

Maar gewoon algemeene genomen, mijn probleem is niet met het onderkennen dat het 'moslims' zijn die dit soort zieke praktijken uitvoeren, maar met mensen die dat gebruiken om te doen alsof het in 'mainstream' islam iets normaals is, want dat is het dus niet.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Leyla
Gepost door Leyla op zaterdag 08-12-2007 om 22:11:22
Quote:
CB-finest schreef op 08-12-2007 @ 22:06
(...)

Maar de geestelijk leiders doen dat wél en het volk gelooft ook écht dat het een islamitisch gebod is.... het is dus wél een misvatting...
aangestuurd door de geestelijk leiders....

Vroeger mochten de katholieken ook niet zelf de bijbel lezen... en wat de pastoor zei werd dus voor waarheid aangenomen...

Ach, ik twijfel al aan het denkvermogen van mensen die denken dat een geloof, welk geloof dan ook,
zulke afschuwelijke dingen goed zou kunnen keuren, dus het verbaast me ook niets dat de mensen daar,
met het IQ van een rol plakband, zomaar alles aannemen wat iemand zeg, en zich niet kunnen verzetten
tegen hun eigen cultuur. Misschien moet Ayaan Hirsi Ali in haar eigen land dingen over vrouwenbesnijdenis
gaan roepen en afkeuren en kankeren op haar eigen cultuur, ipv de islam belachelijk te maken.
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zaterdag 08-12-2007 om 22:15:25
Weurd naar Leyla.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op zaterdag 08-12-2007 om 22:23:41
Quote:
Leyla schreef op 08-12-2007 @ 22:11
(...)
Misschien moet Ayaan Hirsi Ali in haar eigen land dingen over vrouwenbesnijdenis
gaan roepen en afkeuren en kankeren op haar eigen cultuur, ipv de islam belachelijk te maken.


word naar dat..
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
McTac-Tic Gepost door McTac-Tic op zaterdag 08-12-2007 om 22:31:49
Quote:
SLM040 schreef op 08-12-2007 @ 20:34
ik snap niet waarom jullie dit slecht willen noemen.. ik bedoel als je iets niet begrijpt in een andere cultuur of niet wilt begrijpen het er niet mee eens bent enzo is allemaal prima.. ik begrijp ook niet alles, maar je moet niet zo snel oordelen, zo wordt ik ziek van Amerika dat maar elk land dat ze niet begrijpen binnen valt.. en goede doelen als het IFAW dat in Korea wilt tegen gaan dat die mensen hondenslachten.. shit, het is een cultuur, laat die mensen in hun waarde.. wij eten koeien in NL in India is het heilig, en iedereen hier zou zich kapot lachen als er een Indiaas goed doel hier zou komen om te protesteren..
dit is verder trouwens niet persoonlijk gericht aan leden van dit forum


je snapt niet waarom mensen zulke praktijken als ziek beschouwen? een cultuur waarin een vrouw wordt gemarteld voor het verkeerd opdienen van eten of het baren van een meisje , zouden we gewoon met zijn allen moeten respecteren en verder moeten gaan met onze onbezorgde leventje in een rijk ontwikkeld land? De mensen die dit doen zouden ons uitlachen misschien , maar de slavenhouders van vroeger lachden mensen die tegen slavernij protesteerden ook gewoon uit , alsof de blanken voor altijd meer rechten zouden hebben over gekleurden. Verandering is mogelijk , beginnend bij de nieuwe generatie , die moet je weghouden van een omgeving waar ze worden opgevoed met zulke denkbeelden.
----------------------------------------
Ik ben mezelf maar ik verander
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zaterdag 08-12-2007 om 22:44:58
Wat bedoel je nou eigelijk? Dat het goed is dat vrouwen onderdrukt worden omdat dat bij die cultuur hoort en dat blanken niet moeten zeuren omdat ze vroeger slaven hadden?
McTac-Tic Gepost door McTac-Tic op zaterdag 08-12-2007 om 22:46:58
Quote:
Nickert schreef op 08-12-2007 @ 22:44
Wat bedoel je nou eigelijk? Dat het goed is dat vrouwen onderdrukt worden omdat dat bij die cultuur hoort en dat blanken niet moeten zeuren omdat ze vroeger slaven hadden?


what de fuck praat je nou jongen ? Als jij het intellect niet hebt om mijn standpunt te begrijpen ga ik niet de moeite nemen het je uit te leggen
----------------------------------------
Ik ben mezelf maar ik verander
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zaterdag 08-12-2007 om 22:51:44
Na het vier keer doorgelezen te hebben begrijp ik wat je bedoeld, maar het staat er nogal krom in mijn ogen.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zaterdag 08-12-2007 om 22:54:02
ik vind het gewoon hypocriet dat we met ze alle ons zitten te druk te maken over iets dat al jaren aan de gang is terwijl er in dit land ook nog zat dingen zijn die aandacht nodig hebben.. welliswaar zijn die niet zo schokkend etc.

ik keur het trouwens ook niet goed wat daar gebeurd, maar ik vind dat het niet aan ons is om er veranderingen in te brengen of ons er druk over te maken..

verder maak je wel een duidelijk punt door de slavernij aan te halen, ik zal er nog over nadenken..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 17-12-2007 om 17:35:38
Ook weer zoiets:

http://www.dumpert.nl/mediabase/35380/2b260cfd/vaarwel_wrede_wereld.html

wees vooral geen homo in Iran.
En özcan, denk jij dat ze vanuit praktisch oogpunt kijken ofzo.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 17-12-2007 om 17:42:37
Alsnog heeft dat niets met godsdienst ansich te maken, maar met de interpretatie ervan door een stelletje mongolen.

Jspr
Gepost door Jspr op maandag 17-12-2007 om 17:44:37
Zeg ik van wel? Het is ook weer iets in de trent van onderdrukking, de titel van dit topic is ook niet anti-godsdienst ofzo. Maar ik formuleerde de openingspost een beetje verkeerd.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 17-12-2007 om 18:15:41
Toch blijven het fokking idioten daar.
Shit, het gaat om een clit...
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0101 sec.