Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Emuthagey
Ja toch!
Gepost door Emuthagey op donderdag 11-09-2003 om 21:59:04
www.soundclick.com/mastha

Tijdelijke meiden...


niks serieus, tekst is wack, gewoon lekker gespitt, ben nog niet zo lang bezig..

feedback?
dap
038
Gepost door dap op donderdag 11-09-2003 om 23:11:50
Quote:
niks serieus, tekst is wack


tot hier was ik het met je eens
SpooK!
Gepost door SpooK! op donderdag 11-09-2003 om 23:28:15
au dap je bent wel heel direct...

Maar ik vond het ook niet zo wauw, het is niet het slechtste dat ik ooit heb gehoord ofzo, maar ik werd er niet superwarm van.

Als productie-tip (ben ook maar een amateur maar goed) kan ik je zeggen dat de mix van stem en beat niet lekker getuned is, en daardoor klinkt een track ook snel amateuristisch, als de stem erg boven de beat uitkomt. En je rapt een paar keer met die galm stem met je couplet mee, maar dat maakt het niet erg duidelijk...

Verder respect en succes.... Als ik nog eens wat heb opgenomen zal ik het wel ff posten hier, maar ik lijd aan een writers block
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2003 @ 23:28:36 ]
SpooK!
Gepost door SpooK! op donderdag 11-09-2003 om 23:30:33
oja nog 1 ding, de naam mastha komt me erg bekend voor, onder andere van die who wanna make chi-ching clip, en volgens mij nog wel meer dingen.

Maarja ik zal ook wel niet de enige Casper zijn die zich Spook noemt
Lau Gepost door Lau op vrijdag 12-09-2003 om 10:36:17
MMmmmm...
Je stem lijkt wel op die gast die ook es wat met turrie en kees gedaan heeft. Ik ben ze naam ff kwijt. Iets met een D.., volgens mij.
Kan ook door die zagte CH komen hoor...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Emuthagey
Ja toch!
Gepost door Emuthagey op vrijdag 12-09-2003 om 12:39:04
Mastha & Emuthagey zijn kut namen, ik ben bezig met een nieuwe naam te verzinnen.

Ok, over de track, slecht getuned? hoe verbeter je zoiets? Ik kan niet afmixen enzo, ben daarmee nog niet ver..

De wereld van muziek is hard he..

Gast van Spackees & Turrie, Kas misschien?

Thnx voor de feedback iig..
nog meer?
razor911 Gepost door razor911 op zaterdag 13-09-2003 om 15:12:46
Zorg dat het wat vetter begint te klinken...ik hoor bijna geen bass man, die beat is sowieso wack...mogelijk verbetert dit al als je de mic wat zachter zet...
En ik kom zelf uit Brabant maar jouw accent is straight wick-wick-wack :p
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2003 @ 15:14:24 ]

----------------------------------------
I take 7 MC's, put em in a line
I add 7 more...ah...you know the rest...
Emuthagey
Ja toch!
Gepost door Emuthagey op zaterdag 13-09-2003 om 15:25:15
Beat heb ik van internet geplukt, ik ga m'n stem even wat zachter xetten ten opzichte van de beat. Ik kom uit Zundert (omgeving Breda), hier word er nogal hard dialect gesproken, maar hier vinden ze juist dat ik heel netjes AN praat. Maar ik heb idd wel eens vaker commentaar gekregen over mijn dialect.

Maar ja, zal mijn best doen dat te verbeteren..
razor911 Gepost door razor911 op zaterdag 13-09-2003 om 15:50:01
Ah...Zundert ja, die kant dacht ik al. Kom zelf uit Den Bosch. Je moet leren om een mix te maken tussen ABN en je straattaal waar je vandaan komt. Met alleen maar de woorden of accent uit je dorp kun je maar beperkt respect krijgen...
Voorbeeldje: gisteren was de Geen woorden maar daden battle hier in Utreg en daar won een gozer (Stijn heette die geloof ik) die een ongelooflijk Utregs accent had (dus lelijk voor iedereen buiten Amsterdam/Utrecht), een paar dope zinnen maar verder totaal geen uitstraling. Hij had een hoop homeys bij, maar hij gaat echt verbally murdered worden bij de finale in Rotterdam...
----------------------------------------
I take 7 MC's, put em in a line
I add 7 more...ah...you know the rest...
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zaterdag 13-09-2003 om 15:55:39
jullie zeiken yo
het is totaal niet mijn ding, maar slecht is het niet.

oh en een tip voor een nieuwe naam...
iets zonder th misschien? namen met th zijn wack!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Emuthagey
Ja toch!
Gepost door Emuthagey op zaterdag 13-09-2003 om 15:58:25
Ok ok, ja, ik gebruik niet echt woorden van deze omgeving, maar uitspraak is vooral gaar. Accent is leuk opzich idd, maar het moet voor iedereen toch goed verstaanbaar zijn...

Namen... Ik ben een Nederlands iets aan het verzinnen. Geen naam met een Engelse klank, want ik rap alleen Nederlands..

THNX voor feedback idd geval iedereen..
Emuthagey
Ja toch!
Gepost door Emuthagey op maandag 15-09-2003 om 20:49:21
Waarschijlijk wordt mijn nieuwe naam Zuiderstorm
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0073 sec.