Index / Drop je eigen audio / | ||
jokain777 | ![]() | ![]() |
http://nl.youtube.com/watch?v=3_94jjx3MfE&feature=user | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
je beat is nice, maar dan ook echt vet je flow is niet vet.. je uitspraak vind ik ook niet vet.. verder versta ik er niets van.. je gaat nogal vaak offbeat.. en je herhaald nogal veel.. je stem vind ik ook niet vet.. en je gaat je nog kapot schamen dat je dit op youtube hebt gezet | ||
Busje | ![]() | ![]() |
Kom je uit Limburg? | ||
ores | ![]() | ![]() |
hhaahahahaha flow is te kut ... rijm wil ik wel wat van zeggen maar kan geen rijm vinden in dit misbrouwsel van je en de beat is al helemaaaaaal niet om aan te horen heb geen zin om in discussie met je te gaan over het onderwerp van deze zelfmedelijden track maar tis gewoon wack klaar | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 09-12-2007 @ 16:51 je beat is nice, maar dan ook echt vet Heeft ferry daar ook niet ooit iets mee gedaan? ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
who that? | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
haha.. Ferry.. je weet toch wie ik bedoel? JF vroeger... heeft laatst zijn tape met Jelle gedropt... ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Inhoud is 13 in een dozijn; ik ga ook niet alles feeden, maar wie wil je overtuigen met deze stuff? ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
je aantal woorden per zin is vaak teveel, en het is hier en daar offline.. voel je stem niet, klinkt als een mix tussen iets uit brabant en een zeeuws dorp... waar kom je vandaan man? beat is tof | ||
![]() | ![]() |
@ Re-iiL, offline? [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2007 @ 21:11:45 ] | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
Killarmy- Feel It De beat | ||
![]() | ![]() |
kan je die uppen? niet de beat, maar de track [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2007 @ 21:11:23 ] | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 09-12-2007 @ 21:11 kan je die uppen? niet de beat, maar de track Track heb ik niet beat wel | ||
![]() | ![]() |
ah jammer man.. die beat moet ik niets mee.. ik ga die track zoeken.. toch bedankt.. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
aight laat maar [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2007 @ 22:12:00 ] ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
off beat, vuige contaminaties altijd | ||
E-Masta I Ain't Afraid To Die, I'm Afraid To Live ![]() |
![]() | ![]() |
eey kan je die beat niet uploade ik heb die shit echt nodig keep it real hip-hop, als een real rapper moet je zulke liedjes luistere als killarmy, Wu-tang , RZA Geen Yes-R of Ali-B shit ![]() nogmaals kan je die beat uploade? ---------------------------------------- Hip Hop is dead.... | ||
Index / Drop je eigen audio / |