Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /   [Pagina: [1] 2 ]
gumba
Chill
Gepost door gumba op maandag 10-12-2007 om 14:10:56
Wat is jou ervaring met coffeeshops?

Wat is de beste coffeeshop bij jou in de buurt? of met welke coffeeshop heb je geen goede ervaringen?

Edit:
-spam-


[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2007 @ 14:37:28 ]
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op maandag 10-12-2007 om 14:12:22
ik weet niet maar volgens de regels mag je geen reclame maken voor andere forums..


in appeldoorn is de beste coffeeshop volgens mij fijn spul daar
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2007 @ 14:14:47 ]

----------------------------------------
niet
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 10-12-2007 om 14:13:46
Bij mij in de buurt vaak Moby Dick of Black Sea.
In Amsterdam is het meestal La Canna.

Mijn ervaring is dat ze sinds kort allemaal bijna om 00:00 sluiten.
Dat is wel een hele lelijke ervaring moet ik zeggen.

Nog even en het is vrij spel voor de straat/huis dealers.
Mindstate
Gepost door Mindstate op maandag 10-12-2007 om 14:16:37
Tja de eerste shop hier in de buurt kost me een busreis van ongeveer een half uur en dan heb ik de keuze uit Rotterdam, Zwijndrecht of Dordrecht.. In Rotterdam ga ik vaak naar de Schurk op de noordsingel en anders naar Bellamy weet niet precies waar die zit, bij west-kruiskade ergens..
In Dordrecht is het Joy waar ik altijd heenga en in Zwijndrecht zit er maar eentje dus dat scheelt Coffeeshop Xpresso (van de overheid notabene )

Ohw en als jullie ooit in tilburg zijn moet je de Grass Company bezoeken! Zit schuin tegenover het station.
En in Nijmegen zit Wedren, die is ook nice ziet er strak uit daarbinnen en de beste eigen kweek die ik ooit gehad heb.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2007 @ 14:19:03 ]
gumba
Chill
Gepost door gumba op maandag 10-12-2007 om 14:16:53
Mocht je een keer in Breda op zoek zijn naar een coffeeshop? Vrijwel alle coffeeshops staan daar al in een report met prijzen / foto's

De 3 beste cofeeshops zijn:
De Baron
The Cat
De Boot (Pax)
Edit:
-spam-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2007 @ 14:37:54 ]
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 10-12-2007 om 14:16:58
mijn ervaring met Coffeeshops is dat ze bijna altijd allemaal moeilijk doen om te wisselen voor sigaretten..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 10-12-2007 om 14:17:59
Quote:
SLM040 schreef op 10-12-2007 @ 14:16
mijn ervaring met Coffeeshops is dat ze bijna altijd allemaal moeilijk doen om te wisselen voor sigaretten..


Bij Moby Dick in Hengelo OV verkopen ze ook losse peuken.
Probleem opgelost...
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 10-12-2007 om 14:19:04
die verkopen ze hier ook allemaal.. maar ik wil gewoon lekker mijn marlboro mediums blazen en thats it.. losse sigaretten moet ik niets van hebben..

oh en je moet eens proberen om ze om 20 losse sigaretten te vragen..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2007 @ 14:19:25 ]

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 10-12-2007 om 14:20:10
Stepping Inn in Heerhugowaard,3 min fietsen,aardige bediening,lekkere koffie en genoeg soorten(soft) drugs op de lijst.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 10-12-2007 om 14:31:37
@SLM

Ik heb me shit altijd voor elkaar qua peuken of shag.
Dus ''no problemo for me!''.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op maandag 10-12-2007 om 14:34:14
Quote:
Mindstate schreef op 10-12-2007 @ 14:16


Ohw en als jullie ooit in tilburg zijn moet je de Grass Company bezoeken! Zit schuin tegenover het station.


Ga ik (als belg zijnde) meestal wekelijks heen. Idd heel dope shop en van die mooie doosjes .
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Mindstate
Gepost door Mindstate op maandag 10-12-2007 om 14:39:59
Ja of niet Statiegeld op doosjes van je wiet gek wie bedenkt dat nou
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 10-12-2007 om 14:48:27
In Zwolle: New Balance

In Amsterdam, een shop in een zijstraatje vlak bij Club Smokey op het Rembrandtplein. Hash van 50 per g, facking lompe shit!
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op maandag 10-12-2007 om 14:50:48
mijn ervaring met coffeshops;
uhja ze naaien je je waar je bij staat
puur om de gebruiker te naaien als je het mij vraagt

verder altijd Hia voorgedraaide van de Eurogarden te Eindhoven!

Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op maandag 10-12-2007 om 14:52:20
hehe voorgedraaide joints, over naaien waar je bij staat gesproken :d.
Ze stoppen in die shit wat ze willen.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Vent
Gepost door Vent op maandag 10-12-2007 om 14:52:37
Hahah PARDON angelix hasj van 50 euro per gram? Weet je zeker dat je niet gewoon kankerhard in je billen genomen word door die shoppa?
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 10-12-2007 om 14:52:59

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 10-12-2007 om 14:57:38
Weet ik veel, ik heb die hash niet gehaald.
Wel van 30 per gram, en ik werd echt veels te wasted van die shit, vet hard spacen.
Kga in de kerstvakantie ook weer wat ophalen, zeker aan te raden.
Als je die hash opeet ga je sowieso nokkie
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2007 @ 14:58:26 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Rallic
Molotov IV
Gepost door Rallic op maandag 10-12-2007 om 15:00:03
heb je het dan niet over ice o-later?
----------------------------------------
Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op maandag 10-12-2007 om 15:10:52

ja stom is dat xflipit, maar believe it or not van die hia jointjes word je dus echt harstikke high/stoned noem het maar op.

ze kosten 3,50 en een gram hia kost 7 euro, als je van die gram 2 joints draait ben je lang niet zo stoned als van 2 voorgedraaide... klinkt raar ik weet het maarja waarom zou ik dan losse hasj halen...

-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op maandag 10-12-2007 om 15:17:30
Almelo --> De Tuin
Zwolle --> Binnenhof (moonlight ftw)
A'dam ---> Tweede Kamer voor moonshine

In andere steden, doe ik altijd maar wat... gewoon een bekende naam nemen en zal wel goed zitten
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op maandag 10-12-2007 om 15:41:13
Quote:
Rallic schreef op 10-12-2007 @ 15:00
heb je het dan niet over ice o-later?


ice is niet zo duur man
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 10-12-2007 om 15:41:41
Mijn ervaringen zijn doorgaans goed, ze zien me graag komen.
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op maandag 10-12-2007 om 16:28:57
Heb een vaste coffeeshop waar ik altijd kom, Trefpunt (Rotterdam)
Goeie ervaringen mee
----------------------------------------
onderschrift
Mindstate
Gepost door Mindstate op maandag 10-12-2007 om 16:32:36
Trefpunt is opzich wel chill maar kom er eigenlijk bijna nooit, The Act is echt een kutshop, daar word je pas hard genaaid!
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 10-12-2007 om 16:32:42
tja, hier om de hoek is een shop, dus daar ga ik dan meestal halen... 't geeltje te dordrecht. ervaring is niet bijzonder goed ofzo, maar wel relaxte gasten op zich.
Mindstate
Gepost door Mindstate op maandag 10-12-2007 om 16:38:06
Ik weet niet man, ik vind die shop er echt luguber uitzien Beter Ali dan
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 10-12-2007 om 16:43:29
Groningen: Glory denk ik, al kom ik ook wel es in de Uppertender, Dr. Anders, Reykjavik, Happy en de Vliegende. Zitten vaak in de Knarie natuurlijk.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 10-12-2007 om 16:43:45
in wageningen 86 vind ik persoonlijk een erg chille shop zowel die gasten die er werken als de shop zelf. In de zomer altijd lekker op het terras.

In utrecht ga ik meestal naar de shop bij de drift. Zou mn god niet weten hoe die heet, is wel ok. Er werkt alleen zo'n chick die echt altijd chagerijnig is echt damn laatst had ze ruzie met iemand aan de bar ze ging echt helemaal los. Wel grappige shit, maar ze moet is leren chillen. En bij andersom kom ik ook wel eens. Opzich wel een relaxte shop alleen ik vind het wel een beetje vaag. Het komt nogal over alsof ze maximaal van je willen profiteren. Met die gasten die daar werken heb ik verder ook niet echt contact ofzo.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 10-12-2007 om 16:45:22
Fuck de Glory dat stelt niks meer voor was er van de week nog, kk 5jes. De upper schijnt nu hele goeie shit te hebben. Zelf ben ik de laatste paar keer naar de
Dr. Anders geweest, de Raggamuffin en de Reykjavik. Meestal toch 5je budget van de vliegende hollander, 3 lekkere jointjes en ik hoef niet direct knetterstoned te worden, maar gewoon rustig jointje roken.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 10-12-2007 om 16:46:44
Glory hadden ze laatst inderdaad niet eens meer wiet.. Maar die was altijd lauw. Laatste keer ben ik zelf ook naar de Upper geweest inderdaad. Relaxt.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op maandag 10-12-2007 om 16:47:22
Tilburg heeft momenteel 13 shops... hier wat korte recenties:

The Grass Company = een hele mooie shop, 2 verdiepingen, tapashapjes, lekkere verse fruitshakes, weed en hasj van goede kwaliteit... wel in voorverpakte doosjes, dus je krijgt vrij weinig..

De ochtendgloren = zelfde eigenaar als de grasscompany.. kleinere shop, wel gezellig.. weed en hasj is zelfde verhaal als grass company

De Toermalijn: Kleine Hippy-shop, erg gezellig, vast publiek. Weed en hasj zijn biologisch gekweekt en zijn van zéééér goede kwaliteit,
wel voorverpakte zakjes, dus je word nooit gematst.

De Rif: Maroc-shop, niet gezellig voor NLérs om te gaan chillen. Weed is van matige kwaliteit, de hasj is super!

De Casa: klein shopje, vaste bezoekers, best gezellig... weed en hasj zijn redelijk en soms word je gematst.

De Level: gezellig shopje met goede weed. De hasj is duidelijk van mindere kwaliteit

De Maximilian: Vaste shop voor het "blanke tuig" in Tilburg.
Goede weed en hasj en als ze je kennen krijg je heel veel

De Afrika: Vaste shop van het "zwarte tuig". Hoofdzakelijk negers binnen, wel erg gezellig ingericht. Weed en Hasj zijn echt van superkwaliteit en je krijgt zelfs als "nieuwkomer" dikke zakken.

De Shiva: Gezellig klein shopje, weed en hasj van redelijke kwaliteit met enkele uitschieters. Vrij dure shop en je word alleen gematst als je het personeel kent

De Pasja: Gezellige shop met hele goede weed en hasj voor nette prijzen. Als ze je eenmaal kennen krijg je echt 50% meer dan de bedoeling is

De Xtra: Suuuper mooie en grote shop.... zwaar vet ingericht om te chillen met gruwelijk chille banken, piranha's, haaien, een krokodil en een papegaai. Veruit de mooiste shop van Tilburg.
De weed is van een prima kwaliteit, de hasj is een stuk minder.
Als ze je hier kennen krijg je 2x zoveel als de bedoeling is en zelfs weed halen op de pof en het de keer er op betalen is mogelijk...

De Crackers: Klein shopje, vaste bezoekers, weed is biologisch gekweekt en van goede kwaliteit... hasj weet ik niet.
Verder hebben ze hele sterke en lekkere spacecake!


volgens mij vergeet ik er nu één.. of er is er inmiddels één weg... ff denken nog
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Pummety040
Wie zijn moerrrrrr?
Gepost door Pummety040 op maandag 10-12-2007 om 16:56:19
Ik kom niet binnen. 1x ging zo jongen naar binnen maar ik hoorde bij hem maar ik bleef buiten staan...toen mocht hij niet naar binnen omdat ik minderjarig was en hij mss voor mij zou gaan kopen
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op maandag 10-12-2007 om 17:01:03
Quote:
Pummety040 schreef op 10-12-2007 @ 16:56
Ik kom niet binnen. 1x ging zo jongen naar binnen maar ik hoorde bij hem maar ik bleef buiten staan...toen mocht hij niet naar binnen omdat ik minderjarig was en hij mss voor mij zou gaan kopen


Whaha... dat is lullig! Ik zou toch wel even moeilijk hebben gedaan daar ben ik bang... als ik met een kinderwagen de slijterij van Gall & Gall inloop denken ze toch ook niet dat ik die whiskey aan die kleine ga geven?!
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 10-12-2007 om 17:05:45
nou scheelt het wel enorm dat er vaak jongeren onder de 18 aan mensen vragen die wel 18 zijn of zij niet ff wat kunnen halen voor ze in de coffeeshop, en bij drank valt dit over het algemeen mee, althans ik hoor dat soort dingen niet zo vaak..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 10-12-2007 om 17:05:55
Pascool, New Balance is echt beter, ga daar is chille man!
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 10-12-2007 om 17:33:29
Quote:
Mindstate schreef op 10-12-2007 @ 16:38
Ik weet niet man, ik vind die shop er echt luguber uitzien Beter Ali dan


mafiapraktijken daar

geeltje is gewoon dichtstbij

oja de joy is kk duur gek
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op maandag 10-12-2007 om 17:35:01
Weet niet eens waar dat zit, kom al jaren in et binnenhof, i like me moonlight, werk je trouwens nu bij BK? dacht dat ik je daar zag weekje geleden
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 10-12-2007 om 17:55:40
Haha ja man! Sinds de zomervakantie ofzo, maar ksta eigenlijk alleen in de ''keuken'', kben alleen zichtbaar als ik oud papier wegbreng of naar de wc ga etc!

Maar Balance, ik ga je uitleggen.

Als je vanaf de Media Markt richting Hedon rijdt, kom je op een gegeven moment langs de Total. Als je na de Total de eerste straat links neemt, verschijnt op een gegeven moment de Balance aan je linker kant. Daar hebben ze echt 12 soorten wietjes, en 12 soorten hash. Als je daar een knaakie haalt en je gaat er zitten, krijg je een gratis theetje. En thee kost daar ook maar 50 cent. Tosti 1.25, echt nice shit mehn!
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 10-12-2007 om 18:24:31
heej mindstate is de schruk nou vlakbij t kabinet?.als ie er nog is..ik weet dat die is een jaar dicht moest volgens mij was t vlakbij de schurk...daar ging ik wel eens heen en de Reefer..nu kom ik bijna nooit meer in rotterdam.
dordt ben ik geboren joy ken ik wel wijnstraat

hier in utrecht haal ik meestal bij koffiedik

de dopste shop die er bestaat is 't Grasje hier in Utrecht gegarandeerd succes! ervaringen om nooit te vergeten ieder bezoekje weer.

ik ben sowieso niet echt een shop hanger maar eens in het jaar ga ik naar 't Grasje. damn ik kan wel uren vertellen wat ik daar heb meegemaakt zo vet!!
de 1e keer dat ik er kwam hadden ze alleen koffie thee en limonade je hoefde er niet voor te betalen maar je mocht wel een gift geven de 2e keer was dat nog zo de 3e keer zeiden ze 'ja dat doen we niet meer maar je mag wel drinken bij de supermarkt halen en hier opdrinken of je moet haar lief aankijken' en wees naar een vrouwtje achter in een hoekje. hehe die zat daar dus met haar eigen koffiezetapperaatje en waterkoker. ze was een grote rode deken aan t haken fokking veel werk hhee
vaak mensen met muziek instrumenten daar vaak live muziek dus.
Herman vaste bezoeker de 5 keer dat ik de afgelopen jaren in t grasje geweest ben was Herman daar er is altijd wel weer iets met hem soms doet ie een weerwolf na en dan deelt ie t hele grasje sptroopwafels uit omdat ie ontslagen is
dus als je niks te doen hebt en je wilt wat beleven..ik zeg t Grasje!
t is in de buurt bij t griftpark in een rijtjeshuis.

----------------------------------------
www.serife.nl
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 10-12-2007 om 18:25:22
Ik haal mn troep al een jaar of 12 bij Out of Time (vroeger de Puk) achter het politiebureau op de Groenehilledijk, Rotterdam Zuid. Krijg daar altijd goede hoeveelheden. En mn halve familie heeft er inmiddels gewerkt

In 020 ga ik meestal naar de Greenhouse, in Utrecht naar Sarasani.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 10-12-2007 om 18:27:53
sarasani is dicht
----------------------------------------
www.serife.nl
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op maandag 10-12-2007 om 18:29:26
@ angel.. klinkt wel leuk, zal is kijken dan.. al ben ik meer ene thuis roker kan een chille shop nooit kwaad... volgens mij ben ik daar wel eens geweest, beetje kleine shop toch ?
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op maandag 10-12-2007 om 18:29:35
Quote:
Mizou schreef op 10-12-2007 @ 18:24
Een heel verhaal over "Het Grasje"


Whaha... geweldig... inderdaad maar eens gaan checken!
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Lerraimy
Nege-duust
Gepost door Lerraimy op maandag 10-12-2007 om 18:40:34
Quote:
Xflipit schreef op 10-12-2007 @ 14:34
(...)

Ga ik (als belg zijnde) meestal wekelijks heen. Idd heel dope shop en van die mooie doosjes .


Kenker ja ik heb ook nog steeds van die doosjes, stop er vaak m'n wiet in
ze zijn echt de shit, nog nooit wiet verloren wanneer het daarin zit

Ik ga redelijk vaak naar terneuzen, checkpoint dus of miami alsk geen zin heb om te wachten.
Maar ik heb wel al gemerkt dat shops dieper in Nederland nog doper zijn (breda is lauw, tilburg ook, Amsterdam hemel op aarde had daar ooit es schoolreis ze zijn me kwijtgeraakt man wat wil je ook
----------------------------------------
[url]www.lerr.be[/url]
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 10-12-2007 om 18:42:08
Quote:
Mizou schreef op 10-12-2007 @ 18:27
sarasani is dicht


Echt waar? Hoezo dan?
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 10-12-2007 om 18:51:01
t is zeker geweldig als is t wel zo dat ze zich steeds meer aan regeltjes moeten houden dus t gaat steeds meer op een gewone shop lijken maar de mensen die er komen blijven king! allemaal van die gasten die er vaak zitten en elkaar allemaal kennen maar altijd als ik daar kom raak ik met 1 of andere mafkees aan de praat.

ik zal vertellen hoe ik daar terecht gekomen ben..

vriend van me was toen der tijd nog geen 18 en hij was is in utrecht en zocht een shop, nergens kregen ze mee omdat ze zich niet konden legetimeren ze hadden de hoop eigenlijk al opgegeven tot die vriend van me een shop rook. hij zei tegen zn homie ik ruik een shop yo! die gast zei nee man kan toch niet hier! ja ik ruik t echt! en toen kwamen ze dus bij t grasje uit.
ze kwamen binnen de man achter de bar vraagt zijn jullie wel 18? dus hun zeggen Ja, dus die man ok mag ik jullie legetimatie even zien? hun..hebben we niet..dus die gast komt achter de bar vandaan loopt naar de uitgang kijkt om zich heen..nou ik zie geen politie maar als ie komt wordt t rennen voor jullie hehehe king toch! ze kregen gewoon mee..dus een tijd later zei hij we moeten naar t grasje..hij wist niet meer pcies waar t was dus weer zoeken zoeken zoeken uiteindelijk zagen we 3 kleine jongetjes met een jointje dus wij vragen weten jullie hier ergens een klein shopje in de buurt 'ja t grasje' zeiden ze alle 3 tegelijk dus toen uiteindelijk gevonden..was het dicht hheheh met kinder handschrift hing er een briefje voor t raam dat ze de komende weken dicht waren ik weet die tekst jammer genoeg niet meer maar ik weet dat we daar alleen al hard om hebben staan lachen.

kun ej nagaan dit ging er al aan vooraf voor ik er uberhaubt was geweest
en wat er allemaal nog na komt te veel om te vertellen

edit hier t adres : Obrechtstraat 1, utrecht
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2007 @ 18:52:06 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 10-12-2007 om 19:46:05
Quote:
-pascool- schreef op 10-12-2007 @ 18:29
@ angel.. klinkt wel leuk, zal is kijken dan.. al ben ik meer ene thuis roker kan een chille shop nooit kwaad... volgens mij ben ik daar wel eens geweest, beetje kleine shop toch ?


Ja inderdaad, t heeft een beetje ongedwonge sfeertje.
Ik zit ook bijna nooit in andere shops want in hof/sky/dino's zit t niet echt relaxed ofzo vind ik dan.

Maar je moet daar eens chrystal white whidow halen of repelsteeltje, echt nice wietjes.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op maandag 10-12-2007 om 19:49:45
in schagen heb je er maar 1, Roxanne. gewoon altijd andere laten halen. zelf wel 2x geprobeerd, maar dat mag nog niet baten. wel altijd naar binnen gaan:
*vloeitjes pakken*
*zwaaien*
"ey bedankt nog!"

gezichten als die van dwazen dan. hehe
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op maandag 10-12-2007 om 20:30:54
Grass Company in tilburg of de de ochtend gloren

In den bosch, Pistach , Meetpoint, chippendale (zoiets) en je hebt er nog 1 waarvan ik de naam even kwijt ben
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
 Index / Internet en computer /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.