Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op maandag 10-12-2007 om 19:29:16
Geïnspireerd door die post van Pavlove over dat optreden van Orishas, waar ik dus helaas niet bij kan zijn

hier dan mijn versie van die zgn. cuban shizzle..
bevat eenzelfde soort piano (is die honkytonk piano toch nog ergens goed voor) een trompetje en een sax om het nog een beetje authentiek te laten klinken..
















en.. kom ik in de buurt?
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op maandag 10-12-2007 om 19:34:41
Ik vind het idee wel leuk.. Heb ooit geloof ik weleens iets van Orishas gehoord, maar kan het nu niet echt voor de geest halen.. Ik vind het nog wel erg statisch en gemaakt klinken. Snap je wat ik bedoel? Die trompetjes en saxjes maken het idd wel iets beter, maar ik erger me bijvoorbeeld nogal aan het geluid van de bas.

Ik zou dus een andere bass-sound kiezen en de drums iets vloeiender maken. Dan ben je al een stuk dichterbij volgens mij.

Anyway, toch leuk gedaan..
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 10-12-2007 om 19:36:02
Ja ja dat is die shit
Chill gedaan...

(ben het wel eens met me bovenbuurman)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2007 @ 19:37:12 ]
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op maandag 10-12-2007 om 19:36:08
ja was ook op zoek naar een akoestische bas, maar kon die zo snel niet vinden.. goed punt though.. zal dr ff naar kijken..
dap
038
Gepost door dap op maandag 10-12-2007 om 19:37:32
Quote:
dobleye schreef op 10-12-2007 @ 19:34
Ik vind het idee wel leuk.. Heb ooit geloof ik weleens iets van Orishas gehoord, maar kan het nu niet echt voor de geest halen.. Ik vind het nog wel erg statisch en gemaakt klinken. Snap je wat ik bedoel? Die trompetjes en saxjes maken het idd wel iets beter, maar ik erger me bijvoorbeeld nogal aan het geluid van de bas.

Ik zou dus een andere bass-sound kiezen en de drums iets vloeiender maken. Dan ben je al een stuk dichterbij volgens mij.

Anyway, toch leuk gedaan..


Helemaal mee eens, het is iets te 'gemaakt' en kan veel losser
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 10-12-2007 om 19:40:27
ik vind de bass wel passen,waar je die break heb zonder piano endergelijke,ik mis nog wel wat cowbells....en die stokkies met wat tegen ritme..
Ow ik ben vergeten te zeggen dat ik het wel al een relaxte track vind worden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2007 @ 19:44:50 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op maandag 10-12-2007 om 20:02:07
kijk dit zijn feeds waar ik wat mee kan.. nu ik em ook terugluister heb ik ook het idee dat het eigenlijk meer blokjes zijn waarmee ik mn track heb gebakken.. wat als statisch kan worden gezien..

bedankt voor de reacties dusver!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0119 sec.