Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
Invalid07
Cwalker
Gepost door Invalid07 op vrijdag 14-12-2007 om 15:56:55
Ik weet niet of dit de goede plek is op het te posten als dat niet zo is sorry daar voor dan mag je me vertellen want wel de goede plek is om dit te posten

In ieder geval dit is een cwalk van mij het is een dance dat je doet met je voeten soort van cripwalk maar dan uitgebrijd.

-Hope ya'll like It-

Me cwalking:

http://youtube.com/watch?v=kCo7IM3l2EQ


Thanks for watching
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 14-12-2007 om 16:00:54
Ziet er geinig uit.

maarre, gangsters don't jive, they boogie!
Invalid07
Cwalker
Gepost door Invalid07 op vrijdag 14-12-2007 om 16:18:05
maar ik ben geen gangster
en ik doe ook boogie
Thijs1988
Meatball Sub
Gepost door Thijs1988 op vrijdag 14-12-2007 om 16:40:09
Quote:
Invalid07 schreef op 14-12-2007 @ 15:56

In ieder geval dit is een cwalk van mij het is een dance dat je doet met je voeten soort van cripwalk maar dan uitgebrijd.



C-walk is hetzelfde als cripwalk, dus niet uitgebreider ofzo
----------------------------------------
Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO!
Invalid07
Cwalker
Gepost door Invalid07 op vrijdag 14-12-2007 om 16:43:29
cwalk is cripwalk, crownwalk en clownwalk.

Cripwalk is V, V-variotons, criptoo, shuffles.
Crownwalk is cripwalk style + heeltoes.
Clownwalk is wat sneller en heeft meer moves vooral heeltoes worden veel gebruikt. Cripwalk is een gangster dans voor de crips en clownwalk is voor de lol.

Thijs1988
Meatball Sub
Gepost door Thijs1988 op vrijdag 14-12-2007 om 16:46:50
Dus als je inees heeltoe gebruikt is het de crownwalk.. Haha, tis allemaal hetzelfde man. Het heet gwoon C-walk
----------------------------------------
Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO!
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 14-12-2007 om 16:47:08
Ey best dope man, maar heb soms wel t gevoel dat je wat te laat/vroeg uitkomt in de maat maar k heb dr verder geen verstand van.
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 14-12-2007 om 16:47:48
potato poteto.

Invalid07
Cwalker
Gepost door Invalid07 op vrijdag 14-12-2007 om 16:49:13
Quote:
Thijs1988 schreef op 14-12-2007 @ 16:46
Dus als je inees heeltoe gebruikt is het de crownwalk.. Haha, tis allemaal hetzelfde man. Het heet gwoon C-walk


Jij hebt er helemaal geen verstand van er zit een HELE grote verschil tussen en ik weet hier alles vanaf ik doe het al een hele tijd dus..
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 14-12-2007 om 16:50:30
dus!
Invalid07
Cwalker
Gepost door Invalid07 op vrijdag 14-12-2007 om 16:54:04
maarja laten we over dat ophouden
Ik zou graag posts willen hoe je erover denk.

(Niet kapsones bedoelt maar ik ben een advanged walker dus zodat jullie weten hoe het zeg maar egt is snap je wat ik bedoel.)

Als je het niks vind heb ik daar respect voor geef gwn je mening
Thijs1988
Meatball Sub
Gepost door Thijs1988 op vrijdag 14-12-2007 om 16:56:00
Nog een ding. Jij volgt gwoon de hype. Al die tjappies die der andere namen aan hebben gegeven. Je kan mij niet laten geloven dat als je bijvoorbeeld een heeltoe doet het anders heet. Toen Ice Cube het op z'n Tour deed, was het C-walk. Hebben andere mensen der wat bij gedaan heet het weer anders. Zo is dat niet hoor. Tis gwoon C-walk. Tis dope, maar niks me crownwalk, clownwalk cripwalk of wat voor walk.
----------------------------------------
Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO!
Invalid07
Cwalker
Gepost door Invalid07 op vrijdag 14-12-2007 om 17:02:18
neej kijk het is zo.
Cripwalk was er als eerst vooral die gangster en de rappers xzibit ice cube kurupt enzo kwamen ermee.

Toen hebben mensen er andere moves bij gedaan zoals x-hop, heeltoe, shuffle variation, spins, heel hops en nog veel meer en die hebben ze clownwalk genoemt. (Vraag me niet wie dat heeft verzonnen dat weet ik ook niet)

Tussen cripwalk en clownwalk zit en groot verschil tussen de moves maar het zelfde van allebij is dat je met je voeten danst.

Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 14-12-2007 om 22:49:04
Als dat zo is... vind ik Cripwalk doper.

Oldskool
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 14-12-2007 om 22:51:35
Alsof je het verschil zou zien jerry..
Rallic
Molotov IV
Gepost door Rallic op vrijdag 14-12-2007 om 22:54:24
geschiedenis:de cripwalk gebruikte ze vroeger om een winkel te bestelen
als er zo een gozer voor die winkel de c walk deed, betekende dat de kust veilig was, wel slim gezien
----------------------------------------
Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 14-12-2007 om 23:03:48
Das wel gangster...

Trouwens Check: Westside Connection - Gangsta Nation
(Alleen op het begin, dat is zo dope! Vooral bij 34sec!)

Oldskool zeg ik je!
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 14-12-2007 om 23:09:34
gauge40 (3 weeks ago) Show Hide Marked as spam +2 Reply shyt waz funny wen dat nigga dat waz grillin WC got hiz pants pulled down. lol. and i aint kno cube had long hair in recent years. dat waz like 02 righ? i thaught he cut it n never grew it since 94 around there

Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 14-12-2007 om 23:16:44
Ooow trouwens, deze is nog iller: The Real Gangsta Crip Walk ++ V3
(Niet op die bitches letten, die zijn wack! )

Dit vind ik echte Cripwalk, ander shit vind ik meer wack.
Vind het veel doper als het op een langzamere beat gaat, gewoon easy.
Niet zo geforceerd snel... dat is niet chill.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-12-2007 @ 00:19:55 ]

----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 14-01-2008 om 00:22:20
Tsss, C-Walk is Crip Walk.
En als je geen Crip bent dan staat het sowieso al knullig.
(oke, voor de lol daargelaten).
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 14-01-2008 om 01:31:38
Jullie geloven echt al die filmpjes over cwalk, zoiezo is WC degene van die sicke walk bij de up in smoke tour, dan heb je honderde filmpjes die heten cwalk cripwalk enz.. die mensen hebben er netzo weinig verstand van. Deze gozer weet heus wel waar ie mee bezig is. En ik vind het dope, plus tis mischien een van de weinige manieren van echt stoer dansen.. waarom zou je dat dom vinden...
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.