Index / Drop je eigen audio / | ||
raies ik ben een rapper genaamd Raies S |
![]() | ![]() |
en btw dit is mn eerste post ik ben raies en ik ben 13 jaar oke Hier is de site ment mn raps : www.freewebs.com/raiesrap op deze site kun je mn raps beluisteren of downloaden ![]() | ||
-fotosynthese- vankwaadtoterger |
![]() | ![]() |
ik vind het eigenlijk niks G,alles is offbeat en tekstueel is het niet goed pz ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
hahahahahaha geweldige site ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
--> AUD | ||
![]() | ![]() |
k | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
Shit volgens mij moet jij gewoon bij die hardcore blijven ![]() 'ey swa waarom schiet je' wtf is dit ..... | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Gast, deze shit klinkt kankerlelijk, gadverdamme. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
dit is zeker een grap haha ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
![]() | ![]() |
mensen van mijn leeftijd vinden het wel vet maar het is beter om niet meer mn tracks te posten op deze site want ik wordt alleen uitgescholden ![]() ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -fotosynthese- schreef op 15-12-2007 @ 15:46 ik vind het eigenlijk niks G,alles is offbeat en tekstueel is het niet goed pz Zie je, zelfs mensen van jou leeftijd vinden het niet goed! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Haha, wat een grap. Kankerlelijke beats. En die TokioHotel-'diss' ![]() | ||
TheBoss![]() |
![]() | ![]() |
Quote: raies schreef op 15-12-2007 @ 16:07 mensen van mijn leeftijd vinden het wel vet maar het is beter om niet meer mn tracks te posten op deze site want ik wordt alleen uitgescholden ![]() ![]() Vent, ik weet zeker dat je hier zelf over een paar jaar ook om lacht. Die site, die tekst, dat stemmetje van je | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
wheheh heeeeeel erg veel oefenen | ||
-fotosynthese- vankwaadtoterger |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 15-12-2007 @ 16:09 (...) Zie je, zelfs mensen van jou leeftijd vinden het niet goed! haha ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
dikke 50 cent, in da club 4 life of niet Raies ![]() ---------------------------------------- argh | ||
tjerkovara![]() |
![]() | ![]() |
hahaha had je nou gezegd dat je schijt had aan de overheid hahahaha je bent 13 man hahahaha ---------------------------------------- www.myspace.com/tjerkovara | ||
eigenKWEEk Vervelende jongen als die mic aanstaat ![]() |
![]() | ![]() |
Ik dig het wel hoor, dope beats en een heerlijke flow. Ga zo door! HAHAHA ey swa waarom schiet je kk dope [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-12-2007 @ 18:45:23 ] ---------------------------------------- De Eigen en de Oude zijn weer eens te stronken - De buren staan al uren op de muur te bonken | ||
Busje | ![]() | ![]() |
je track spectaculair begint zo: we zijn geen jongens van de straat he, we zijn rappers geen bloed geen crip? ![]() | ||
Index / Drop je eigen audio / |