Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 17-12-2007 om 17:26:13
Giant, denk voortaan eens 10 seconden lang na over wat je wilt gaan zeggen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op maandag 17-12-2007 om 17:27:21
Amen.
----------------------------------------
ya diggg
Prism
Gepost door Prism op dinsdag 18-12-2007 om 01:46:56


L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 18-12-2007 om 02:12:18
met al die slechte daden die we vandaag de dag met ze alle begaan mag er dan best nog een gedaan worden en de zoon, van de man die honderd duizende zonen heeft gekilled, afmaken ofzo.. als je naam killerturk is dan is op zn minste wat je wil killen toch wel de zoon van hitler.. of is het gewoon je naam.. Voor de rest loopt je wel een beetje interesant te doen met je boekjes... kan je niet gewoon je hele boekenkast ff in een topic droppen? Qua psychologie valt het natuurlijk niet te ontkennen dat dit miljoenen mensen zou schokken, en mischien wel tot eventuele acties doen zetten.. mijn gevoel zegt gewoon als ik die paps tegenkom zou ik hem zelfs killen..
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 18-12-2007 om 08:36:10
Quote:
Weazel schreef op 17-12-2007 @ 16:37
@Spelbreker

Dat waren niet zijn kids.
Kijk nog maar een keer der untergang.


is dat een goede film eigenlijk?

nooit willen kijken, de duitse titel wekt bij mij de indruk dat het duits is gesproken en ik heb echt een afkeer naar duits ik vind het niet om aan te horen

Edit:
spelling
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-12-2007 @ 08:36:37 ]

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.