Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
OVSB Gepost door OVSB op maandag 17-12-2007 om 12:13:01
Wij zijn rappers uit Dordrecht die ons hele leven al van rappen hielden. Zelfs zoveel dat we dachten ''Laten we maar aan onze eigen rapgroep beginnen,'' Waaruit de vraag voort kwam hoe de groep genoemd moest worden. Na een paar keer was het raak: ''Onvoorspelbaar''. Onvoorspelbaar werd opgericht met als hoofdoprichters Leo en Marlon. (Later beter bekend als L-Yo & Marly) Voor het gemak werd er ook een afkorting voor onze rapgroep verzonnen: "OVSB". We pakte het serieus op en verbeterde onze kwaliteit. Niet alleen de kwaliteit van de muziek maar ook de teksten en de raps werden beter. Onvoorspelbaar was groot begonnen over de 6 man, maar besloot even later verder te gaan met 2 man. Dit kwam omdat hun het niet serieus namen, en daar hebben we natuurlijk niks aan! Na een tijdje werd het weer opgebouwd tot 7 man. We dachten dat het zo goed was maar uiteindelijk vertrokken er toch nog 3. Er waren 4 man over gebleven en daar is uiteindelijk nog één iemand bij gekomen, en uiteindelijk zijn we dus met zijn 5en over gebleven.

Dat was wat informatie over Onvoorspelbaar. Wij zijn nieuw op NLHipHop.nl, en wij willen graag onze passie blootstellen. Wij hebben dit topic aangemaakt, waar wij in de loop der tijd telkens nieuwe tracks in gaan posten.

Om te beginnen zullen we maar even een demo'tje posten die ongeveer een week geleden is gemaakt:
















Graag horen we wat jullie ervan vinden!

NOTE: Kom niet aan met commentaar als "die shit zuigt" of "heb je daar je tijd in gestoken", maar kom met informatief commentaar, waar wij ook nog wat van kunnen leren.

- OVSB

EDIT: Ik zie dat sommige hier gewoon een afspeelschermpje voor een naar soundclick geuploade track hebben, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet doen! Ik heb het al op allerlei manieren geprobeert, maar het lukt niet. Wat hulp zou wel aardig zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-12-2007 @ 14:31:50 ]
BAR-T
beter doe je normaal..
Gepost door BAR-T op maandag 17-12-2007 om 12:49:29
als je je nummer afspeelt in soundclick.. dan staat er bovenin dat balkje van dat venster een aantal cijfers.. die cijfers kopier je naar een topic van nlhiphop..
daar zet je[soundclick] en [ /soundclick] omheen zetten..

dus [soundclick] cijfers [ /soundclick]

[ /soundclick] natuurlijk aan elkkaar
----------------------------------------
http://www.sexy-lena.com/?uid=427833
OVSB Gepost door OVSB op maandag 17-12-2007 om 14:32:27
Gedaan, bedankt!
BAR-T
beter doe je normaal..
Gepost door BAR-T op maandag 17-12-2007 om 14:35:52
np
----------------------------------------
http://www.sexy-lena.com/?uid=427833
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op maandag 17-12-2007 om 14:38:58
ik vind de track niks

Als ik eerlijk moet zijn, mooi dat je passie is

ook mee doorgaan uiteraard, maar nog véél oefenen

Over de track:

- Niet lekker geflowt, eerder hakkelig voor gelezen
- Basic onderwerp
- Niet al te best uitgewerkt (iets verder dan "ik vind je lief" gaat het niet)
- Heel simpel gerijmt, als; op het strand, in het zand etc.

En heb het niet af kunnen luisteren
----------------------------------------
Kabeeemmm!
OVSB Gepost door OVSB op maandag 17-12-2007 om 14:46:23
Quote:
SketchR schreef op 17-12-2007 @ 14:38
ik vind de track niks

Als ik eerlijk moet zijn, mooi dat je passie is

ook mee doorgaan uiteraard, maar nog véél oefenen

Over de track:

- Niet lekker geflowt, eerder hakkelig voor gelezen
- Basic onderwerp
- Niet al te best uitgewerkt (iets verder dan "ik vind je lief" gaat het niet)
- Heel simpel gerijmt, als; op het strand, in het zand etc.

En heb het niet af kunnen luisteren


Bedankt voor je reactie.

Wat betreft dat je de rapper hakkelig vind flowen kan ik niks aan doen. Persoonlijk vind ik hem goed, alleen heeft hij af en toe last van dislectie, maar daar proberen we hem vanaf te helpen. Hij gaat al met een tempo vooruit dat goed genoeg is voor ons, dus ik ben er wel blij mee.

Dat het onderwerp te basic is gaan we aan werken, en daar ben ik het ook zeker mee eens. Ik heb het benadrukt tegen de rapper maar hij wou er niet meer tijd in steken. Bij ons is het altijd zo'n "in één dag principe": Vandaag beginnen, vandaag klaar. Daar zouden we nu wel wat verandering in moeten brengen ja, daar heb je gelijk in.

Ben nu ook met een tekst bezig, al een maand, en dat gaat echt een veel betere worden. Maar dat komt goed!

Waarschijnlijk zullen we die uitbrengen ergens na de kerstvakantie. Dus als je interesse hebt kan je dan luisteren.

pz
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0098 sec.