Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Battle NL 3 Votes K.O Minimaal 16 Lines, onderling afspreken Blind, zo niet dan afspreken en vermelden Deadline zondag 23 december 23:59 ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Jthag De Voorzitter ![]() |
![]() | ![]() |
Succes kerel, 16? [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2007 @ 20:39:54 ] ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
![]() | ![]() |
Je gaat wel droppen toch? ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
MLStijl Beats & Lyrics |
![]() | ![]() |
ja ik drop sowieso, ik ga nu beginnen, ---------------------------------------- Remember My Name! | ||
MLStijl Beats & Lyrics |
![]() | ![]() |
Vandaag kom ik anders dan normaal gesproken Hyreme bedankt, dat je Jthag hebt gekozen Eindelijk een tegenstander van normaal nivo Maar ook deze rapper gooi ik om als domino Want ik ben steenhard en lig als beton op de maag Bijdeze wordt je dus spreekwoordelijk geklaard Doormiddel van woorden zaag ik je doormidden Abracadrabra! En weg is de voorzitter! En het enige wat overblijft is je fokking hamer Dus sla maar op de tafel, deze battle is verlaten Maar helaas Bitch, ik heb nog 6 regels over Daarna mag je weer naar je echte leven lopen Gewoon weer bij je pappie en mammie thuis Want deze battles zijn voor je toch iets te ruig De laatste 2 zinnen die mag je van me hebben Maar ook met 18 tegen 14 valt er niets te redden ---------------------------------------- Remember My Name! | ||
![]() | ![]() |
Het is weer zover, Jthag moet mannetjes op hun plek zetten NLHH veroverd, iedereen wilt de nieuwe tekst van Thag checken Er zijn zoveel miljoenen woordkeuzes in de Nederlandse taal Maar jij kiest net de domste van ze allemaal Dus je naam staat voor Meest Lachwekkende Stijl Ik steek je aan hoor, als een Nieuwjaar-Feest hard vertrekkende pijl Je bent als een dvd brander, die geen dvds kan branden, Als handenarbeid leraar, maar dan zonder handen Je bent zo blij, je lijkt wel een nieuwe pokémon Je kreeg er wat stemmen bij, omdat men je tegenstander helemaal klote vond En nu denk jij, dat je niet meer tussen de malloten stond Maar je wint niet van mij, met alleen je grote mond Wat je tegen mij kan beginnen, is niets en niks Domme melodietjes en simpele zinnen, zijn je beats & lyrics Sinds ik de eerste rapper heb omgebracht, werkt dissen verslavend Je bent afgeslacht, nu weet je wat ik eet op kerstavond ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
![]() | ![]() |
En voten maar. ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Mlstijl heeft een tekst waar wel wat rijm inzit. Maar het is grotendeels allemaal eindrijm. Het komt ook een beetje simplistisch over. ''Maar helaas Bitch, ik heb nog 6 regels over''...Het vult op, maar brengt niets. Jthag, ze drukten je pasgeleden een dikke veer in je kont. En die heeft blijkbaar goed geholpen, weer dope tekst. Qua rijm opbouw en inhoud wel weer chill in elkaar gezet. Duidelijk beter dus je krijgt ook me vote. Vote: Jthag. | ||
Chaze Moment van inslag ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind de afsluiter van Jthag erg vet en hij komt over het geheel harder dan MLstijl.Ook zijn de punches creatiever dan die van ML stijl Vind dat ML stijl net niet hard genoeg komt plus dat ik ook niet zo hou van lines als Nog 6 lines te gaan klinkt (niet lullig bedoeld) een beetje alsof je inspiratieloos bent en dat er maar neer zet. Vote Jthag ---------------------------------------- And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger Those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the lord when i lay my vengeance upon thee! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
leuke afsluiter en die naamspeling ook leuk ![]() J kwam harder en beter ![]() Vote Jthag.. MLstijl moet doorgaan met teksten schrijven komt het goed ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
MLStijl Beats & Lyrics |
![]() | ![]() |
Na ik was niet echt inspiratieloos, maar [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2007 @ 00:17:31 ] ---------------------------------------- Remember My Name! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 24-12-2007 @ 23:49 Jthag, ze drukten je pasgeleden een dikke veer in je kont. En die heeft blijkbaar goed geholpen, weer dope tekst. Qua rijm opbouw en inhoud wel weer chill in elkaar gezet. Duidelijk beter dus je krijgt ook me vote. Vote: Jthag. Haha, thanx man. Weer een veer erbij ![]() Quote: Chaze schreef op 24-12-2007 @ 23:51 Ik vind de afsluiter van Jthag erg vet en hij komt over het geheel harder dan MLstijl.Ook zijn de punches creatiever dan die van ML stijl Vote Jthag Merci! Quote: Hyreme schreef op 24-12-2007 @ 23:54 leuke afsluiter en die naamspeling ook leuk ![]() J kwam harder en beter ![]() Vote Jthag.. MLstijl moet doorgaan met teksten schrijven komt het goed Dankjewel man Quote: MLStijl schreef op 25-12-2007 @ 00:16 Na ik was niet echt inspiratieloos, maar Danke ![]() Bedankt voor de votes mensen! ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
jthag wint hier ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |