Index / [arch] Eredivisie Audio / [Pagina: [1] 2 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Jooo Crewbattle Dikke Vandalen VS Stem van de toekomst regels: Min 32 bars in totaal, dissen, verder geen regels!! bring it on!!! Deadline 7 Januari ------------------------- De Dikke Vandalen - Zjost - Beatzcollective - Kadee De stem van de toekomst! - Leon - Chester - Eldizzy ---------------------------- [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-12-2007 @ 23:40:04 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
Geen deadline? @ onder mij. Wij kloppen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-12-2007 @ 12:55:01 ] ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
jawel sorry, vergeet ik altijd hehe aangezien er feestdagen en shit aankomen, 7 Januarie ---------- kloppen de teams?? [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-12-2007 @ 23:40:22 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Nou jongens ga die stem maar vast schrapen... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Haha! Hou je mond, dikke vandaal Jullie mogen je trouwens ook nog vrijwillig overgeven.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-12-2007 @ 13:03:28 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Op jouw? is goed mayne!![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-12-2007 @ 13:45:05 ] ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
Dikke mensen hebben altijd van die leuke humor ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
NET ALS JE DIKKE OUDERS GEAK!! xx je dikke vader ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
Haha! Kom niet representen in MIJN topic ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
Sorry ches ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
E-B-A![]() |
![]() | ![]() |
Wil niet veel zeggen maar stem van de toekomst gaat winnen![]() ---------------------------------------- Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer | ||
![]() | ![]() |
neehee, dikke mensen overwinnen altijd! binnenkort: Je DIKKE finale! ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
Ches, doe maar niet zo wijs. Je weet dat je genakt word. De Dikke Vandalen zijn kenkerhard. | ||
![]() | ![]() |
Haters Weet dat de Stem van de toekomst, Jou Stem in de toekomst is. Dikke vandelen, mogen na deze battle hun naam veranderen net zoals Negerzoenen! Ik zie Sketchy Flexy wel in de finale ![]() Quote: Trouwens, R-E-V-O was gister jarig! Po Po Het was gezellig met een glaasje appelsap in de woonkamer [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-12-2007 @ 14:55:15 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: "Dikke vandelen, mogen na deze battle hun naam veranderen net zoals Negerzoenen! " Als je met zulke "punches" komt zeg ik helemaal niks meer.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-12-2007 @ 15:11:40 ] ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
Dat was de hardste uit me 16 bars! Verder heb ik het over hoe goed ik mezelf vind. ---------------------------------------- onderschrift | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Zacht stemmetje dan... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
wordt dit eigenlijk beslist door vote's of een jury? ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
@ KD Ach, je wint zowiezo wel. Wie de fock is De Stem van de toekomst?! @ Leon Ik denk vote's ---------------------------------------- onderschrift | ||
eldizzy![]() |
![]() | ![]() |
haha die dikke gast doet nu al breed, jonge wij slapen niet op 1 januari, met een dikke koppijn maken we een dikke track voor je dikke anus![]() ---------------------------------------- krabbel krabbel | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
Heel tof dat jullie niet slapen 1januari, ![]() Ik sta dan lekker op me snowboard in de alpen ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Nou is het klaar met al dat doelloze gelul hierzo. Alleen nog die tracks posten en muilen dicht. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
nog 1 week!! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
de Stem van de Toekomst is klaar! ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
zie niks... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
Moet je die dikke bril op doen vetklep ![]() ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
je stem staat te zacht denk ik.... mislukte seat.... ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
soort van jij weet waar je over praat! "Leon space't even en herpakt zich" waar heb je het eigenlijk over? ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
DVD: niveautje hoger STEM: toontje lager ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
Voor de rest geen regels, dus hier is de track. Hoe bedoel je DIK? Dizzle: uitgeprosedeert, en uitgeproduceerd, klopklop boem, je huis gebombardeerd dikke vette vetkleppen zal ik uitschakelen je moet je godverdomme uit je huis laten takelen Leon: kadée ja hé wat dacht je der van tijd dat ik ga straffen met de hardere hand je ben iemand van "acht" das waarom ik je dries noem ik brul als een leeuw terwijl jij als een vlieg zoemt ik ken zjost en ik ken kadee samen met idioot waarvan ik niet de naam weet neem rustig je afscheit we busten het hard, kijk naar dikke vandalen die dönner dan kebab zijn wat is dat voor dikke vandalen je praat over nike's maar draagt witte sandalen En dat maakt je gelijk al wat minder gevaarlijk vertroebel je licht net als mist bij lantaarens de schimp die je ziet dat is me gedaante als slecht zijn met golf heb je niks in de gaten en zjost die moet zich beginnen te schamen zo skerr dat ie zonder een kist wordt begraven Refrein Chester: Als die dikke vandalen weer is liggen te slapen, Kom ik met een hakbijl die kippetjes halen, Dit is Chester en je kent me, Van de track die ik zet op het net, een legende, Zeg nou maar u en praat met meneer, Of je doet uit en hoogte en dan halen we je neer, Net als een balloonvaart, Je buitenboordbeugel die knip ik weg met een betonschaar, Ik zal je zus stalken, En versla meer mc's dan jij steenen gooid door bushalte's, Dikkie dik die zowiezo de dikste is, KD, schaam je, kijk in wat voor click je zit, Kijk nou niet op als het later geen fuck wordt, Je bent gesetteld in een afgelegen kutdorp, En als je dit overtrof, Lig je net als in je bed, er te dik boven op, Refrein [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2008 @ 01:33:37 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
DeDikkeVandalen![]() |
![]() | ![]() |
pff weer zo'n slaapverwekkende track met een robot flow.. beter ga je je tekst halen uit de Dikke VanDalen Zjost We zijn de dikke vandalen jullie weten dat we lauw flowen Jullie zijn mietjes woudlopers die zout komen Stem van de toekomst jullie praten wel tof Maar zjost slaat nog in z�n eentje jullie kaken aan gort Ik en me maten zijn grof jullie het lagere soort Slapjanusse gays met een banaan in hun kont Fuk wordplay trap door je deur heen Sleur je bij de pc vandaan en sla je beurs teef Kadee 3 kleine kleutertjes die zaten op een track te praten over later met het zaad nog in hun bek en hun anus opgerekt door de pikken van paarden jullie slikken nog vaker dan wij spitten op platen ja de dikke vandalen die breken de tent af �t is gedaan met jullie als poliepen op je stemband de stem van de toekomst: verzekerd dat er poep komt zeker als je nu al om de hoek met deze troep komt dus doe ons jezelf en iedereen een plezier en lever die mic in ja geef die es hier en krijg kadee 4x4 aandrijving op je bakkes die stijl is wat anders dan het schijten van kakkers die maar blijke te kakken maar nooit met shit komen waar ik over spit yo je weet shit is over als ik spit met de joost en beatzcollective aan mn zijde wat ken ik anders schrijven dan de stem is kassie wijlen Refrein Hoor ik daar een lama schijten het begint te dagen De stem van de toekomst die komt uit de kinderkamer jullie tijd is pas later, leon dat weet je best geef die chester een klote schop, eldizzy geef ik les tsja zeg t recht in je mik jullie faggot kids zijn te wack voor die shit Zuig aan mn penis, jullie janken van deze want jullie click die is kankervernederd Zjost Jullie zijn van rotterdam das vlak bij mij en misschien kom ik wel ff bij je, ken je klappen krijgen Omdat jullie blije kut hippies op de tracks zijn Wack zijn nep als die wijven van de sexlijn ...................Dames ga niet groot doen Ik ben een dooddoener als ik keihard op je oog hoek Iedereen weet dat jullie baldadige ho�s zijn Net melige meiden die praten op het schoolplein De stem van de toekomst ontzettende klereleiers Trekken elkaar af op ches�s logeerpatijtje�s Je weet ik ben geen gangster van de straat Maar kick je ass als peter aards betrap je heterdaad Als op de plee je ma van�t jaar met lay-on in je aars gay parrade rappers met een fake ass naam Kleine kleine jongentjes ga niet lopen kletsen De dikke nemen over je kan ons niet overtreffen Refrein Zjost Chester is een nibit maak je af als een snipet Hij loop in het weekend in make-up met glitters Tja.....En dat eldizzie een slet is Dat zie je gelijk aan z�n opgezette lip van t pijpen van ches pik Leon staat erbij en kijkt erna dus Hij is een vieze flikker met HIV in z�n anus Ik kan nog wel ff door gaan Stop me pik in je gehoorgang En spuit shit door je oor man De stem van de toekomst zijn fakking etters Kleine pisventjes die geen ballen hebbe Ze zijn net kaadrie (k3) domme kut wijven kanker kleine klote ventjes die niet kunnen schrijven Misschien dat jullie ooit nog wel leren hoe het moet Dat maakt je nog niet stoer jullie zijn weerloos in me hood Bezeren jullie voet als je me trapt Ik kom plat als jullie ego na het spitte van me bars Refrein [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2008 @ 01:59:31 ] | ||
Devill | ![]() | ![]() |
kinkerr lauwe beat hehe verder vind ik chester's stem wat duf,, mag wel meer kracht in. ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
![]() | ![]() |
Hoe denk je dat ik erbij stond toen ik op een reggea beat ging spitten? ![]() Ik vind de track van hun wat mager.. @ KD Jullie maken ZeehondenHipHop ---------------------------------------- onderschrift | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Mag er al gevote worden? | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
jaman ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
Tuurlijk ![]() Box van Eldizzy [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2008 @ 01:27:59 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
SvdT: Lay on komt wel ok, beetje jah ach... wel ok, chester verneukt de pogin tot winnen maar dat kennen we wel van em Dikkevandalen: zieke beat, raps zijn ok, flow matig tot ok niet echt een hele duidelijke winnaar, maar ik ga voor DikkeVandalen, teksueel en rijmtechnische beter dan SvdT, beetje matige battle | ||
![]() | ![]() |
''SLM mag alles'' Heheh. ![]() Nuja, SVDT.. Rustig trackje tegen over DVD. Veel gespeeld met punchlines over het Dik zijn. De eerste 2 keer was het wel leuk maar daarna werd het een beetje oud. Verder niet echt harde punchlines erin. Wel een leuke beat, maar die van BC is gewoon hard en aanheid. Flows zijn onpoint, behalve bij Chester die soms wat lijkt te hakkelen. Refreintje vind ik irritant.. en de freestyle in het begin vind ik ook niets. DVD, Heeeerlijke beat, Lekker agressief wat helaas een beetje ten koste gaat van de verstaanbaarheid.. Zitten hier en daar een paar goede lines tussen. (geen tekst dus kan ze er niet bij zetten) Maar ik mis toch bij beide drops de echte harde punchlines.. Mijn vote gaat naar DVD de beat is eigenproductie en dikker dan die van SVDT. De agressie in de track dig ik wel. Ik wil de volgende ronde van wie er dan ook doorgaat een hardere track horen. Hopelijk trap ik niemand op zijn lul met deze vote en onderbouwing | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Vote voor De Dikke Vandalen, beat was kankerhard, en kwam aggresiever over dan De Stem van de Toekomst, die waren in mijn ogen veels te lief, en woord naar Pascool dat Chester het fockt het op, op 1 of andere manier digg ik z'n stemgebruik niet. ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
haha very nice de drop van de dikke vandalen ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
eldizzy![]() |
![]() | ![]() |
kijk, dit is een typische gevalltje van.. .tegenpolen die dikke gasten zijn echt op de classic way redelijk niet slecht, maar een nieuwe manier valt ook eens te waarderem. kijk hoe erg brainpower werd gehaat maar nu die nieuwe selectie in vorm is, weet je wat een storm is, straks ben je vissenvoer net zoals een worm is ik bedoel waar hoorde je dit eerder?? woofygoofy = hiphop 2008+ jatoch..! brrrrrrrr Nova Zemblaaaa baby Chester: Jullie zijn nog meer tussendoor dan een snickers Leon: Rappen is als caramel want het licht in mn Mars ---------------------------------------- krabbel krabbel | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
L ben je niet iets te dizzy vanavond? en leonie blijf lief tegen rijmpiet! [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2008 @ 01:53:34 ] ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 05-01-2008 @ 01:48 haha very nice de drop van de dikke vandalen Dickrider! @ KD Dizzle naar de de L stijl ![]() Kom bierie's atten dan Euhm met dizzle.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2008 @ 01:53:45 ] ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
nee is echt waar moet je maar klikken op de track ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
@ Reimpiet Als jij genoeg ballen had gehad om ons te dissen met je maatje had je recht van spreken gehad Nu mag je likken aan de zak van sinterklaas.. ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
Beef? | ||
![]() | ![]() |
cornedbeef! @Kdenemarken (soort van wördplay) kopenhagen (punch) [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2008 @ 01:59:46 ] ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
ik heb ballen zat kerel heb alleen geen zin je om te dissen, vind die agressiviteit over het net maar niks, ik ken je niet eens waarom zou k je beledigen? en wat freek en jullie doen mogen jullie zelf weten, maar kom niet uitlokken want als ik iets opneem heeft dat niks met jullie te maken. vind ik niet nodig. ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Juist omdat je hem niet kent moet je hem beledigen, zo hoort dat tegenwoordig. Maar sjoes sjoes, ontopic helden ander roep ik BigSam en iedereen weet dat hij en ik dat beide niet willen. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
tekst voor die eckte fans! ![]() Quote: DeDikkeVandalen schreef op 05-01-2008 @ 01:13 pff weer zo'n slaapverwekkende track met een robot flow.. beter ga je je tekst halen uit de Dikke VanDalen Zjost We zijn de dikke vandalen jullie weten dat we lauw flowen Jullie zijn mietjes woudlopers die zout komen Stem van de toekomst jullie praten wel tof Maar zjost slaat nog in z�n eentje jullie kaken aan gort Ik en me maten zijn grof jullie het lagere soort Slapjanusse gays met een banaan in hun kont Fuk wordplay trap door je deur heen Sleur je bij de pc vandaan en sla je beurs teef Kadee 3 kleine kleutertjes die zaten op een track te praten over later met het zaad nog in hun bek en hun anus opgerekt door de pikken van paarden jullie slikken nog vaker dan wij spitten op platen ja de dikke vandalen die breken de tent af �t is gedaan met jullie als poliepen op je stemband de stem van de toekomst: verzekerd dat er poep komt zeker als je nu al om de hoek met deze troep komt dus doe ons jezelf en iedereen een plezier en lever die mic in ja geef die es hier en krijg kadee 4x4 aandrijving op je bakkes die stijl is wat anders dan het schijten van kakkers die maar blijke te kakken maar nooit met shit komen waar ik over spit yo je weet shit is over als ik spit met de joost en beatzcollective aan mn zijde wat ken ik anders schrijven dan de stem is kassie wijlen Refrein Hoor ik daar een lama schijten het begint te dagen De stem van de toekomst die komt uit de kinderkamer jullie tijd is pas later, leon dat weet je best geef die chester een klote schop, eldizzy geef ik les tsja zeg t recht in je mik jullie faggot kids zijn te wack voor die shit Zuig aan mn penis, jullie janken van deze want jullie click die is kankervernederd Zjost Jullie zijn van rotterdam das vlak bij mij en misschien kom ik wel ff bij je, ken je klappen krijgen Omdat jullie blije kut hippies op de tracks zijn Wack zijn nep als die wijven van de sexlijn ...................Dames ga niet groot doen Ik ben een dooddoener als ik keihard op je oog hoek Iedereen weet dat jullie baldadige ho�s zijn Net melige meiden die praten op het schoolplein De stem van de toekomst ontzettende klereleiers Trekken elkaar af op ches�s logeerpatijtje�s Je weet ik ben geen gangster van de straat Maar kick je ass als peter aards betrap je heterdaad Als op de plee je ma van�t jaar met lay-on in je aars gay parrade rappers met een fake ass naam Kleine kleine jongentjes ga niet lopen kletsen De dikke nemen over je kan ons niet overtreffen Refrein Zjost Chester is een nibit maak je af als een snipet Hij loop in het weekend in make-up met glitters Tja.....En dat eldizzie een slet is Dat zie je gelijk aan z�n opgezette lip van t pijpen van ches pik Leon staat erbij en kijkt erna dus Hij is een vieze flikker met HIV in z�n anus Ik kan nog wel ff door gaan Stop me pik in je gehoorgang En spuit shit door je oor man De stem van de toekomst zijn fakking etters Kleine pisventjes die geen ballen hebbe Ze zijn net kaadrie (k3) domme kut wijven kanker kleine klote ventjes die niet kunnen schrijven Misschien dat jullie ooit nog wel leren hoe het moet Dat maakt je nog niet stoer jullie zijn weerloos in me hood Bezeren jullie voet als je me trapt Ik kom plat als jullie ego na het spitte van me bars Refrein ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Index / [arch] Eredivisie Audio / [Pagina: [1] 2 ] |