Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op dinsdag 18-12-2007 om 20:34:23
Yo hiphoppers

ik heb een opdracht voor nederlands, verzin 10 stellingen over een onderwerp
nu heb ik als onderwerp.. jaja, je raad het al
Jeugd&Media

nou start ik dit topic omdat ik nog wat stellingen mis, maar voornamelijk natuurlijk om jullie welgemeende meing te weten zodat ik alvast wat materiaal als argumenten voor als tegen ken hebben

de voorlopige stellingen zijn als volgt, ik mis er nog 5 dus

Quote:

1. De muzieksmaak van de jeugd wordt door TMF en MTV met de paplepel ingegoten(zelfde muziek)
2. De muziek die door de jeugd wordt beluisterd draait meer om glamour en glitter dan de muziek zelf
3. Door gewelddadige films en computerspelletjes wordt de jeugd steeds agressiever
4. De invloed van de media op de jeugd is en wordt veel te groot (De jeugd is totaal weerloos tegen de media, ze kunnen moeilijk een zelfbeeld vormen van iets actueels omdat wat de media vindt bij de jeugd wordt opgedrongen)
5. Er zouden overheidprogramma’s moeten komen om de jeugd een objectief beeld te geven van al het actuele in onze samenleving en deze moeten dan ook genoeg interesse wekken zodat er naar gekeken wordt.(paul en witteman)


iemand enige leuke ideetjes voor een stelling of iemand die zin heeft me de grond in te stampen voor wat ik vind, gehe

tell me

pz
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-12-2007 @ 20:36:02 ]
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 19-12-2007 om 00:03:07
pwnd my nigga, ik heb ook niks dus maak jeniet druk
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 19-12-2007 om 01:05:27
De media schetst een verkeerd beeld van de jeugd.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op woensdag 19-12-2007 om 01:08:36
Media informeert de jeugd ook tot op zekere hoogte lijkt mij.. programma's als Slikken en Spuiten, en daarnaast zijn er ook een aantal lyrics in (niet persé hip hop) tracks onderwijzend..

of zit ik nu helemaal naast het doel dat je had met dit topic te lullen?
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
baggy
Gepost door baggy op woensdag 19-12-2007 om 11:45:41
Omdat de media word gevormd door de mens is objectiviteit onmogelijk. Alles wordt vanuit een bepaald oogpunt beschreven/gefilmd en daarom is invloed van de producerende partij altijd wel aanwezig. Aangezien we in een land veel normen en waarden delen lijkt dit onwaarschijnlijk, maar denk er over na...Men kent nooit alle feiten, dus moet je een invalshoek kiezen en dan vorm je al een beeld wat niet volledig objectief is.

Oohja, en dan de jeugd nog

De jeugd die vormt een eigen gedachte die gebaseerd is op de invalshoek van de media en dat zien zij als objectief.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.