Index / [arch] Battle corner / | ||
MC-Nick POPOPO ![]() |
![]() | ![]() |
16lines ---------------------------------------- breng het heter dan de meeste | ||
MC-Kurd Kurd |
![]() | ![]() |
Jonge Nick ik dis je nog harder dan die kneus fenomenaal deed ik laat je likken aan me behaarde bil spleet. En daarna laat ik een scheet op je kut kop je bent eraan gewend geraakt dat je nooit meer stopt. Tegen mij komen battlen dat is een verkeerde keuze maar dat kan je wel verwachten van zo een sukkelig kneusje. Jij en fenomenaal probeerden me op school te pakken ik hou niet echt van vechten dus kom ik jullie met me wrede teksten nakken.. Jij vieze ballen likker jij with boy vieze flikker. Kom maar likken aan me lange Snicker. Kom niet dissen tegen mij bitch ass snitch ik laat je verdwijnen als een flits Net als Negativ heb ik veel dingen gedaan maar een ding dat ik nog doen is jou bitch ass terug naar stuifzand slaan. Jonge 16 lines waarom zo veel je weet toch dat ik Mc zoals jou plet met alleen intro tekst. Ik Kom harder dan wie dan ook. Jou verslaan is op dit Moment mijn missie maar waarom doe ik het eigenlijk je bent niet van mijn divisie. Mij proberen te dissen dat had nou net niet moeten doen je bent zo een domme oen. Je kan een beetje rijmen en je spit wat dingen maar je bent voor mij nog gewoon een beginner. MC niks ik lust je rauw je bent een beetje traag met je zinnen dus doe het gauw. Voordat je deadline bereikt. . ik weet het ik ben niet zo goed ![]() | ||
MC-Nick POPOPO ![]() |
![]() | ![]() |
jo gast iedereen weet deze bitch word geklaard MC-kurd ziet straks meer blauwe plekken dan op een crips landkaart . Ik bitchslap deze gast zo hard weet je je kunt gewoon mijn toekomst op zijn wang lezen en die line hieronder begrijp je wss niet domme bitch ik uppercut je zo hard dat je doodsoorzaak hongersnood is en ik verkneukel je flikker want ik praat met mijn vuisten net als Kermit de kikker Mc-kurd heeft geen leven behalve die op internet als bitches zijn nummer vragen geeft ie z'n ip adres en mensen diggen je wacke shit niet vuile plaag jij valt alleen in goede aarde als ik je in m'n achtertuin begraaf en als dat nog niet genoeg is neem ik je mee naar de wreedste tent steek een geinfecteerde naald in je arm en maak je bloedbroeders met een aidspatient en nee je hebt geen beter uiterlijk dankzij deze battle stop met dromen tjap want je bent fakking lelijk en je wordt alleen mooi genakt ---------------------------------------- breng het heter dan de meeste | ||
MC-Nick POPOPO ![]() |
![]() | ![]() |
voteS? ---------------------------------------- breng het heter dan de meeste | ||
MC-Kurd Kurd |
![]() | ![]() |
kom op mensenn votee | ||
FinD | ![]() | ![]() |
Vote mc nick.. die was beter.. allebei nog heel veel te leren.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-12-2007 @ 22:25:28 ] | ||
MC-Nick POPOPO ![]() |
![]() | ![]() |
nm [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2007 @ 18:28:14 ] ---------------------------------------- breng het heter dan de meeste | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ik bitchslap deze gast zo hard weet je je kunt gewoon mijn toekomst op zijn wang lezen Hahaha die vind ik goed. ![]() Er zitten toch een hoop doordachte lines in zijn drop. Ik vote Mc-Nick MC-Kurd, je moet gaan leren je bars zo te gaan schrijven dat ze meer vloeien, als je dat wat jij schrijft op een beat wil doen komt er niet veel van. Als je dat onder de knie hebt moet je gaan proberen om te punchen enzo. Lees de tutorial. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2007 @ 18:29:34 ] | ||
MC-Kurd Kurd |
![]() | ![]() |
Heyy Thanx voor je hulp menn ![]() ![]() | ||
MC-Nick POPOPO ![]() |
![]() | ![]() |
yea ty ---------------------------------------- breng het heter dan de meeste | ||
G-ridah bitch ik ben de gangster rapper |
![]() | ![]() |
vote : mc nick mc kurd je was wel lau an | ||
C-uperman Beverwaard *3077* ![]() |
![]() | ![]() |
mijn vote duidelijk naar Mc Nick hij heeft kankerhard gewonnen wat mij betreft ik bedoel ... check die punchlines mi matti hij heeft meer blauwe plekken dan een crip landkaart kjeeeeeeeeeeenker ---------------------------------------- Impact nucleair echt ik ben de bom , als de inwoners van Tsjernobyl kerngezond... | ||
MC-Kurd Kurd |
![]() | ![]() |
[quote]G-ridah schreef op 22-12-2007 @ 10:19 vote : mc nick mc kurd je was wel lau an[/quote ty ] | ||
G-ridah bitch ik ben de gangster rapper |
![]() | ![]() |
wtf man wat is er met je G facking eggy eej mc kurd je bent een fokking nurd beter zeg ik mc kut want je bent blut G 2 lines | ||
MC-Kurd Kurd |
![]() | ![]() |
houd je bek vieze nerd sukkel kneuss | ||
peefizz jaman |
![]() | ![]() |
Quote: MC-Nick schreef op 18-12-2007 @ 22:56 en ik verkneukel je flikker want ik praat met mijn vuisten net als Kermit de kikker vergeet deze niet... toch wel wat dope lines ertussen... | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
woord, inderdaad nice ---------------------------------------- argh | ||
MC-Nick POPOPO ![]() |
![]() | ![]() |
thnx ---------------------------------------- breng het heter dan de meeste | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
me vote gaat naar Mc-Nick... opzich zijn sommige lines in je tekst wel grappig zoals die toekomst etc.. vote mc nick | ||
Geest | ![]() | ![]() |
Ik wil niet op je bitchen Nick maar ook die toekomst line is gebite Voor de ongelovige Denk niet dat de mensen hier geen andere forums bekijken [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2007 @ 19:10:07 ] | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
nick jij zit te veel op hiphopnet *zucht* volgens mij heb ik ook weinig te zeggen heb ook wel een paar keer gebite dus. (nu niet meer hoor) geef gewoon maar toe. [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2007 @ 19:05:49 ] ---------------------------------------- niet | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
weyo. fake mc | ||
peefizz jaman |
![]() | ![]() |
wat zeur je toch, ik verkneukel die flikker want jizz praat met de vuisten als kermit de kikker sorry, ik neem alles terug... deze line bleek t onderschrift van jizz te zijn op the blazz...in 2005 nota bene.... fakeass fuck... en dan nog tnx durven zeggen ook... voor het googelen ofwat? bitch... | ||
MC-Kurd Kurd |
![]() | ![]() |
jongens jongenss laten we het vriendelijk houden maar MC nick ze hebben gelijk je hebt gejatt | ||
esc0 zbie |
![]() | ![]() |
mc nix kk coepicet sletje tfoe ik rook het allang maar velen andere hierzo ook zoals g rfdah of hoe die flikker ook heet en weazelrotzooi plus nog paar izans | ||
ladykiller01![]() |
![]() | ![]() |
het zag er goed uit mc nick maar zoals ik heb gezien is dit niet de eerste keer dat je teksten jat. een fake ass bitch die zijn eigen shit niet kan verzinnen dus vote voor mc kurd hoewel mc kurd zijn tekst nog niet super is het is wel origineel lijkt mij (zelf verzonnen) ---------------------------------------- Je haalt alles uit de kast maar kan van mij ook de klere krijgen | ||
McTac-Tic | ![]() | ![]() |
Mc-nick heeft em hard geklaard grappige zinne man xD ---------------------------------------- Ik ben mezelf maar ik verander | ||
kuys Protected |
![]() | ![]() |
ik vote ook mn kurd, zelfde reden als ladykiller01 grts kuys ---------------------------------------- Kuys | ||
Azhy Kom hard aan! |
![]() | ![]() |
Vote voor kurd | ||
Deadend![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind het niet dope man om van mensen te nacken, je leert er niks van.. Mijn vote gaat naar kurd. | ||
RICO_ jaahtowk ![]() |
![]() | ![]() |
vote:mc-kurd want we hebben nix aan aan gejatte lines die bij elkaar sijn gehusselt he .. ![]() waarom sijn mensen so dom ? | ||
Index / [arch] Battle corner / |