Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 ] | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Nlhiphop Oscars 2007 Het is weer zover, na het succes van vorig jaar zal ook dit jaar weer iedereen de mogelijkheid hebben om in elke categorie op hun favoriet te stemmen. Het werkt het zelfde als vorig jaar, je kiest in iedere categorie jou favoriet, en dit lijstje stuur je naar mijn INBOX, dus niet in het topic plaasten. Jullie krijgen een week de tijd om te stemmen, na die week zullen wij in een nieuwe aflevering van Wij praten na, de winnaars bekend maken. Er zijn een paar nieuwe categorieren bij gekomen waardoor en een paar oude plaats moesten maken Ga alsjeblieft niet zeuren, Waarom sta ik niet daarbij? Waarom staat pietje niet bij zus, en waarom jantje niet bij zo, onthoud het is voor de gein, neem et niet te serieus, ik ga ook niet discuseren over die zaken ik ben straks een week op vakantie dus er valt ook weining te discuseren. Succes en tot in 2008 met: Wij praten na deel 3 : Terugblik op 2007 (met Rijmpiet en Pascool) Oja het gaat hier om members die actief zijn op Nlhh, dus je zult nergens een Surya of Dax of w/e zien staan And the nominees are!! -------------------------------------------------- Beste rapper 2007: - Ferry (Bloedlynx) - Lexx Goudsmit (99) - De Gevallen Engel Beste Crew 2007: - De Wijze - Ferry en Jelle (Bloedlynx) - De stem van de toekomst Beste track 2007: - L2N - Wie wil er hangen in mijn kelder - Lexx Goudsmit - Msn sletjes - Ferry - Onvergetelijk verloren Beste Producer 2007: - Bigsam - Freakyfreek - Beatzcollective - Sjonny Crack - Finger Beste Nieuwkomer 2007: - Fotosynthese - Hakan2 (Dennis) - MC Revo Meest Belachelijke Gimmick 2007: - Mank-G (Straatknaapjes) - Leipe F (Louis Vuitton) - SLM040 Meest creative Crew/Rapper/Producer 2007: - Poppekontje (Rapper) - Bigsam (Producer) - Freakyfreek (Producer/rapper) Beste Battlecat 2007: - Fotosynthese - De Gevallen Engel - L2n Beste Tekst schrijver 2007: - Hyreme - Thomas - Masahiro Beste Forum Moderator 2007: - Schaduw - Lelya - Muss070 Vrouwlijk forum member 2007: - Leyla - Pummety - Replay - Outshining - Mizou Meest irrietante Forum Member 2007: - Eppo - SLM040 - Weazel Nlhiphop Forum Pappie 2007: - Spade - Livio - Muss070 Grootste prestatie 2007: - Ferry en Jelle - De twee geflopte muzikanten (Mixtape) - Fotosynthese winnaar Audio Toernooi 2007 - Lexx Goudsmit en Jonny Crack - 't Gooische Matras (Mixtape) --------------------------------------------- Als iedereen zo vriendelijk zou willen zijn om op zijn of haar favo's te stemmen, dan krijgen we een zon eerlijk mogelijke uitslag. Take everything in moderation [b]Ik wil alleen volledige lijstje in me inbox zien, en je kan kiezen uit de genomineerde niet zelf iemand invullen, en ook niet zelf een categorie bedenken, gewoon het lijstje overnemen en jou Favo invullen, onvoledige lijstjes of pm's als "l2n!l2N!2n!l2N!2n!l2N!2n!l2N!" tel ik niet mee[/b] en daar gaan we dus ook niet over lopen zeiken. Succes en alvast bedankt -------- Nominaties zijn onder voorbehoud van typefouten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-12-2007 @ 15:21:01 ] | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Teveel bloedlynx in deze lijsten en te weinig pascool. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Ik nomineer mezelf niet : ) maar toch bedankt voor het compliment | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Stap toch eens van je kinderachtige gehaat op slm af. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
: ) | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hiermee kweek je lijkt mij wel die arrogantie die onder bepaalde nlhiphoppers nogal prominent aanwezig is. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
hm hm ga door.. intressant.. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Misschien een domme vraag maar mag ik ook nog stemmen op één van die dames of moet ik daar gewoon wegblijven omdat ik zelf genomineerd ben? ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Iedereen mag stemmen en zelfs op zichzelf | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 19-12-2007 @ 15:23 Misschien een domme vraag maar mag ik ook nog stemmen op één van die dames of moet ik daar gewoon wegblijven omdat ik zelf genomineerd ben? gewoon op jezelf stemmen by the way: cath is het moooiste meisje.. waarom staat ze er niet bij? ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Stem maar op jezelf, dat heb ik ook gedaan. Jspr, neem een forum niet zo serieus. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
No op mezelf stemmen vind ik suf, maar aight. ---------------------------------------- Sabr | ||
Quote: Outshining schreef op 19-12-2007 @ 15:24 waarom vraag je't danNo op mezelf stemmen vind ik suf, maar aight. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Shit zeg ik sta er niet eens bij, ben en reviews gaan schrijven voor de site en moderator of wat dan ook geworden![]() | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
.. damn.. door dit hele "oscars" gedoe voel ik me echt 'n kluizenaartje die z'n leven heeft toegewijd aan NLHH (oftewel.. zo zie ik Pascool en de rest nu ook ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Dat vraagt ze niet. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Quote: De Gevallen Engel schreef op 19-12-2007 @ 15:25 (...)waarom vraag je't dan De vraag was of het mocht, daarbij zei ik niet dat ik het van plan was. ---------------------------------------- Sabr | ||
aajt, hehe ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
-fotosynthese- vankwaadtoterger |
![]() | ![]() |
Quote: Monn-E schreef op 19-12-2007 @ 15:26 Shit zeg ik sta er niet eens bij, ben en reviews gaan schrijven voor de site en moderator of wat dan ook geworden ![]() tozz monn-e ik zit hier een half jaar en ik heb 3 nominaties big up naar p,hij had hier zeker tussen kunnen staan propsss ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Meest irrietante Forum Member 2007: - Eppo - SLM040 - Weazel . Ha ha bedankt voor het vertrouwen ![]() Maar laat ik nou net iemand zijn die (nog) nooit een ban heeft gehad gek! ghe he LATERz | ||
![]() | ![]() |
Je hebt geen bans nodig om irrietant te zijn ; ) haha jongens nogmaals het is voor de gein, neem et allemaal niet te serieus, gericht aan weazel en jspr | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Irritant zijn binnen de regels is ook een kunst. ![]() | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 19-12-2007 @ 15:38 Je hebt geen bans nodig om irrietant te zijn ; ) haha jongens nogmaals het is voor de gein, neem et allemaal niet te serieus, gericht aan weazel en jspr Neem het ook niet zwaar op hoor. Maar het zegt wel wat over jou, ha ha Edit: Dat klopt ook geheel Finger. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-12-2007 @ 15:40:09 ] | ||
![]() | ![]() |
De hele lijst zegt wat over mij, aangezien ik em heb gemaakt : ) | ||
ha ha sinds wanneer typen we haha van elkaar, weazel? Je zegt toch 'haha' en niet 'ha ha' Ik vind dat wel een beetje irritant. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Jammer dat je daar GIANT niet heb genomineerd. Die staat er voor mij met kop en schouders boven hehe. Weazel was inderdaad even irritant dit jaar maar dat is me al een tijdje niet opgevallen dus dat gaat al beter hehe. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Oh Engel je bent en bengel ![]() | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
vind wel deup concept dit, eerst die ik meemaak ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik neem het niet te serieus hoor, maar als dat jou conclusie is, ik denk dat er wel meer mensen het met me eens zijn, dat sommige mensen hier eeuwig lopen te haten, ik bedoel, in het begin zeek ik slm ook af en weazel was ook niet mijn beste vriendje, maar ach dat is wel voorbij nu. Maar goed volgens mij trek ik me er meer van aan dan slm zelf. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
SLM kan et wel hebben | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij ben ik het laatste jaar bijna niks gedropt haha, volgend jaar word voor mij doh ![]() maarre crew moet jelle en ferry worden ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
Maffe: ik heb blijkbaar ook m'n goede kanten... don't be hatin' slet | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
sta ik nergens voor genomineerd? ![]() ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Quote: FreakyFreek schreef op 19-12-2007 @ 15:45 maarre crew moet jelle en ferry worden Ik heb toch stiekem voor jouw gestemd, hihi ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Veel gevarieerde lijstje krijg ik binnen, leuk! blijf ze sturen mensen | ||
Ik ben het met wel meer namen niet eens maar hey dat maakt het niet minder leuk, gewoon stemmen. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
ga je ook zeggen hoeveel stemmen iedereen kreeg enzo? | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
mja .... als t serieus was zou ik wel stemmen... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Euj.. Leeft Replay nog dan? | ||
![]() | ![]() |
Kadee dit kan niet serieus, dan moet je rekening houden met alle meningen van alle mebers, dan moet je eerst voorondes houden en dan de nominaties, dat is A veel te veel werk en B veel te veel werk... @ Deking, we gaan een paar categories benoemen in Wij praten na, en de hele lijst plus aantal stemmen en winnaars zal gewoon in een topic op Nlhh komen | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Sommigen wist ik niet. Bij ander opties stond mijn echte keuze er niet bij (wel iets gekozen). Dus dit is het wel zo'n beetje. Edit: En toen haalde Weazel zijn bericht weg en stuurde het per PM op... [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-12-2007 @ 16:01:38 ] | ||
![]() | ![]() |
topic bestaat 40 minuten en nu al zoveel reacties... ik wou dat audio's zo veel werden gecheckt en gefeed xD penis niet hier neerzetten!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-12-2007 @ 15:57:59 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
Weazel zou je je lijst naar mijn inbox willen sturen, en deze ff uit et topic verwijderen, anders zijn de winnaars al bekend voordat de uitslag is | ||
FinD | ![]() | ![]() |
@ weazel.. haha je moest ze naar pascool pm-en ![]() | ||
![]() | ![]() |
komt er ook nog een prijs voor wie de meeste goed heeft? ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
hahahahaha die is grappig, hehehe | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Ja de winnaar wint een date met pascool. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Finger schreef op 19-12-2007 @ 15:59 Ja de winnaar wint een date met pascool. geile date? ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
[quote]-pascool- schreef op 19-12-2007 @ 15:55 Kadee dit kan niet serieus, dan moet je rekening houden met alle meningen van alle mebers, dan moet je eerst voorondes houden en dan de nominaties, dat is A veel te veel werk en B veel te veel werk... waar gaat het dan om? ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
om de lol ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 ] |