Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
KILLERTURK
Gepost door KILLERTURK op donderdag 20-12-2007 om 15:50:56
Oke, drop hier je tips, ervaringen, uitleg, informatie etc.

Je mag ook gewoon gaan lullen en stoer doen over hoeveel je bankdrukt enzo.

Keep it nice.
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 20-12-2007 om 15:54:45
zoiets was er al geloof ik. Mijn tip is vraag gewoon advies bij de sportschool en luister niet naar dudes op een forum. Heb zelf trouwens een tijdje getraint ga binnenkort weer beginnen. Heb de vorige keer ook een korte periode creatine gebruikt wat me eigenlijk goed is bevallen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
KILLERTURK
Gepost door KILLERTURK op donderdag 20-12-2007 om 15:56:44
Gewoon lullen onder elkaar. Tips zijn altijd welkom toch? En nee zeker niet teveel naar mensen luisteren. Iedereen weet het zogenaamd beter. Gewoon paar methodes uit proberen en dan kiezen welke je beste bevalt.

Ik ben gister geweest, borst en benen gepakt. Lekker gesquat, gotta love it :$.

Straks schouders en biceps denk ik, alleen heb blessure aan linkerschouder dus schiet niet egt op als Seated bar push doe.
Diesel
Geschikt
Gepost door Diesel op donderdag 20-12-2007 om 15:57:34
ik vind fitnis overbodig.
----------------------------------------
"Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen"
KILLERTURK
Gepost door KILLERTURK op donderdag 20-12-2007 om 15:58:36
Tja, dat is jouw mening he.
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 20-12-2007 om 16:02:23
nah ik snap wel wat je bedoeld. Ik vind het gevoel dat je er van krijgt gewoon erg relaxt en het verleggen van je grenzen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
KILLERTURK
Gepost door KILLERTURK op donderdag 20-12-2007 om 16:03:35
Als je alles hebt kunnen geven dan krijg je echt een lekker gevoel, zo van; YEAH IM THE BEST!!!!

Gewoon heerlijk.

Maarja als je niet lekker ken trainen is het wel fok op.

MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 20-12-2007 om 16:03:37
Ik heb ook een tijd gefitnesst, maar toen begon het te vervelen en ging ik er met tegenzin heen. Dus nu fitness ik niet meer.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 20-12-2007 om 16:05:12
nah killerturk op dat gevoel doel ik niet hoor. Gewoon het gevoel dat je compleet leeg bent en de soort van tinteling in je spieren. Ik denk niet dat ik het beste ben dan ofzo.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
KILLERTURK
Gepost door KILLERTURK op donderdag 20-12-2007 om 16:05:38
Als je geen motivatie meer hebt dan gaat het niet goed nee, heb dat al paar keer meegemaakt. Maarja nu ga ik lekker door, woog 85 voordat ik begon met fitness(dik dus). Toen ben ik gedropt naar 73 en nu weeg ik 86 kilo!

wil 90 voor zomer + lage vet percentage!

SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 20-12-2007 om 19:24:19
Quote:
MaffeDodo schreef op 20-12-2007 @ 16:03
Ik heb ook een tijd gefitnesst, maar toen begon het te vervelen en ging ik er met tegenzin heen. Dus nu fitness ik niet meer.


Ik zit nu ook al met een ''pauze'' van 1 jaar. Waar ik lid ben is laatst wel overgenomen en ik had mail gekregen dat alle apparaten vervangen zouden worden dus misschien is het wel de moeite waard om weer eens te gaan kijken.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 20-12-2007 om 19:33:58
Ik druk 20 kg stuk of 10 keer hahaha. Ik woog 77 en had sixpack voor de zomer vakantie. Daarna woog ik 68 en had ik een bierbuik ghehehe. Nu ga ikw eer ff trainen niet om heel sterk of heel gespierd te worden maar om heel gezond te worden.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
KILLERTURK
Gepost door KILLERTURK op vrijdag 21-12-2007 om 00:45:08
Ik dacht altijd je bent een chick poppekontje.

Ik druk 100kg 5 keer.
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 21-12-2007 om 00:47:40
Quote:
SLM040 schreef op 20-12-2007 @ 19:24
(...)

Ik zit nu ook al met een ''pauze'' van 1 jaar. Waar ik lid ben is laatst wel overgenomen en ik had mail gekregen dat alle apparaten vervangen zouden worden dus misschien is het wel de moeite waard om weer eens te gaan kijken.


Waar is dat?
EmKay1 Gepost door EmKay1 op vrijdag 21-12-2007 om 00:50:00
Quote:
KILLERTURK schreef op 21-12-2007 @ 00:45
Ik dacht altijd je bent een chick poppekontje.

Ik druk 100kg 5 keer.


Als ik zo na je foto kijk dan valt het niet echt te zien dat je 100 kg drukt, drop eens een foto zonder jas of dergelijke aan.

Overigens zit ik al 1.5 jaar op fitness.
----------------------------------------
ZWO
KILLERTURK
Gepost door KILLERTURK op vrijdag 21-12-2007 om 00:50:43
https://www.youtube.com/watch?v=jn25jWCdzkw

Kijk filmpje, ik druk daar 105kg maar 1 keer .

Was vorige maand dat wel, binnekort ff 110 proberen moet lukken.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 21-12-2007 om 00:51:25
Ik druk met gemakt die stang 10x omhoog, wat? geloof je niet, pfieuw kom maar langs laat ik et zien
EmKay1 Gepost door EmKay1 op vrijdag 21-12-2007 om 00:59:01
Killerturk kun jij mij vertellen waarom er in elke sportschool wel een turk te vinden is? Echt overal waar ik geweest ben is er wel 1 te vinden. En waarom komt het in vergelijking met de marokkanen vele malen voor?
----------------------------------------
ZWO
KILLERTURK
Gepost door KILLERTURK op vrijdag 21-12-2007 om 01:03:18
Vraag het ze zou ik zeggen man.

Ik fitness omdat ik het lekker vind en gezond wil leven.
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 21-12-2007 om 01:09:57
Quote:
Diesel schreef op 20-12-2007 @ 15:57
ik vind fitnis overbodig.


Feit, fitnis is overbodig...
Pumped up, neva nooit fitnis!
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 21-12-2007 om 01:55:53
Quote:
Ziek schreef op 21-12-2007 @ 00:47
(...)

Waar is dat?


Bizzfit, bij het Ottebad daarzo.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 21-12-2007 om 02:04:39
als je op die loopband staat moet je nooit springen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Diesel
Geschikt
Gepost door Diesel op vrijdag 21-12-2007 om 09:00:27


tenzij je het zo doet.
----------------------------------------
"Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen"
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 21-12-2007 om 09:48:32
Quote:
EmKay1 schreef op 21-12-2007 @ 00:59
Killerturk kun jij mij vertellen waarom er in elke sportschool wel een turk te vinden is? Echt overal waar ik geweest ben is er wel 1 te vinden. En waarom komt het in vergelijking met de marokkanen vele malen voor?


Wat is dat voor een belachelijke vraag?


Het jammere aan fitness vind ik de types die er rond lopen, gorilla-hemdjes aan, van die gayhandschoentjes en vervolgens nog beetje tof de apparaten bezet houden met zijn 3'en. Gasten die meer naar zichzelf loeren in de spiegel dan naar de chickies om hen heen.

Ik ben dr altijd zo snel mogelijk weer weg. Al dat toffe ijdele gedoe is niets voor mij. Ik fitness voor mezelf, niet voor anderen.


Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 21-12-2007 om 10:16:50
Ik spuit mezelf dagelijks vol met koeienhormonen!
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 21-12-2007 om 10:19:25
Echt?
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 21-12-2007 om 10:25:14
ja zeker, dan word ik breder en vinden die chimeiden mij leuker!
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op vrijdag 21-12-2007 om 11:20:01
Dus jij gaat melk geven binnenkort?

* ikzelf zou stierenhormonen nemen dan maarja koe is ook goed *
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 21-12-2007 om 11:24:46
@ KillerTurk

is het niet beter 'droog' te trainen, dus een setje van 8 of 10 keer ik noem maar wat 60kg, ipv 1x 100kg.

Heb een tijd redelijk vaak gefitnesst in korte periode maar kon het uit luiheid niet meer opbrengen.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 21-12-2007 om 11:32:34
Ja, maar hij wilt kennelijk alleen maar grote lompe en vooral logge spieren. Want dat is stoer.
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
-Profix
Profixtiviteit
Gepost door -Profix op vrijdag 21-12-2007 om 11:38:13
hier komt over een tijdje aan de overkant zeg maar een fitnessruimte. denk wel dat ik dan ga.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 21-12-2007 om 13:35:30
Natuurlijk gekweekte spieren zijn altijd mooier.. geen fitness-zaal spieren.. Ik doe thuis altijd op zolder m'n ding.. Opdrukken: 2 stoelen die identiek zijn kwa hoogte en gewicht en alles naast elkaar zetten.. 'n goede ruimte ertussen houden dus als je dan opdrukt.. moet je er met je borst tussen.. als je je kan inbeelden wat ik hier uitleg.. en om het wat effectiever te maken kan je zo'n aerobics step ding (http://www.elliptical-trainer-reviews.com/images/product-images/Reebok_step.jpg)
op 'n bepaalde afstand leggen van de stoelen af.. en daar je met je voeten op.. je armen op de stoelen.. dus als het waren ben je dan van de grond af en oefen je druk op je armen............... daarmee kweek je de spieren in je bovenarmen.. in je bovenrug.. je schouders gewoon. en de bovenkant van je borstspieren.
dus als je dat 'n geruime tijd doet (2 dagen) en dan iedere dag zovaak opdrukken tot je niet meer verder kunt, zal je echt veel resultaat zien.. je voelt je dan ook lekker fit weetje.. (onthoud wel dat je minimaal 1 liter water moet drinken per dag.. da's goed voor je en goed tijdens trainingen..

Maarja.. SITUPS: liggend natuurlijk.. en dan je benen optillen.. dat je benen vanaf je kniën in de lucht zijn.. dat je er zo bij ligt >> ---,__o

en dan je handen onder je hoofd en het puffen is geblazen.. je kan je benen ook kruizen.. en dan gewoon verder.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op vrijdag 21-12-2007 om 13:38:12
haha denk niet dat je lichaam het verschil voelt tussen thug life thuis trainen, of in een fitness zaal
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op vrijdag 21-12-2007 om 13:38:15
je kan wel je bovenlichaam trainen en dan loop je straks met een gespierd bovenlichaam en dan van die iele pipo beentjes eronder..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 21-12-2007 om 13:40:04
Dan moet je hardlopen. ik denk dat degenen die mijn stuk lezen slim genoeg zijn om zich dat zelf ook te bedenken.
KILLERTURK
Gepost door KILLERTURK op vrijdag 21-12-2007 om 13:47:37
KRStarr, ik doe soms mijn max testen. Normaal doe ik gewoon reps van 12/10/8/6 of gewoon 10/10/10/10.

Ik wil nog even meer massa kweken daarna ga ik beginnen met beetj afvallen en trainen voor definitie.
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op vrijdag 21-12-2007 om 14:40:14
je moet niet je spieren oppompen maar je pezen trainen. als je veel traint maar niet extreem veel spiermassa ontwikkeld, doe je het goed. je pezen bepalen namelijk je kracht en niet de spier. dat is wat ik heb gehoord in ieder geval. heb er zelf geen enkel verstand van, ik ben namelijk aan het trainen voor snelle spieren in plaats van sterke, omdat ik drummer ben. dus lekker in mijn eerste versnelling fietsen enzo. :S
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
KILLERTURK
Gepost door KILLERTURK op vrijdag 21-12-2007 om 14:42:26
Ik wil grote spieren, mij gaat het er niet om dat ik snel word ofzo. Ben al snel genoeg.

Gewoon oppompen tot je bijna ontploft daarna beetje droog trainen.
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op vrijdag 21-12-2007 om 14:44:44
nouja wat ik had gehoord is dat je wel wat sterker wordt van grote spieren, maar dat vooral je pezen je kracht bepalen. dus ook als je geen grote spieren hebt kanje belachelijk sterk zijn en als je heel erg grote spieren hebt hoeft het niet te betekenen dat je super sterk bent.
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 21-12-2007 om 14:45:14
Na het pompen niet meer.. je spieren gaan in de weg zitten.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 21-12-2007 om 14:46:11
klopt! als je weleens kijkt naar sterkste man van de wereld dan zie je daar ook z'n bulgaar volgens mij en die is super licht vergeleken met die andere beren. En die is ook echt niet zo gespierd en breed maar deed gewoon goed mee met de reuzen
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
KILLERTURK
Gepost door KILLERTURK op vrijdag 21-12-2007 om 14:49:51
Ik doe het niet om sterker te worden, gewoon spieren. Maar niet bodybuilderachtig, dat is vies.
Zesco Gepost door Zesco op vrijdag 21-12-2007 om 15:37:34
Pezen worden ook sterker als je je spieren traint. Ik vind fitness ook fijn, ik doe het juist meer om sterker te worden. Maak me ook nooit zo druk om het gelul van anderen, als je hard traint, let op je techniek, voldoende rust en eiwitten in neemt dan gaat het niet zo snel mis. Bij mij in de sportschool is het een hele toffe sfeer, geen dikdoenerij maar gewoon trainen.
RRAM Gepost door RRAM op vrijdag 21-12-2007 om 15:39:53
Quote:
MaffeDodo schreef op 20-12-2007 @ 16:03
Ik heb ook een tijd gefitnesst, maar toen begon het te vervelen en ging ik er met tegenzin heen. Dus nu fitness ik niet meer.
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 21-12-2007 om 15:56:00
ik heb 1 jaar gefitnesst maar ik moest er van af want k had mijn rug overbelast
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2007 @ 16:16:31 ]

----------------------------------------
niet
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 21-12-2007 om 16:01:25
mongooltje
KILLERTURK
Gepost door KILLERTURK op vrijdag 21-12-2007 om 16:07:03
Ik ga straks ff fitnessen,

Rug en biceps denk ik.
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 21-12-2007 om 20:38:48
Air-Tumbling is veel dikker!
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
poppekontje Gepost door poppekontje op vrijdag 21-12-2007 om 20:42:54
Gaar dat je sportschool daar niets over heeft gezegt. Je kan niet zomaar het 1 trainen en het ander niet. Je rug moe tje net zo hard trainen als je 'voorkant'
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
KILLERTURK
Gepost door KILLERTURK op vrijdag 21-12-2007 om 22:27:16
hoeren blessure, me linker schouder is foktop.

Lekker is dat, moet nu gewoon rustig aan doen met schouder, aids.
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0182 sec.