Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Jij blijkbaar meer dan ik. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Ja dat worden wakkerligpraktijken. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Dat dacht ik al ja. Temazepam doet zijn werkje op zulke momenten hoor. | ||
Quote: SLM040 schreef op 21-12-2007 @ 18:05 Dat dacht ik al ja. Temazepam doet zijn werkje op zulke momenten hoor. Ey nee man, dat is echt een naar spulletje. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Ik zit er al bijna 2 jaar aan, afwisselend met Oxazepam en Diazepam. | ||
Quote: SLM040 schreef op 21-12-2007 @ 18:08 Ik zit er al bijna 2 jaar aan, afwisselend met Oxazepam en Diazepam. Dude, Diazepam idem, ik ben niet bekend met Oxazepam, de rest ligt hier in huis, echt rotzooi. ---------------------------------------- Sabr | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Iemand intresse? ![]() ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 21-12-2007 @ 18:10 (...) Dude, Diazepam idem, ik ben niet bekend met Oxazepam, de rest ligt hier in huis, echt rotzooi. Jup, maar je moet wat heh. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Als je die grote blaadjes wegknipt....JA | ||
KILLERTURK![]() |
![]() | ![]() |
Lekker spuitje in me billen gedaan en nu kan ik er lekker tegen aan. Toedeloe ![]() | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Lol, ik ga een commerciele biet maken voor een kenker sarcastische track, maar ik kom niet echt ver ![]() ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Quote: SLM040 schreef op 21-12-2007 @ 18:13 (...) Jup, maar je moet wat heh. Het werkt wel maar ik werd er mad ziek van, dat zijn van die bijwerkingen die ik niet op de koop toeneem, dagen zwaar opgezette buik gehad van dat. ---------------------------------------- Sabr | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ach ja, ik zou vanavond ook wel iets anders willen doen dan achter me computer zitten, maar ik ben ook ziek. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
afgelopen nachten waren slopend, ik doe vanavond graag een chill thuiszit-programmatje Morgen lekker hardrijden op de autobahn, even een kerstmarktje in Bremen een bezoekje brengen, sfeer is te goed altijd. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 21-12-2007 @ 18:28 (...) Het werkt wel maar ik werd er mad ziek van, dat zijn van die bijwerkingen die ik niet op de koop toeneem, dagen zwaar opgezette buik gehad van dat. Ik heb nooit last van bijwerkingen gehad. Alleen heb ik dit meerdere malen met alcohol naar binnen gewerkt. Dan werkt het meteen maar het werkt een stuk langer enzo. Ik ben daar een keer heel erg van geschrokken. Nu doe ik dat niet meer ben bang dat ik nooit meer wakker word. Ik geloof nu de waarschuwing die op de verpakkingen staat. Toelichting: Geschrokken van dat gevoel dat ik had bij wakker worden. Zo'n diepe slaap wil ik nooit meer hebben. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2007 @ 18:39:26 ] | ||
Ja die combo met alcohol wil wel. Mij niet gezien tho, slaapproblemen of niet, van medicatie blijf ik af. ---------------------------------------- Sabr | ||
D-on | ![]() | ![]() |
warm kopje thee iemand? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Munt thee graag 3 suiker.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
D-on | ![]() | ![]() |
komt eraan. thee is mooi, thee moet je de tijd voor nemen en koesteren. Thee zet je met liefde en dat proef je, het krijgt een plekje in je hart. Thee, net geen koffie. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
Jij moet de reclame wereld in. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
ik heb mezelf overtuigd, ik doe nog een kopje![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 21-12-2007 @ 17:51 I Am Legend ik las dat die heel teleurstellend was in de recensies. Ze raadden 28 days later aan als je van dit genre houdt ---------------------------------------- beng! | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
thee? het is vrijdag bier gek ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 21-12-2007 @ 19:19 (...) ik las dat die heel teleurstellend was in de recensies. Ze raadden 28 days later aan als je van dit genre houdt 28 Days/weeks later vond ik beiden wel leuke films, Resident evil extinction past ook een beetje in dat rijtje. Ik moet en zal I am legend zien aangezien ik een Will Smith fanboy ben. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: Kipman schreef op 21-12-2007 @ 19:20 thee? het is vrijdag bier gek het was de hele week al bier, en ik heb nog genoeg in mn systeem van vannacht/vanochtend. Dus even een thee-pauze ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 21-12-2007 @ 19:21 (...) 28 Days/weeks later vond ik beiden wel leuke films, Resident evil extinction past ook een beetje in dat rijtje. Ik moet en zal I am legend zien aangezien ik een Will Smith fanboy ben. ja, dan moet je hem gaan checken. 28 weeks/days later waren inderdaad super vet...rennende zombies...super ill ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Weurd, dat was ook het eerste dat mij opviel, nooit eerder zag ik zombie's die snelheid halen. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
sowieso nog nooit echt een zombie gezien eigenlijk.. ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Meer films kijken. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ik bedoel dus echt ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
In films is het echt hoor! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
het zijn wel echte films ja ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Zie je, we komen er wel uit. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
het is maar hoe je bekijkt he ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Ik zie minstens 3 topics bovenin die actieve topics lijst staan waar een slotje op hoort. Waar zijn de mods als je ze nodig hebt? [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2007 @ 19:59:45 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Hiphop is voor homo's. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Hotsternokke! | ||
D-on | ![]() | ![]() |
maar maltbier ook ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
20:00:00 | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 21-12-2007 @ 19:55 Hiphop is voor homo's. hiphop is voor snobs | ||
Chocolade pepernoten eten wanneer het bijna kerst is, waarom ook niet. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Vanwege de houdbaarheidsdatum? | ||
Had gekund maar nee, die is nog niet verstreken. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Man, wat verveel ik me. Maar ja nog maar 45 minuten verveling te gaan! | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
iemand met audacity...kan iemand dan ff dit rippen? http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/38234922 tis voor een vriend van me...laat ff weten met pm,hij zal je dankbaar zijn! bvd ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 21-12-2007 @ 19:55 Hiphop is voor homo's. Haha dat denk ik ook maar al te vaak. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Wekss schreef op 21-12-2007 @ 20:20 iemand met audacity...kan iemand dan ff dit rippen? http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/38234922 tis voor een vriend van me...laat ff weten met pm,hij zal je dankbaar zijn! bvd Haha Arthur ook al aan jou gevraagd ![]() | ||
![]() | ![]() |
Monn-E ga eens wat doen als Mod jongen. Ik ben out trouwens. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2007 @ 20:32:09 ] | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
@ monn-e: ja man ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Wat moet ik doen dan, jou bericht editten? Don't push me to it hehe | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |