Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
G-ridah
bitch ik ben de gangster rapper
Gepost door G-ridah op vrijdag 21-12-2007 om 16:25:31
G-ridah

bitches kom rappen kom me dissen
maar ondertussen zit je uit je kont te pissen
je denk je kan rappen maar dat kan niet
weet je waarom je hersenen zijn verpest door je wiet
je ziet me niet je bent een bitch
vieze snitch je ziet me een keer en dan flitch
ik ben weg dat is pech voor jou
daarna sla ik je bent en blauw en dat is au
dat doe ik met brood in me hand
daarna steek ik je in fokking brand

ik weet ik bak en niks van maar ik vind het moeilijk om een tekst te maken ben pas 13
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 21-12-2007 om 16:26:19
jonge gaat niet om leeftijd er is hier een van 14 volgens mij en is al een van de beste.
----------------------------------------
niet
esc0
zbie
Gepost door esc0 op vrijdag 21-12-2007 om 16:27:39
jha jha tenewies oplichting waar is hij dan
G-ridah
bitch ik ben de gangster rapper
Gepost door G-ridah op vrijdag 21-12-2007 om 16:28:07
oow ok maar is het goed ...
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 21-12-2007 om 16:32:35
wat denk jij als je naar jou tekst kijkt of van iemand anders van dit forum.
maar door blijven oefenen komt alles wel goed.
----------------------------------------
niet
esc0
zbie
Gepost door esc0 op vrijdag 21-12-2007 om 16:34:45
blijf oefenen
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 21-12-2007 om 16:38:08
sorry dit moet er gewoon uit
je spelt niet boulshit maar bullshit
----------------------------------------
niet
G-ridah
bitch ik ben de gangster rapper
Gepost door G-ridah op vrijdag 21-12-2007 om 16:48:29
ahh bedankt maar ik zal zeker blijfen door oefenen

thnx
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op vrijdag 21-12-2007 om 17:27:45
wat is boulshit
----------------------------------------
ya diggg
esc0
zbie
Gepost door esc0 op vrijdag 21-12-2007 om 19:47:56
G-ridah wat praat je over vaders
G-ridah is geen rapper maar een motherfucking haterz
waarom ben je blijven hangen gozer vlucht k zeg je laterzz
je bent hier niet de bom nee maar een motherfucking flater dus wees still en kom niet praten
doe eens chil ga niet verdwalen hou je kaken op elkaar om de moeite te besparen en doe beter normaal want je moeder heeft meer aids dan heel afrika bij elkaar
G-ridah
bitch ik ben de gangster rapper
Gepost door G-ridah op vrijdag 21-12-2007 om 20:27:23
gozer je moet niet hier rappen rap verder inb da battle of weet ik veel hoe je dat hebt genoemd whahaha esco de eggy
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 21-12-2007 om 20:54:55
eey joh, kap het wannebe gebeef hier, Esco, geen offtopic dingen in iemand anders zijn topic, en respecteer hem.

@ G-ridah, NoApo heeft gelijk, je leeftijd maakt bijna niks uit, gewoon blijven oefenen man, maar ga niet schrijven over dingen die je niet meent en zo, want dan is het meestal al kk wack. rap over dingen die jij voelt, wat je ziet, whatever, zoalng je het maar meent

anyway, gebruik de tutorial (soort gids) in het battle subforum, lees het en leer er van, blijf schrijven
----------------------------------------
argh
G-ridah
bitch ik ben de gangster rapper
Gepost door G-ridah op zaterdag 22-12-2007 om 09:50:07
okay is goed maar ik blijf ook oefenen maar het lijkt of ik niet beter woordt snap je
MCnemienemutte
let's play
Gepost door MCnemienemutte op zondag 23-12-2007 om 23:46:05
ik hou me er nu 2 jaar meebezig jong.. en rijmen is geen probleem
inhoud vaak wel.. het is verrekte veel lastiger om een dope verhaal te schrijven dat rijmt, want vaak wil je iets zeggen dat een logisch vervolg is op je vorige zin en dan rijmt het niet en moet je al snel naar omschrijvingen gaan zoeken, zonder dat je van het onderwerp afhaakt..
----------------------------------------
ik pompoenen op een kalebass
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 23-12-2007 om 23:57:14
rappen leer je niet hier G-Ridah, dat moet je toch echt zelf doen door kritiek die je krijgt positief op te vatten en als leerzaam te beschouwen..

als mensen zeggen wack.. dan is het wack en betekent dus niet dat je dezelfde richting op moet gaan.. om eerlijk te zijn, je bent nog erg basic..
je bent nog echt op niveau 0, dat is niet erg.. het probleem is dat je weet dat je slecht bent maar nog steeds zo'n wanker attitude hebt..

verlaat die attitude, want ik vind dat je die hebt, net zoals escobar, sta open voor kritiek en desnoods wil ik je helpen en adviseren.. net zoals anderen hier op het forum om je op tekstueel gebied beter te maken zodat je leert een flow te zetten ( waar ik momenteel mee bezig ben voor eventuele audios ) in je tekst, een goede inhoud geeft in je tekst en je leren rijmen..

dus lees de volgende stappen door:

1) verander je gedrag op je forum, want ( met alle respect ) noapo is ook niet geweldig, maar probeert het wel telkens en leert ook stapje met stapje..

2) sta open voor kritiek en die ook te gebruiken om te leren en beter te worden

3) maak veel teksten, en ga er echt voor zitten.. niet met 10 minuten shit doen, want zoals je ziet is dat wack.. ga niet dissteksten maken, behalve als het de bedoeling is bijv in battles bij de eredivisie..
maak vooral teksten die je persoonlijk aangaan, want dan kan je er zodanig over schrijven dat je jezelf er voor interesseert en ook wilt dat het een goede/dope tekst wordt..

4) drop pas een tekst op het forum waarvan je wilt dat wij je feed geven als je denkt dat het goed is, maar openstaat voor kritiek van anderen die beter zijn of je ook de weg willen wijzen..

5) maak veel teksten

Succes

Dit is een richtlijn, wat je er verder mee doet moet je zelf weten.. maar andere beginners als NoApologies O-Jay en Loyal Escobar.. denk ik dat ze goed doen om hier een kleine houvast aan te hebben..

zo niet.. jammer dan
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2007 @ 23:59:18 ]

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
G-ridah
bitch ik ben de gangster rapper
Gepost door G-ridah op maandag 24-12-2007 om 17:48:38
aight thnx man k zal t doen
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.