Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
oud en nieuw, familie. Loik. | ||
KILLERTURK![]() |
![]() | ![]() |
Hoezo niet man? | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
vervoer en slaapplek | ||
![]() | ![]() |
Ik heb een fiets en een bed. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
gezellig | ||
KILLERTURK![]() |
![]() | ![]() |
Trein? Het is tot 4 uur in de ogtend dus je kan nog wel ff rond blijven plakken en 1e trein pakken tog? | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Hoe laat komt de eerste trein dan | ||
KILLERTURK![]() |
![]() | ![]() |
Waar woon je dan? | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Vlissingen | ||
KILLERTURK![]() |
![]() | ![]() |
04:36 heb je al trein, duurt wel 4:30 uur ![]() | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
gaat em niet worden dan denk ik![]() | ||
KILLERTURK![]() |
![]() | ![]() |
Voor mij is het niet zo ver, dus ik ga sowieso wel. Ook al moet ik alleen! ![]() | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
ziek ik zit gewoon de hele dag al op nlhh ---------------------------------------- niet | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
dude | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
ik verveel me de pleuris vandaag | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb koorts dus naar buiten gaan heeft geen zin en slapen lukt niet. en er is niks op tv ---------------------------------------- niet | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
oke | ||
![]() | ![]() |
Haha moet je eens weten waar ik allemaal last van heb joh.......... Niet zeuren | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Pummety ik blijf 18 januari wel bij jou slapen | ||
![]() | ![]() |
Ok, moet je wel effe toestemming vragen aan mijn moeder, en dan moet ik wel naar school ennum..... | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
ow laat maar ik hou niet zo van gedoe | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Tis een gekkehuis.. Sleep je door de daggg.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 24-12-2007 @ 16:25 ow laat maar ik hou niet zo van gedoe hahaha mooie uitspraak | ||
![]() | ![]() |
Tis hier wel een kinderfeestje zeg bij die battles. | ||
KILLERTURK![]() |
![]() | ![]() |
Zjoerd je mag bij mij in de trein. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ik voel me vereerd. | ||
KILLERTURK![]() |
![]() | ![]() |
Hele trein voor ons man, je weet. | ||
Beatzcollective Gearjunkie |
![]() | ![]() |
zo weer een trekkie af.. persoonlijk record verbeterd van 18 tracks in 1 week van maandag tot maandag... yeah I'm good! ![]() | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Massaproduktie... ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: Beatzcollective schreef op 24-12-2007 @ 16:52 zo weer een trekkie af.. persoonlijk record verbeterd van 18 tracks in 1 week van maandag tot maandag... yeah I'm good! ![]() Hell yeah! Net even weer een docu gescoord, over hoe één van mijn favo albums tot stand is gekomen enzovoort.. Terwijl ik eigenlijk voor iets anders ging. ![]() | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
sbu is held! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
KILLERTURK![]() |
![]() | ![]() |
welkeu docu | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Reasonable Doubt. | ||
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 24-12-2007 @ 16:53 Massaproduktie... hehe lopende band werk maar dan anders.. maak op deze manier wel een hoop nlhh members blij, me dunkt... ![]() | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
SBU, eindelijk, eindelijk! Die tedjes geband. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Je had toch een stapel Polen,die alvast melodie lijnen aant samplen waren voor je toch? Moet ik ook maar een keer proberen.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 24-12-2007 @ 17:02 Je had toch een stapel Polen,die alvast melodie lijnen aant samplen waren voor je toch? Moet ik ook maar een keer proberen.. ssstt... SBU maakt mijn kerst weer helemaal goed! Onze dank is erg groot! | ||
KILLERTURK![]() |
![]() | ![]() |
ban mij ook. | ||
![]() | ![]() |
mensen hier in de slowchat de hele dag hebben ook niks te doen :S ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
ow das nie waar... offem.. iig.. | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Deze sample wou ik even met jullie delen, ik vind hem te gruwelijk http://www.speedyshare.com/844800993.html ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
KILLERTURK![]() |
![]() | ![]() |
DOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEENESS | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
fff iets proberen enzo [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2007 @ 17:46:39 ] | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Kerstdiner = saai. (edit=typ) [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2007 @ 18:18:16 ] ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
En vaak ook de meest ranzige eetbare dingen. Geef mij maar een bord aardappels met boontjes ofzo. Oudhollands weetjewel. Maar goed, af en toe moet kunnen. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
shit jij eet vrijwillig bonen? | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
sick dude...sick [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2007 @ 18:25:59 ] | ||
![]() | ![]() |
Bonen is toch niks mis mee gek? ![]() Een eigen huis een plek onder de grond! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Witte bonen in tomaten saus ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 24-12-2007 @ 18:42 Witte bonen in tomaten saus ![]() hmmz.. niet voor mij.. ga straks een heerlijke varkenshaas in honingmosterdsaus met aardappeltjes en sla voor mezelf fixen.. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |