Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
maffedodo, ik ben te lekker voor je. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
De rest van het album ken ik niet eens, ik vind Opposites eigenlijk nooit interessant genoeg, maar dát nummer is gewoon lekker los gaan, héérlijk! Net als Viben van K-Liber, gaat nérgerns over, maar het klinkt zo lekkerrrr ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Wartaal is de enige serieuze rapper van Jeugd. Dat neemt niet weg dat hij ook onzin spit. ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 27-12-2007 @ 22:18 De rest van het album ken ik niet eens, ik vind Opposites eigenlijk nooit interessant genoeg, maar dát nummer is gewoon lekker los gaan, héérlijk! Net als Viben van K-Liber, gaat nérgerns over, maar het klinkt zo lekkerrrr ![]() sterf ---------------------------------------- argh | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 27-12-2007 @ 22:18 Wartaal is de enige serieuze rapper van Jeugd. Dat neemt niet weg dat hij ook onzin spit. ![]() toch is die andere knaap heel wat intelligenter dan hij! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 27-12-2007 @ 22:18 De rest van het album ken ik niet eens, ik vind Opposites eigenlijk nooit interessant genoeg, maar dát nummer is gewoon lekker los gaan, héérlijk! Net als Viben van K-Liber, gaat nérgerns over, maar het klinkt zo lekkerrrr ![]() Hahaha, sorry hoor maar K-Liber is not done En The Opposites zijn best te doen hoor: Vuur! = Matig De fik erin = Dope Rauwdauw = Heel dope Begin 20 = Zwaar matig ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
K-Liber is leuk ![]() Wat hou ik toch van dat gehaat, Liquid haat er ook flink op los altijd, maar tochhhh... ... vindt 'ie het ook niet erg als ik er ook daadwerkelijk op los ga, natuurlijk ![]() Eigenlijk, is het mss wel beter dat je dat als jongen niet diggt, dat zou best gay zijn ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2007 @ 22:25:40 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Moet je ook niet doen bij je vriendin.. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Knights and merchants ruled de wereld ---------------------------------------- argh | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ey big, 1 Maart komt de Dopaganda tour naar Uden, you in? https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=21992 ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
ok crisis is voorbij mi happy again | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 27-12-2007 @ 22:45 Ey big, 1 Maart komt de Dopaganda tour naar Uden, you in? https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=21992 Ik vind dat Hux B daar weer eens moet gaan rondhuppelen. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 27-12-2007 @ 22:45 Ey big, 1 Maart komt de Dopaganda tour naar Uden, you in? https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=21992 damn die line up ![]() ---------------------------------------- argh | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb echt ontzettend lekker gegeten net. | ||
Beatzcollective Gearjunkie |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 27-12-2007 @ 23:06 Ik heb echt ontzettend lekker gegeten net. braadworst? | ||
![]() | ![]() |
Hehe nee, Greenhouse (zo heet het geloof ik die tent) | ||
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 27-12-2007 @ 23:07 Hehe nee, Greenhouse (zo heet het geloof ik die tent) je hebt die tent gegeten? raar..... | ||
![]() | ![]() |
Waar haal je die humor vandaan man? Hehe, nee is Chinees wok restaurant ofzo. Man wat was dat lekker, ik ga nooit meer naar de mac. | ||
Het woord wok zegt het al.. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 27-12-2007 @ 23:10 Waar haal je die humor vandaan man? Hehe, nee is Chinees wok restaurant ofzo. Man wat was dat lekker, ik ga nooit meer naar de mac. hmmz nu maak je het wel erg bont.. jij hebt dat Chinees wok restaurant ofzo gegeten... geef gewoon ff aan wat je hebt gehad..dan zeur ik ook nie meer... | ||
![]() | ![]() |
Oh, ehm hoe heet het nou, nuja je stelt je eigen wok samen daar dus ik zal maar opnoemen wat ik had gekozen. Chinese mi (je hebt keuze uit Japanse en Chinese) Kip, Shanghai Knight saus, Sperzie boontjes, Ui en Baby Maiskolfjes. En het lekker wegdrinken met 2 stuks aan koude Heineken. | ||
![]() | ![]() |
Wokken is cool... ! | ||
Quote: Beatzcollective schreef op 27-12-2007 @ 23:14 Wokken is cool... ! Wurdemup. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
hey outshining wordt het weer een lange nacht? | ||
Quote: Beatzcollective schreef op 27-12-2007 @ 23:18 hey outshining wordt het weer een lange nacht? Guess so, moet nog veel doen. En voor Beatzcollective? ---------------------------------------- Sabr | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Spirit ik denk door je afbeelding steeds dat je Arihasj bent ouwe hehe. Quote: Pummety040 schreef op 27-12-2007 @ 22:18 maffedodo, ik ben te lekker voor je. Haha ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 27-12-2007 @ 23:21 (...) Guess so, moet nog veel doen. En voor Beatzcollective? same here.. krijg morgen een zangeres op bezoek waar ik nog 1 en ander voor moet voorbereiden.. heb ook 's nachts eigenlijk wel de meeste inspiratie.. | ||
![]() | ![]() |
waar dan | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2007 @ 23:26:11 ] ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
in zn hoofd ![]() goedenavond nlhh ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
dat was tegen sl, hoor but u made me laugh ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 27-12-2007 @ 23:25 waar dan Bij de vestdijk, schuin tegen over de ABN amro, vlakbij Pathé. Ik twijfel nu trouwens of het wel de vestdijk is. Anyways, als je bij de Pathé door die nooduitgangen aan de zijkant gaat, dan kijk je tegen de achterkant van die zaak aan. Ramen zijn met groen beplakt. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2007 @ 23:36:12 ] | ||
![]() | ![]() |
haha ken k nie eens ken alleen het wok paradijs bij dynamo ![]() | ||
![]() | ![]() |
Het wokparadijs zit niet bij Dynamo, die zit tegenover de rijwielcentrale, of er moet er ook 1 bij Dynamo zitten. | ||
![]() | ![]() |
ja op dat plein ook schuintegenover de hoek friettent dus | ||
Quote: Beatzcollective schreef op 27-12-2007 @ 23:25 (...) same here.. krijg morgen een zangeres op bezoek waar ik nog 1 en ander voor moet voorbereiden.. heb ook 's nachts eigenlijk wel de meeste inspiratie.. Word, vandaar dat ik dan aan mn scriptie werk. Veel rustiger werken, die rust is fijnnn. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 27-12-2007 @ 23:42 ja op dat plein ook schuintegenover de hoek friettent dus We moeten naar elkaar toe lopen om over dit te discussieren zegt net iemand. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 27-12-2007 @ 23:43 (...) Word, vandaar dat ik dan aan mn scriptie werk. Veel rustiger werken, die rust is fijnnn. en wanneer er een soort van writersblock / producingblock optreedt ff het forum checken.. best of both worlds..! @SLM & Pummety; idd.. loop ff naar elkaar toe en leg in geuren en kleuren uit of er wel of geen wokhuis daar te vinden is.. (leuk dat msn gesprekken ook hier worden gepost!) [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2007 @ 23:47:27 ] | ||
![]() | ![]() |
nohh die 5 minute is me te ver lope hoor hey tis koud. | ||
![]() | ![]() |
Hoe snel loop jij dan? | ||
![]() | ![]() |
weetik veel dalijk zegt die iemand dat we ook anar elkaar toe moeten lopen om te disscussieren over hoe snel ik loop. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2007 @ 23:48:30 ] | ||
![]() | ![]() |
Ja hey BC, nu geef je prijs dat jij dit op MSN tegen me hebt gezegd. Dat was uit de context niet op te maken. | ||
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 27-12-2007 @ 23:49 Ja hey BC, nu geef je prijs dat jij dit op MSN tegen me hebt gezegd. Dat was uit de context niet op te maken. Ga door SLM, je boeit me.... | ||
![]() | ![]() |
Hj zei tegen mij op msn: goed idee..doe dat es effe. De stiekemerd | ||
Alle spangheid op een stokkie. Ik ga aan mn ethiek opdracht werken. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Quote: Beatzcollective schreef op 27-12-2007 @ 23:50 (...) Ga door SLM, je boeit me.... Niettes! | ||
![]() | ![]() |
hmmz.. krijg opeens een bijzonder goed idee.. laat ik eens compleet mijn beats terugtrekken.. ![]() | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
dont make him angry,,,, U wont like him when he's angy!!!! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 28-12-2007 @ 00:03 dont make him angry,,,, U wont like him when he's angy!!!! Weurd! | ||
![]() | ![]() |
Welke superheld is dat ook al weer? Edit - The Hulk [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-12-2007 @ 00:12:11 ] | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |