Index / Muziek / | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
http://www.megaupload.com/nl/?d=H7VSYNQR Staat eerst in top 100. Luister die shit ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Dikke shit, luistert echt lekker weg. ---------------------------------------- Sabr | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Aight ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, dope mc maar een beetje loos om dit ineens te pushen. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Bwa mensen kenden hem niet in die top 100. En in de music request was er ook vraag naar. Dus waarom deze dope Belg geen topic geven, jullie mogen ook wat Vlaamse hiphop leren kennen ![]() Anders kunnen ze hier gewoon een centraal topic met belgische hiphop voor maken voor als mensen willen checken. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Heb je een pakketje geupload of wat? | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Jup, 7 tracks van Mellow P die ik dope vind! Staan oa features op van Krekkie Zware Dis en Cynical ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Die namen zeggen me niets, maar ik ga het toch wel checken, als jullie Belgen er zo trots op zijn. Misschien vind ik het ook dope ik zit nog redelijk dicht bij de grens enzo. ![]() | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Hij komt uit gent, als je Lerraimy's accent een beetje diggt ga je dit ook wel kunnen luisteren. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Ik vind zijn beatkeuze niet zo vet, accent stoor ik me helemaal niet aan. Verder heeft hij een boel dope lines. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
shit is aan ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Wie heeft die nieuwe shit van MC Urbanus? (geintje Belgen, hield Urbanus ook van.) ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Sorry, maar dat is echt een bijzonder slechte grap. | ||
Wick-ED | ![]() | ![]() |
sowieso dope mc xflip, kheb die steekproefdeluxe kapot gedraaid man, al wat jaartjes oud. heb alleen 'stroomversnelling' nooit gecheckt, heb je die toevallig voor me? ---------------------------------------- Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit. | ||
Jochem | ![]() | ![]() |
deze Belg is dope! ---------------------------------------- Music is my Hustle | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Wick-ED schreef op 29-12-2007 @ 02:30 sowieso dope mc xflip, kheb die steekproefdeluxe kapot gedraaid man, al wat jaartjes oud. heb alleen 'stroomversnelling' nooit gecheckt, heb je die toevallig voor me? nee man die heb ik niet. Dit zijn de enige tracks dat ik van hem heb. Heb jij die steekproef dan nog voor me ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Wick-ED | ![]() | ![]() |
Haha ja hoor, ajb: http://www.megaupload.com/nl/?d=VVU5F5RF ---------------------------------------- Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit. | ||
Index / Muziek / |