Index / Algemene zaken / | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
je kent het wss wel, van die dagen, weken, maanden, jaren waarin je gewoon niks kan schrijven, waar het aan ligt weet je niet maar het is wel kk iritant hierbij vraag ik om tips en ervaringen, hoe zorg jij dat je kop weer naar rijmen gaat staan en de dopeste dingen uit je reet komen rollen? ---------------------------------------- argh | ||
Freedom Ssst! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zet meestal rap op, dan komt het vanzelf wel. of ik wacht gewoon tot ik weer iets meegemaakt heb waarover ik een tekst kan maken.. concentratie is ook een belangrijke factor. fantasie? niet elke tekst hoeft een boodschap te hebben. ( vind ik dan ) .. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2007 @ 23:29:46 ] ---------------------------------------- Freedom!! | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
hmm.... meestal is er neit zoveel aan te doen. Als t niet lukt moet je gewoon wat anders doen. De meeste teksten schrijf ik als ik aan het autorijden ben, drop ze in me mobiel hehe ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Gewoon helemaal met rust laten. Dan op het meest ongeschikte moment komt er een zin binnen. Die ga je bij het eerste moment dat je de kans hebt opschrijven. Inspiratie komt vanzelf. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
whaha wtf, rij je met je voeten fzo edit: fok dat was nou net wat ik niet wou horen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2007 @ 23:32:01 ] ---------------------------------------- argh | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
word @ SLm | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
ja onder andere... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
moet je je ns flink bezatten.. helpt echt | ||
![]() | ![]() |
Die teksten vallen in de ochtend alleen altijd een beetje tegen. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
dat heeft iedereen ja, als je ze net afhebt lijken ze echt de bom maar na een dag of 2 vind je hem zo wack en meestal heb je gelijk ---------------------------------------- argh | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 28-12-2007 @ 00:51 dat heeft iedereen ja, als je ze net afhebt lijken ze echt de bom maar na een dag of 2 vind je hem zo wack en meestal heb je gelijk of je vind het nog steeds aan, maar dan ook als enige. ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Quizmaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 28-12-2007 @ 00:51 dat heeft iedereen ja, als je ze net afhebt lijken ze echt de bom maar na een dag of 2 vind je hem zo wack en meestal heb je gelijk of naar een paar verdovende middelen ![]() ---------------------------------------- Stop writing raps, and go play volley ball http://www.myspace.com/quizmasterhiphop | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
jonge ik noem mezelf nog steeds wel eens een rapper maar ik ben echt al tijden non-actief...terwijl ik jan en alleman klaar (A)...maar ja komt vanzelf wel weer...hoop ik toch ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
![]() | ![]() |
Een rapper stopt ook niet met rappen. Rap stopt met de rapper. | ||
![]() | ![]() |
dat bedoel ik...wachten jullie maar, als de wekss terug is kunnen jullie allemaal met pensioen..HA! ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Wekss schreef op 28-12-2007 @ 02:40 dat bedoel ik...wachten jullie maar, als de wekss terug is kunnen jullie allemaal met pensioen..HA! wist niet eens dat je er ooit was | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Een echte man heeft geen inspiratie nodig. ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Je hoofd er niet naar toe forceren, dan krijg je alleen maar bullshit. Gewoon de knop op iets anders zetten, komt vanzelf. ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
ik loop elke dag een uur met me hond, waag een poging tot freetsyle in de rustige stukken en wanneer deze goed loopt, gaan me texten ook als een tiet.. klinkt raar... iedr ze ding | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
pak gewoon een mic, ga freestylen en dat opnemen, en dan terug luisteren en opschrijven en beetje verbeteren enzo, een gepimde freestyle noem ik et, zo schrijf ik al me teksten, fuk moeilijk doen over diepe zinnen, gewoon ragge wat in je op komt | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
ik stop ff met blowen en ga dingen doen ipv op me aars zitten | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
of juist gaan blowe ---------------------------------------- joahh | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
ik gil ook maar wat, hehe maar true dat kan helpen | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
lekker aan de lsd | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
gewoon wat lines neerzetten die in je op komen. Soms ontstaat er dan iets wat het waard is, soms ook niet. Maar eigenlijk heb ik zelden gebrek aan inspiratie en als ik het wel heb laat ik mn blok vaak lekker liggen en probeer ik het de volgende dag nog eens. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
gewoon kappen ouwe en slm ik denk dat ik de meest gaye opmerking van het forum heb gezien van jou een rapper stopt niet met rap, rap stopt met de rapper wat de fak is dat nou weer voor onzinnige kutzooi hahahahhahahahahaha sukkel ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
![]() | ![]() |
Ik denk dat ik wel gayere opmerkingen heb gemaakt op het forum. | ||
![]() | ![]() |
eppo...baas! vanavond 013...dan gaan we bierdrinkwedstrijd doen gek ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Index / Algemene zaken / |