Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
goanou Gepost door goanou op maandag 30-04-2001 om 19:25:23
oefoefoef wat was het weer vet
eigenlijk zouden de beatbusters op de heuvel in Chillburg komen maar aangezien de bassist zo nodig negen maanden geleden met zijn vriendin moest neuken...
dat optreden ging dus niet door maar wel kwam de O.P.
optreden. helemaal niet erg dus van dat beatbusters optreden.
zwaar vet optreden moet ik zeggen.
in het publiek liep een gast rond van 40 ofzo. deze gast had echt lol, dit kwam dan ook waarschijnlijk omdat deze dude zo strontlazerus was emmm nou ja euhh schijt aan hoe zat ie was hij was in ieder gaval goed weg. ook liepen er een paar junks door het publiek, heel irritant want toen het een beetje los kwam stondenzij echt zwaar lomp te doen. toen er op een gegeven moment een beetje pit kwam sprong ik met mijn stonede kop de pit in met als gevolg dat ik onderuit werd gekegeld door die laatste kans 40er die overigens ook erg dik was. nadat ik een rel van die dikke eikel had ontvangen viel ik boven op zo'n junk die
allemaal begon te spartelen toe we op de grond lagen.
hoewel het een kort optreden was was het toch wel zwaar geslaagd.

oh ja als je nog een keer in tilburg bent dan moet je maar naar 013 gaan (ik kom er trouwens nooit meer binnen)maar dat is wel een zwaar vette tent
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op dinsdag 01-05-2001 om 15:52:43
als ik het zo van je hoor dan blijf ik wel thuis als ze weer in
013 zijn, klinkt me meer als rellen in de oren dan als lol hebben
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op woensdag 02-05-2001 om 13:01:43
Was wel een leuk optreden ja..

Alleen jammer dat de pit pas begon bij Steek 'm op, het laatste nummer en ik mun videocamera vasthad
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
goanou Gepost door goanou op maandag 07-05-2001 om 22:47:53
ff voor de duidelijkheid

dat concert was niet in 013 maar gewoon op een soort plein
vandaar de dronken 40 en die junks waarover ik al eerder had verteld
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0107 sec.