Index / Drop je eigen teksten / | ||
G-ridah bitch ik ben de gangster rapper |
![]() | ![]() |
G-ridah -- wat is het nou/waarom in me hele geschiedenis weet ik nog hoe moeilijk verliezen is het is hard was ik maar iemand die goed dart en met een goed hard dan kwam ik misschien verder in me leven dan kon ik veel meer beleven maar eindstand gebeurde dat niet waarom dat weet ik nog helemaal niet maar ik moet veel harder worden, ben niet iemand die pleeg veel moorden wat is het nou ,wil ik wel een vrouw ,is ze dan wel mooi, of is ze gewoon pleuris zooi wat moet ik nou beginnen weet je ik leef maar met deze zinnen ik wil dat iemand me begrijpt maar die niet alleen maar lacht terwijl die toekijkt ik zit niet te lachen om wat ik vertel, nniemand weet vaak dat ik dat niet niet meen wat willen ze nou egt , ik ben niet iemand die vaak vegt, als ik iets vraagt dat denken ik wil ruilen maar niet dat ik het leen wat is het nou, ze zeggen zo maar niet stoer doen anders breken we je been ik zou het egt willen weten ik ben ook niet iemand die in de bak heeft gezeten waarom worden ze nou weer boos, damn ik dagt wat is er weer loos ik vraag me egt af, waarom zeggen ze zovaak ik ben maf jij bent raar , dat zeg ik waarom, zeggen ze kijk daar dan zie ik iemand die nomaal is maar niemand wist dat ik dat niet wist ze zeggen als ik op de compuet zit , ik wil dat je dat nu meteen wis dan zeg ik waarom het is niks, dan zeggen ze wat gehoorzaam we ik wil dat je dat ook effe fix feeds commentaar graag | ||
Freedom Ssst! ![]() |
![]() | ![]() |
slecht ---------------------------------------- Freedom!! | ||
![]() | ![]() |
ho je bek man kk hond je kale hond | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Als ik zo naar die tekst kijk, zou ik niet zeggen dat je een gangster rapper bent. | ||
Freedom Ssst! ![]() |
![]() | ![]() |
Wahah. Nee niet echt. Je verdiend een ban voor je slechtheid ![]() ---------------------------------------- Freedom!! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
g ridah het is ook slecht. Kijk ff in andere topics voor feed. Heb geen zin om weer een heel verhaal neer te zetten. Je doet namelijk ook wel erg veel fout. Misschien eerst maar eens proberen om de bassis onder de knie te krijgen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
''maar ik moet veel harder worden, ben niet iemand die pleeg veel moorden''... Ik heb gelezen tot deze line. Maar heb al wel het 1 en ander van je gelezen bij die 4lines topic. Zorg dat je een betere zins opbouw krijgt, die van hierboven staat krom als wat. Lees oudere battles door en lees de feed daar die ze geven aan andere schrijvers. En voor de rest blijven oefenen. Succes man. | ||
Freedom Ssst! ![]() |
![]() | ![]() |
''waarom worden ze nou weer boos, damn ik dagt wat is er weer loos ik vraag me egt af, waarom zeggen ze zovaak ik ben maf jij bent raar , dat zeg ik waarom, zeggen ze kijk daar'' waar gaat dit over? ---------------------------------------- Freedom!! | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
waarom ?! ---------------------------------------- ya diggg | ||
Geest | ![]() | ![]() |
Quote: G-ridah schreef op 29-12-2007 @ 17:36 ho je bek man kk hond je kale hond Haha 'je kale hond' inplaats van 'je kk moeder', je bent goed op weg G-ridah! | ||
![]() | ![]() |
ik weet en weazel bedkt ma maar praat beter niet over lady*killer s moeder | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Neem eens niet alles zo serieus op een forum jij. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: G-ridah schreef op 29-12-2007 @ 20:32 ik weet en weazel bedkt ma maar praat beter niet over lady*killer s moeder *PROEST* Mwoehaaahaha ![]() | ||
![]() | ![]() |
eej ik zeg het je praat niet over mijn moeder vieze k hond ik maaak jou kk doodd![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom zie je niet gewoon in dat je geen grappige gimmick bent. | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: wat is het nou ,wil ik wel een vrouw ,is ze dan wel mooi, of is ze gewoon pleuris zooi Ik ga de feministen op je afsturen, jij con·for·mist | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: G-ridah schreef op 29-12-2007 @ 21:16 eej ik zeg het je praat niet over mijn moeder vieze k hond ik maaak jou kk doodd ![]() Eeh?, ja hoor knul... je moeder! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Mijn hond is niet kaal :'( ---------------------------------------- argh | ||
Freedom Ssst! ![]() |
![]() | ![]() |
Die boy verdient een ban voor zijn slechtheid. ---------------------------------------- Freedom!! | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
FUCKING GOED ! echt dope.. je rijmschema's zijn ook de shit.. beter spit je dit ik wil het echt checken op audio !! ![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
G-Ridah banned en opzouten, gedraag je of blijf weg, je noemt je ouwe maar een vuile kankerhond als je dat een normale benaming vind voor de medemens. Maar hier doe je dat dus niet. Freedom volgende keer over een ban beginnen voor iemand anders is zelf een ban krijgen, ga je is gedragen inplaats van continue afzeiken en haatdragend bezig zijn. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2007 @ 00:06:11 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Index / Drop je eigen teksten / |