Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
ja ga niet lang meer door...plus ik heb toch pas om 9 uur ofzo afgesproken, dus zo erg is het nou ook weer niet.. ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
en dan ga je vannacht zoveel zuipen dat je alles wat je geleerd hebt morgen weer vergeten bent![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik verveel me nu al.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kipman schreef op 31-12-2007 @ 16:27 en dan ga je vannacht zoveel zuipen dat je alles wat je geleerd hebt morgen weer vergeten bent ![]() haha ja iig tijdelijk ja ![]() ![]() ...ow en outshining, doe niet gierig en pass mij een appelbeignet (A) [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-12-2007 @ 16:29:30 ] ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
tiet veurn pafke tiet veurn bier | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Als je dit in wagenberg zou zeggen was het "Kip voor een sigaretje, Kip voor een bier." Nuttige info namens mijn oma. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 31-12-2007 @ 16:29 tiet veurn pafke tiet veurn bier Dat moest ik eerst 4 keer lezen wilde ik zien wat er stond, naarling. @ Wekss: Kom maar halen. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Ha ha | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Jup het meest geliefde forum member, (zie oscars) gaat er weer vandoor. Tijd om helemaaaaal los te gaan zonder na te denken over ed consequenties. Kusje voor jullie allemaal, en prettig jaar wisseling bla bla corny dit dat.. Thalla! | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
sebiet gaan FEESTEN !!! ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Mijn borrel is ook aanstaande. Nog even dit werk afronden ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
SLM, jij gaat toch naar Scheveningen? | ||
![]() | ![]() |
mijn feest begint straks met gourmetten kben toch wel aant uithongeren inmiddels ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha ik ga ook gourmetten, als een volleerde Hollandse middenklasser. | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Wij hebben letterlijk kilos te veel vlees over voor de fondue, heb niet echt veel gegeten, een whoppertje begin middag..en straks fonduen. Gezond en al sjea. Ik moet ook gewoon leren vanaf (over)morgen. Maar dat gaat moeilijk worden net Call of Duty 4 gekocht voor ps3, had ik beter na vak. kunnen doen ![]() Vanavond party, iedereen alvast 'de beste wensen'. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 31-12-2007 @ 16:34 (...) Dat moest ik eerst 4 keer lezen wilde ik zien wat er stond, naarling. @ Wekss: Kom maar halen. ![]() zijn ze nog warm? (A) ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
![]() | ![]() |
ander onderwerp alles is prima buiten eten![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
Ik ga ook gourmetten, wel in een luxe pand in het Statenkwartier dit keer hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik ga blowen.. zuipen.. naar de klote gaan vanavond en dan kruipen naar huis ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Timsko![]() |
![]() | ![]() |
Ik eet gewoon zuurkool vndaag, kenkeeeeer. Straks zuipen, houten plaat met 1000 babypijltjes in de hens zetten en wat pijlen de lucht in jassen | ||
![]() | ![]() |
Het vuurwerk wat ik ga afsteken kunnen jullie niet eens betalen ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Weazel wenst nlhiphop alvast de beste wensen & een kick-ass begin van 2008 Ook namens deze dames! ![]() ![]() Voorzichtig met die vingertjes! | ||
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 31-12-2007 @ 16:52 Het vuurwerk wat ik ga afsteken kunnen jullie niet eens betalen zegt dat iets over onze portemonnee-inhoud of over jouw, op zn zachtst gezegd dubieuze, uitgavenpatroon ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Apro en Penny wensen nlhiphop alvast de beste wensen & een kick-ass begin van 2008 Ook namens deze dame! ![]() ![]() Voorzichtig met die vingertjes! ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 31-12-2007 @ 16:46 Ik ga ook gourmetten, wel in een luxe pand in het Statenkwartier dit keer hehe Ik doe de variant in hartje centrum ![]() | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben nu al helemaal naar de cholera, en het is nog niet eens 6 uur ---------------------------------------- beng! | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Quote: Wekss schreef op 31-12-2007 @ 16:42 (...) zijn ze nog warm? (A) Dr liggen 3 schalen vol van die warme dingen, echt lekkkker.. en veeeeeel. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga lekker vuurwerk afsteken yay lekker wondertollen naar beneden gooien westside till I die aight ![]() ![]() ![]() | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 31-12-2007 @ 16:27 Ik verveel me nu al.. Ik ook dus ben maar ff de 3 evil masters aan het kijken. voor wie ook van oude kungfu films houd en beelden bij die wutang samples wil zien. http://www.wizmovies.com/fullscreen/9425/3-Evil-Masters--Full.html | ||
![]() | ![]() |
Quote: Wekss schreef op 31-12-2007 @ 16:57 (...) zegt dat iets over onze portemonnee-inhoud of over jouw, op zn zachtst gezegd dubieuze, uitgavenpatroon ![]() Dit zegt wat over de inhoud van jullie portomonnee ne die van mij ook. Ik ga namelijk het vuurwerk afsteken van de moeder van een vriend van mij, die voor ongeveer � 900,- aan groot siervuurwerk heeft ingekocht, omdat ze het zo mooi vind haha. Geld zat in dat Statenkwartier ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
tss das toch nog wel op te brengen, alleen een beetje zonder om daar vuurwerk voor te halen. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zit me af te vragen of ik nog even zo'n 100000klappert ga halen, is alleen wel weer 70 euro'tjes. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
ik ben weg mensen, een gelukkig nieuw jaar alvast! | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Jo zelfde, en livio.. 70 euro weetje hoeveel wiet, peuken en bier dat is? | ||
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 31-12-2007 @ 17:08 (...) Dr liggen 3 schalen vol van die warme dingen, echt lekkkker.. en veeeeeel. ![]() kwijllllllll ...oliebollen vind ik maar mwamwa maar appelbeignets zijn de shit ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-12-2007 @ 17:54:01 ] ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
![]() | ![]() |
waarom zou je in godsnaam vuurwerk kopen als iedereen het al doet en je er gratis naar kan kijken? ik besteed het wel aan betere dingen ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 31-12-2007 @ 17:57 waarom zou je in godsnaam vuurwerk kopen als iedereen het al doet en je er gratis naar kan kijken? ik besteed het wel aan betere dingen ...and that's exactly why communism would never work ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Wie was gister die cabaretier op ned3 ofzo? savonds ergens, zapte er langs maar wil zoiets nooit half kijken, wil em downen, maar moet wel weten wie et was (A) ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Javier Guzman was er gisteren op geloof ik. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
22:25 - 23:55 Javier Guzman: Ton Zuur Nederland 3 Voeg toe aan je persoonlijke tv-gids van gister.. | ||
Skarjan eu |
![]() | ![]() |
net iemand hier zijn hand afgeknalt, lekker et nieuwe jaar in ! | ||
![]() | ![]() |
Mensen al in andere werelden? Of beginnen we pas na het eten? [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-12-2007 @ 18:46:01 ] | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
tnx finger en vent, downloading ![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
Godverdomme man, begin misselijk te worden uit het niets en het is nog niet eens begonnen... ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 31-12-2007 @ 18:16 22:25 - 23:55 Javier Guzman: Ton Zuur Nederland 3 Voeg toe aan je persoonlijke tv-gids van gister.. Die was zo grappig niet te geloven. Potverdrie die wil ik eigenlijk op dvd hebben ![]() | ||
![]() | ![]() |
lekker weer voor de vuurwerkliefhebbers btw![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
gelukkig nieuwjaar mensen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
Heuj nog niet beginnen hoor, om 12 uur pas. | ||
![]() | ![]() |
Het feest kan beginnen voor mij! Alvast gelukkig nieuwjaar iedereen ![]() ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Judith | ![]() | ![]() |
hoooooooooooooooooooooi. happy new year alvast enzo | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |