Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Hm, dat klinkt mij best bekend in de oren. Hoevaak ik haar haar wel niet vast heb gehouden, haha. De eerste keer dat ik der ontmoette al, overdag op strand nekken. Ach, levert ook wel mooie verhalen op | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Zulke chicks moet ik meer in mijn omgeving hebben. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
TwixXx Fop neger ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zag BigSam in de stad en heb toen zijn naam geroepen ![]() ---------------------------------------- Francois the French guy | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Wauw, mensen als jij moet ik ook meer in mijn omgeving hebben. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Held. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Syeahhhhhh! Eindelijk klaar met 280 blz. aan ethiek. ((zucht)) ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Heldin. | ||
![]() | ![]() |
Jspr je mag ze wel keertje lenen | ||
Liever heldin dan de eeuwige sarcast. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Ik ben eigenlijk nieteens zo heel vaak sarcastisch, dat het wel zo opgevat wordt is niet echt mijn probleem. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 02-01-2008 @ 22:15 Jspr je mag ze wel keertje lenen PM me haar hyves even dan. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2008 @ 22:22:09 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben een hosselaar béébie! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 02-01-2008 @ 22:25 Ik ben een hosselaar béébie! Wat hossel je, béébie? Budget? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
irritant nummer | ||
![]() | ![]() |
Vette beat wel. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat wel | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Het ging me ook wel om die beat! Die zit al jaren in m'n hoofd... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Unexplained schreef op 02-01-2008 @ 22:29 (...) Wat hossel je, béébie? Budget? trekt op geen reet wack ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Verder wordt vanaf 8 januari het zogenoemde coulancebeleid van de politie uitgebreid, laat de ACP woensdag weten. Tot nu toe was de politie alleen nog ruimhartig in het niet bekeuren van kleine overtredingen. Daar komt volgens ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp verandering in. Ook zwaardere vergrijpen zullen niet meer worden beboet. Alleen overtredingen die een directe bedreiging voor de openbare veiligheid vormen, worden dan nog bekeurd. hele stuk: http://www.nu.nl/news/1374882/14/Beveiliging_ambassades_doelwit_politieacties.html ooh wat fijn ! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Alle Oudejaarsconferences ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Owkeeeej... dus we kunnen nu graffiti spuiten wat we willen of begrijp ik iets verkeerd? ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
die show van jan jaap is echt fucking slecht | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ik ben kankerlauw | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
damn ik heb me 2/4 verstandkiezen actie laten zetten, nu heb ik rechts 2 bloedende gaten, kenker, 15 feb links 2 wajow, ze haten op me man... dope shit cb ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
L2N zit dus aan een vla en thee dieet? ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha noh man, nog niks gegeten sinds vanochtend oja wel 1 thee, m,aar ook energy drank, en ik weet niet, ik smook ook gewoon, tenminste met gaas in me bek proberen trekjes te nemen. oja outshining ben je er? ik wil een liedje maar mijn ares vind em zelfs niet eens en ik vind het mischien wat voor jou? en vogue - losing my mind (iemand anders mag em me ook pasen maar is denkik best meisjes liedje) [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-01-2008 @ 01:34:41 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
kom op konijntje kom op wiebeluhhhh wiebeluhhhh (![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Quote: L2N schreef op 03-01-2008 @ 01:33 oja outshining ben je er? ik wil een liedje maar mijn ares vind em zelfs niet eens en ik vind het mischien wat voor jou? en vogue - losing my mind (iemand anders mag em me ook pasen maar is denkik best meisjes liedje) Nooit van gehoord maar ik heb hem wel gevonden @ remotely queued. Zodra ik hem binnen heb drop ik hem voor je. ---------------------------------------- Sabr | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kan niet slapen want ik heb morgen een date. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Spannuuuuund! | ||
De lama's blijven ook gewoon leuk he. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Die zijn toch al een tijd niet meer op tv? ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Quote: DutchNelson schreef op 03-01-2008 @ 02:38 Die zijn toch al een tijd niet meer op tv? Wel te checken op die BNN site tho. ---------------------------------------- Sabr | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ga toch slapen man | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 03-01-2008 @ 02:47 (...) Wel te checken op die BNN site tho. En op NL-Hiphop! ![]() ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
mensen volgen me raad op | ||
![]() | ![]() |
ik wil 70s show ![]() | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Southpark kennen we nu wel idd. ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
word, maar altijd nog beter dan frasier, wat een klote serie is dat | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Check deze clipjes als je je toch verveelt, DuvelDuvel Sessie * Druk dan!...Druk dan!...ow sorry, sjongejonge... Sinterklaas terror * ze herkennen ons nog van het verzet * Dampoe! * Partysquad kan er niks van * Leipe track * Leip * ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
gege duvelduvel sessie grappig ga nu volgende kijken | ||
![]() | ![]() |
fock it dood forum, refreintjes zijn kut. | ||
![]() | ![]() |
Tja... als nachtmens kun je je beter met hardcore bezig houden.. tref je toch wat vaker mensen met een omgedraait schema ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
gege, nah fock dat. Ik ga American Pie: The Naked Mile kijken, pwns. ![]() | ||
![]() | ![]() |
jij liever dan ik.. haha ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
dope [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-01-2008 @ 05:10:38 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
aait films was koel, nu ga ik ontbijten | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Wat een beroerd ritme, shit is fucking te vroeg allemaal ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
woehoe, ik weet eindelijk waar numlock voor is! ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
No shit sherlock! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |