Index / Drop je eigen audio / | ||
Danski![]() |
![]() | ![]() |
Zjee Nieuw trackje online. Laat even weten wat je er van vindt!!! Beat is afkomstig van Anima. Afgemixt door Marsman. http://www.myspace.com/daanski Check it out!!! Pieszs Danski [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-01-2008 @ 12:08:47 ] | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Kan nu niet checken maar zal vnv ff feeden man ben benieuwd! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
E-B-A![]() |
![]() | ![]() |
Je weet wak dr van vind lekker trackje DRENTHE! ---------------------------------------- Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
beetje kort en het einde zwakt af! Verder netjes! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
het beste dat ik van je ken tot nu toe, blijven gaan en jezelf verbeteren! pz ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Marsman | ![]() | ![]() |
Rap vind ik ook zeer netjes, jweets! Beat vind ik beetje vaag, maargoed. ![]() | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Jea bits, sowieso vooruitgang. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
wel dope, vind je snellere shit beter maar cker dope man![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
-fotosynthese- vankwaadtoterger |
![]() | ![]() |
de productie vind ik gruwelijk,je stem is dope,tekst ook maar ook het tempo vind ik wat minder bij deze,track is ook wat kort maar toch wel dope hoor keep it up ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Danski![]() |
![]() | ![]() |
Thnx voor de reacties Nog meer mensen die wat te melden hebben? | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Ik meld zo wel even wat, ga nu eerst even douchen.. EDIT: Kan m'n aandacht er lastig bijhouden, vind de beat een beetje saai denk ik.. Heb veel beter van Anima gehoord.. Ik zal em morgen nog eens over mn speakers checken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-01-2008 @ 02:18:24 ] ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
schop ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
wel een toffe track, beetje kort inderdaad maar hij klinkt netjes blijven gaan gek ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Anima![]() |
![]() | ![]() |
![]() Nieuwe shizzle op www.myspace.com/animanl trouwens ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2008 @ 19:11:53 ] ---------------------------------------- http://www.myspace.com/zeroloss | ||
Chillah-Beeh Rap Artist ![]() |
![]() | ![]() |
chillllll... wanneer komt die track nou dan daan?![]() ---------------------------------------- Ik breek je nek.. kan je er ook niet meer uit lullen! | ||
Danski![]() |
![]() | ![]() |
We drop some shit!!! Binnenkort wordt die shit gefixt. Thnx voor positieve reacties!!! Nog meer mensen die wat te melden hebben. Misschien feedback?? P'z | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Vind het best dope klinken! Flow is nice, dacht eerst dat je stem saai zou worden maar werd het niet. Beetje kort ---------------------------------------- onderschrift | ||
Danski![]() |
![]() | ![]() |
Track is trouwens wat korter omdat anima's pc gecrasht was en zodoende kon hij niet meer bij zijn files om de beat langer te maken. Maar ik vond het zo'n dope beat dat ik er toch maar wat op heb gedropt! P'z Danski | ||
Anima![]() |
![]() | ![]() |
Jah ik vondt het ook doodzonde, wel jammer van die beat sessie. ---------------------------------------- http://www.myspace.com/zeroloss | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Dope nieuwe stuff op myspace Anima.. [drop het hier maar even ofzo] Beat 006 vind k ook strak trouwens.. ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Wel dope, ja. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Beatzcollective Gearjunkie |
![]() | ![]() |
ej man, track klinkt goed, is misschien wel wat aan de langzame kant maar desalniettemin, komt ie dr goed op.. keep it up! | ||
Danski![]() |
![]() | ![]() |
kickje | ||
Danski![]() |
![]() | ![]() |
Niemand meer die feedback heeft? Check die shit uit MAYN!!!!!!!!!!! PIES | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
Ja. Vind het een dope track, vette beat, tekst, flow. En als ik dan toch feed moet geven, ik vind de flow en stem veel te veel op rico van opge lijken. Maar dat had ik bij je vorig track ook gezegt. verder probs voor danski, mars en anima | ||
Danski![]() |
![]() | ![]() |
Oke thnx voor dat. Ik ben erg veel bezig met m'n eigen style bezig kwa manier van flowen stemgebruik enzo. Vind deze opzich niet heel veel op die van rico lijken. Nog meer mense die wat te melden hebben? Pies Danski | ||
Anima![]() |
![]() | ![]() |
dope hoor ![]() ![]() ---------------------------------------- http://www.myspace.com/zeroloss | ||
TTomba wat dan? |
![]() | ![]() |
eindelijk iemand die gewoon schreeuwt wanneer de beat er naar staat.. pff et enige wat ik kan verzinne is.. ga die shit verkope. Peace ---------------------------------------- Alles wat later kan doe ik dan, behalve beats make man. | ||
Danski![]() |
![]() | ![]() |
Kga die shit niet verkope mayn je mag het hier gewoon gratis checke!! Kom op mense check die shit en laat een reactie achter met wat je er van vindt. PIES | ||
Danski![]() |
![]() | ![]() |
Schop em nog maar ff een keertje! Vandaag of morgen weer nieuwe tracks online!!! | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Hmm heb ook wel doper gehoord van Anima. Flow en tekst is in orde! Waar kom je weg uit Drenthe als ik het vragen mag? ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Danski![]() |
![]() | ![]() |
ja drenthe | ||
E-B-A![]() |
![]() | ![]() |
Hij vroeg waar haha Vries ---------------------------------------- Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer | ||
Index / Drop je eigen audio / |