Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: [1] 2 ]
Vent
Gepost door Vent op donderdag 03-01-2008 om 13:26:05
www.checkmeprodukzies.com

Film gemaakt door Kas.
Jiggy dje en Riske de Rat spelen de hoofdrollen als ik het goed heb.

zie de trailer:



Fatcap Express dus, envolves graff...
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 03-01-2008 om 13:33:30
veersss alleeen lijkt jiggy me een toy
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Vent
Gepost door Vent op donderdag 03-01-2008 om 14:06:08
Wat nou geen reacties hier HEY FANBOYS JIGGY SPEELT IN DIE FILM HOOR
Masahiro
Gepost door Masahiro op donderdag 03-01-2008 om 14:11:48
naja
die film wordt wss even kut als Bomber en Bombing the City
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 03-01-2008 om 14:11:53
ille shit.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-01-2008 @ 14:12:24 ]
Kadee
Gepost door Kadee op donderdag 03-01-2008 om 14:15:47
ziet er wel dope uit.... heb alleen geluid op me werk
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
Galexy
Klokkenluider
Gepost door Galexy op donderdag 03-01-2008 om 14:20:00
Dope, wist wel dat Riske de Rat erin zou spelen maar van Jiggy niet.
Hopelijk wordt ut ook een goed resultaat.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 03-01-2008 om 19:06:16
ding van Kas wordt standaard dope!
Masahiro
Gepost door Masahiro op donderdag 03-01-2008 om 19:10:50
nee
ores Gepost door ores op donderdag 03-01-2008 om 19:18:36
fuck dit

kan wel zien dat dit forum niet vol zit met graffiti peeps

zoveelste poging om van graffiti een stoer cowboy verhaal te maken ... dit soort films zorgt er voor dat graff een slechte naam krijgt.

allemaal 12 jarige ventjes die dalijk en de ecko game getting up gespeeld hebben en deze film zien ... shit het einde van nederland als graffiti land is in zicht

ik word gvd scheitziek van die kanker hype om dat hele urban gedoe FUCK URBAN graff heeft niks met urban te maken net zo min als goeie hiphop wat met urban te maken heeft.

echt een schande dat de cultuur waarin ik opgegroeid ben totaal met de grond gelijk word gemaakt door de commercie.

owhja en als jiggy dje fan ... fuck jou jiggy dat je hier aan mee werkt
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 03-01-2008 om 19:21:59
Quote:
ores schreef op 03-01-2008 @ 19:18
... shit het einde van nederland als graffiti land is in zicht


dramaqueen
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 03-01-2008 om 20:26:31
Ben wel benieuwd.
Vent
Gepost door Vent op donderdag 03-01-2008 om 20:28:08
stelletje backpackers ga je druk maken om iets anders alsjeblieft
dap
038
Gepost door dap op donderdag 03-01-2008 om 20:28:31
Quote:
ores schreef op 03-01-2008 @ 19:18
fuck dit

kan wel zien dat dit forum niet vol zit met graffiti peeps

zoveelste poging om van graffiti een stoer cowboy verhaal te maken ... dit soort films zorgt er voor dat graff een slechte naam krijgt.

allemaal 12 jarige ventjes die dalijk en de ecko game getting up gespeeld hebben en deze film zien ... shit het einde van nederland als graffiti land is in zicht

ik word gvd scheitziek van die kanker hype om dat hele urban gedoe FUCK URBAN graff heeft niks met urban te maken net zo min als goeie hiphop wat met urban te maken heeft.

echt een schande dat de cultuur waarin ik opgegroeid ben totaal met de grond gelijk word gemaakt door de commercie.

owhja en als jiggy dje fan ... fuck jou jiggy dat je hier aan mee werkt
\

Als het nou een onbekende willekeurige gast was die deze film gaat maken, maar Kas .. luister zijn tracks hij weet echt wel waar die over het heeft. Wie heeft het verder nou over urban ?? De meeste zijn net zo anti-urban neppe shit als jij ..
shortylee
Ondertitel
Gepost door shortylee op donderdag 03-01-2008 om 20:42:07
Quote:
ores schreef op 03-01-2008 @ 19:18
fuck dit

kan wel zien dat dit forum niet vol zit met graffiti peeps

zoveelste poging om van graffiti een stoer cowboy verhaal te maken ... dit soort films zorgt er voor dat graff een slechte naam krijgt.

allemaal 12 jarige ventjes die dalijk en de ecko game getting up gespeeld hebben en deze film zien ... shit het einde van nederland als graffiti land is in zicht

ik word gvd scheitziek van die kanker hype om dat hele urban gedoe FUCK URBAN graff heeft niks met urban te maken net zo min als goeie hiphop wat met urban te maken heeft.

echt een schande dat de cultuur waarin ik opgegroeid ben totaal met de grond gelijk word gemaakt door de commercie.

owhja en als jiggy dje fan ... fuck jou jiggy dat je hier aan mee werkt


ahah en zo'n standaard graff gast die stoer doet op een hiphop forum.



de film zal wel niet veel bijzonders zijn maar ben wel benieuwd er naar. en is het de schrijver risk die hier in speelt?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-01-2008 @ 20:53:47 ]
dap
038
Gepost door dap op donderdag 03-01-2008 om 22:38:22
meer info!
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 03-01-2008 om 22:43:14
Haha wtf! Alsof Kas urban is . Sowieso, alsof de scene door dit verneukt gaat worden. Echte writers blijven heus wel doorgaan, of het nou goed of slecht met 'de graff-scene' gaat.

Ben erg benieuwd, ben sinds n jaartje ook 'begonnen', en raak steeds meer geinteresseerd etc.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op donderdag 03-01-2008 om 22:53:48
Lijkt me wel dope die film
----------------------------------------
Whahahaha
Leyla
Gepost door Leyla op donderdag 03-01-2008 om 23:02:18
Ik ga deze shit standaard hypen, al is het kut, want Jiggy speelt erin, dus kom maar haten ores!

Maar wat een kutdag voor de premiere
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op vrijdag 04-01-2008 om 11:00:33
Dit gaat ownen, ben zwaar down met Kas. Hoelang gaat de film eigenlijk duren?
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
BasiK_013
RealistiK Records
Gepost door BasiK_013 op vrijdag 04-01-2008 om 19:20:42
Quote:
Masahiro schreef op 03-01-2008 @ 14:11
naja
die film wordt wss even kut als Bomber en Bombing the City


kvond bomber best dope? , Maar zeker dope kga waarschijnlijk ook naar de premiere
----------------------------------------
Stop me niet in een Hokje Tenzij er een Mic Staat
Vent
Gepost door Vent op vrijdag 04-01-2008 om 19:27:02
kga misschien naar die premiere.. als ik die dag in roffa ben en het geld er dan voor over heb.. hoop niet dat je van te voren kaartjes moet gaan kopen ofzo want dan kunnen ze het vergeten
Masahiro
Gepost door Masahiro op vrijdag 04-01-2008 om 19:35:56
Quote:
BasiK_013 schreef op 04-01-2008 @ 19:20
(...)

kvond bomber best dope? , Maar zeker dope kga waarschijnlijk ook naar de premiere


??

'er is een oorlog gaande!'

wist niet of ik moest lachen of huilen


neppe dudes die moeilijke straatlingo kicken en doen alsof ze roff zijn en maar haten op alles. een fokking explosie op het eind zelfs.. ga weg man. hoe gay kan je de 'scene' portretteren. heb je al die fijne clichés weer.
Finger
Gepost door Finger op vrijdag 04-01-2008 om 19:41:32
Lijkt me echt een tering slechte film.
BasiK_013
RealistiK Records
Gepost door BasiK_013 op vrijdag 04-01-2008 om 19:49:40
lol ik zag het meer als en situatie van 2 of 3 jaar later fso dat al die aanslage hierook kome , vlgens mij was dat ook de bedoeling ?
----------------------------------------
Stop me niet in een Hokje Tenzij er een Mic Staat
Vent
Gepost door Vent op vrijdag 04-01-2008 om 19:53:13
@ Masahiro ik heb die andere films niet gezien klinkt zwaar kut iig. Deze film weet ik niet echt wat ik er van moet verwachten.. het kan aan de ene kant precies zo wack zijn als jij omschrijft maar aan de andere kant.. misschien zetten ze wel een redelijk realistisch beeld neer van die scene ofzo (al betwijfel ik dat). Voordeel is natuurlijk wel dat kas en riske zelf ook schrijvers (zijn/)waren en dus wel weten hoe de shit in elkaar steekt.
Masahiro
Gepost door Masahiro op vrijdag 04-01-2008 om 19:57:18
tja we zullen zien natuurlijk, ik ga em denk ik wel kijken.. toch wel benieuwd. aan die Bomber film werkte er trouwens ook een schrijver mee geloof ik, weet niet meer precies.

basik, vond je het op die manier wel een geloofwaardige film dan? als je een film wil schieten over terreur snap ik niet waarom je er graffiti bij betrekt.. tenzij je mad urban wil doen, zoals die ores zegt. hoe dan ook, ik vond em vrij hard sucken.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 04-01-2008 om 20:15:45
Quote:
Masahiro schreef op 03-01-2008 @ 14:11
naja
die film wordt wss even kut als Bomber en Bombing the City


Quote:
ores schreef op 03-01-2008 @ 19:18
fuck dit

kan wel zien dat dit forum niet vol zit met graffiti peeps

zoveelste poging om van graffiti een stoer cowboy verhaal te maken ... dit soort films zorgt er voor dat graff een slechte naam krijgt.

allemaal 12 jarige ventjes die dalijk en de ecko game getting up gespeeld hebben en deze film zien ... shit het einde van nederland als graffiti land is in zicht

ik word gvd scheitziek van die kanker hype om dat hele urban gedoe FUCK URBAN graff heeft niks met urban te maken net zo min als goeie hiphop wat met urban te maken heeft.

echt een schande dat de cultuur waarin ik opgegroeid ben totaal met de grond gelijk word gemaakt door de commercie.

owhja en als jiggy dje fan ... fuck jou jiggy dat je hier aan mee werkt


Ga huilen dan.

Beter dat graffiti meer aandacht krijgt toch, en je hebt ook duidelijk geen flauw idee waar je het over hebt als je zegt dat Bombers niet geloofwaardig zou kunnen zijn. Ik vind het wel dope dat ze spelen met de term "Bombers," dat het op beide dingen toepasselijk is.

Deze film gaat wel vet worden denk ik, misschien geen meesterwerk maar schijt, vermaak

Hoe zie jij een underground filmproject als Bombers trouwens samen met de term Urban?
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
EsX
Gepost door EsX op vrijdag 04-01-2008 om 20:26:52
Quote:
Twister schreef op 04-01-2008 @ 20:15
Beter dat graffiti meer aandacht krijgt toch


Dat vinden de mensen die zich daar aktief mee bezig houden meestal niet!
Het illegale (Waar het mij voornamelijk om gaat) aspect van graffiti valt heel slecht te mengen met de commercie.

Gelukkig maar...




[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-01-2008 @ 20:27:44 ]
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 04-01-2008 om 20:56:45
Quote:
OUWESCHOOLGAST schreef op 04-01-2008 @ 20:26
(...)

Dat vinden de mensen die zich daar aktief mee bezig houden meestal niet!
Het illegale (Waar het mij voornamelijk om gaat) aspect van graffiti valt heel slecht te mengen met de commercie.

Gelukkig maar...






Ik ben ook al jaren met graff bezig, ik vind dat het te weinig aandacht krijgt. Je schrijft toch om een punt te maken, of ben jij zo'n verveelde schrijver die het doet om het criminele aspect ervan?
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
EsX
Gepost door EsX op vrijdag 04-01-2008 om 21:49:43
Quote:
Twister schreef op 04-01-2008 @ 20:56
of ben jij zo'n verveelde schrijver die het doet om het criminele aspect ervan?


Wat is er als schrijver heerlijker dan s'nachts met je rugzakkie vol spuitbussen, treinen of gebouwen pakken?
Bijna alle graffiti is illegaal, of zoals jij het noemt "crimineel" (?)

En die punt word allang gemaakt in de scene, zo is het m.i. altijd al geweest.
En ik heb zelf persoonlijk niet echt de drang om met tags of pieces een punt te maken bij mensen die niet echt in het "wereldje" zitten.



[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-01-2008 @ 21:50:11 ]
Masahiro
Gepost door Masahiro op vrijdag 04-01-2008 om 23:05:48
Quote:
Twister schreef op 04-01-2008 @ 20:15
(...)

(...)

Ga huilen dan.

Beter dat graffiti meer aandacht krijgt toch, en je hebt ook duidelijk geen flauw idee waar je het over hebt als je zegt dat Bombers niet geloofwaardig zou kunnen zijn. Ik vind het wel dope dat ze spelen met de term "Bombers," dat het op beide dingen toepasselijk is.

Deze film gaat wel vet worden denk ik, misschien geen meesterwerk maar schijt, vermaak

Hoe zie jij een underground filmproject als Bombers trouwens samen met de term Urban?



nee vriend, jij hebt geen idee waar je het over hebt. het is een hilarisch woordgrapje hoor, heerlijk dubbelzinnig.. echt super scherp, maar het blijft een kanker film.

en urban is mss nét het verkeerde woord ervoor, maar veel scheelt het niet

graffiti is rebels, van de straat, niet geaccepteerd door de maatschappij... net als het geval is bij hiphop bijv. daarom worden er de laatste tijd ook (fucking corny) films over gemaakt. vanwege de jeugd die het hip vindt. dus fuck jou met je politiek correcte mening.
Vitaal
Vitaliteit
Gepost door Vitaal op zaterdag 05-01-2008 om 03:02:15
Lijkt me leuke film om te checken, Jiggy is een goede rapper maar ik weet niet of hij kan acteren.. Maar ik weet ook niet of hij het niet kan dus ik oordeel pas als ik hem aan het werk heb gezien.

----------------------------------------
Fuck you, I rhyme better.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op zaterdag 05-01-2008 om 03:16:27
Quote:
Masahiro schreef op 04-01-2008 @ 23:05
(...)


nee vriend, jij hebt geen idee waar je het over hebt. het is een hilarisch woordgrapje hoor, heerlijk dubbelzinnig.. echt super scherp, maar het blijft een kanker film.

en urban is mss nét het verkeerde woord ervoor, maar veel scheelt het niet

graffiti is rebels, van de straat, niet geaccepteerd door de maatschappij... net als het geval is bij hiphop bijv. daarom worden er de laatste tijd ook (fucking corny) films over gemaakt. vanwege de jeugd die het hip vindt. dus fuck jou met je politiek correcte mening.


Ja man, lekker politiek correct als ik zelf ook aan grafitti doe. Doe niet quasi-underground man.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
ores Gepost door ores op dinsdag 08-01-2008 om 12:00:44
wurd naar mashiro

dat is mijn hele fuckin point.

IK WIL NIET DAT JULLIE GRAFF DOPE VINDEN!

kijk naar het spel van marc ecko ... zie nu door heel de stad trane taggies. gemaakt door gasten die van kut nog lul weten wat betreft de gang van zaken in de graffiti wereld.

en ja het kan dan wel van kas zijn maar waarom is het dan geen commercieele kankerzooi ... omdat kas het gemaakt heef?

kanker toch op joh ... dit is echt een film voor de tmf generatie ... die daarna vrolijk met hun van pappa gestolen edding stift tags gaan lopen knallen overal. ik ben in mijn woonomgeving met gemeente bezig geweest om een hall of fame te krijgen (waar je dus legaal je werk kan doen) ... dat kan ik nu wel vergeten aangezien heel mn woonomgeving gesloopt word door dit soort over ijverige kankerleijers

of met restjes verf op het hof mijn/andermans pieces verneuken met laveloze teksten over wie allemaal toy is. want ja je ben geen echte schrijver als je niemand toy noemt

voor mij is het al lang duidelijk jullie zijn allemaal van die karl kani op alles wat urban is geilende tmf kijkende naar eminem luisterende schoothondjes die alles dope vinden wat er door hun muilwerk gepropt word zolang er maar in gescholden word of iets anders gebeurt wat illegaal is

fuck it ik ban deze film ... shit ik heb zelfs mn respect voor jiggy verloren

owh en twister ... als jij dit soort initiatieven dope vind weet ik al precies wat voor slag schrijver jij ben

[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2008 @ 12:03:06 ]
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op dinsdag 08-01-2008 om 12:03:09
Zo hé, jij bent echt vet underground ouwe, mag ik je aanraken?
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Petfles
Teringhond & Co.
Gepost door Petfles op dinsdag 08-01-2008 om 12:16:17
Quote:
ores schreef op 08-01-2008 @ 12:00
wurd naar mashiro

dat is mijn hele fuckin point.

IK WIL NIET DAT JULLIE GRAFF DOPE VINDEN!

kijk naar het spel van marc ecko ... zie nu door heel de stad trane taggies. gemaakt door gasten die van kut nog lul weten wat betreft de gang van zaken in de graffiti wereld.

en ja het kan dan wel van kas zijn maar waarom is het dan geen commercieele kankerzooi ... omdat kas het gemaakt heef?

kanker toch op joh ... dit is echt een film voor de tmf generatie ... die daarna vrolijk met hun van pappa gestolen edding stift tags gaan lopen knallen overal. ik ben in mijn woonomgeving met gemeente bezig geweest om een hall of fame te krijgen (waar je dus legaal je werk kan doen) ... dat kan ik nu wel vergeten aangezien heel mn woonomgeving gesloopt word door dit soort over ijverige kankerleijers

of met restjes verf op het hof mijn/andermans pieces verneuken met laveloze teksten over wie allemaal toy is. want ja je ben geen echte schrijver als je niemand toy noemt

voor mij is het al lang duidelijk jullie zijn allemaal van die karl kani op alles wat urban is geilende tmf kijkende naar eminem luisterende schoothondjes die alles dope vinden wat er door hun muilwerk gepropt word zolang er maar in gescholden word of iets anders gebeurt wat illegaal is

fuck it ik ban deze film ... shit ik heb zelfs mn respect voor jiggy verloren

owh en twister ... als jij dit soort initiatieven dope vind weet ik al precies wat voor slag schrijver jij ben



Waar maak je je druk over..
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 08-01-2008 om 12:50:12
haha ja die omschrijving van je past precies bij mij... kankersukkel
(ik graff neit eens hoor ofzo ken wel mensen enzo)
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op dinsdag 08-01-2008 om 13:34:20
Quote:
ores schreef op 08-01-2008 @ 12:00
wurd naar mashiro

dat is mijn hele fuckin point.

IK WIL NIET DAT JULLIE GRAFF DOPE VINDEN!

kijk naar het spel van marc ecko ... zie nu door heel de stad trane taggies. gemaakt door gasten die van kut nog lul weten wat betreft de gang van zaken in de graffiti wereld.

en ja het kan dan wel van kas zijn maar waarom is het dan geen commercieele kankerzooi ... omdat kas het gemaakt heef?

kanker toch op joh ... dit is echt een film voor de tmf generatie ... die daarna vrolijk met hun van pappa gestolen edding stift tags gaan lopen knallen overal. ik ben in mijn woonomgeving met gemeente bezig geweest om een hall of fame te krijgen (waar je dus legaal je werk kan doen) ... dat kan ik nu wel vergeten aangezien heel mn woonomgeving gesloopt word door dit soort over ijverige kankerleijers

of met restjes verf op het hof mijn/andermans pieces verneuken met laveloze teksten over wie allemaal toy is. want ja je ben geen echte schrijver als je niemand toy noemt

voor mij is het al lang duidelijk jullie zijn allemaal van die karl kani op alles wat urban is geilende tmf kijkende naar eminem luisterende schoothondjes die alles dope vinden wat er door hun muilwerk gepropt word zolang er maar in gescholden word of iets anders gebeurt wat illegaal is

fuck it ik ban deze film ... shit ik heb zelfs mn respect voor jiggy verloren

owh en twister ... als jij dit soort initiatieven dope vind weet ik al precies wat voor slag schrijver jij ben



TMF staat niet eens in mijn TV geprogrammeerd. Ik schrijf trouwens al lang niet meer hoor, maar toen ik het nog deed ging het nog om je naam bekend te maken. Back in the day had graffiti nog een boodschap. Ben het met je eens dat er kenker veel nieuwelingen zijn die het idee van graffiti gewoon compleet niet bevatten, ben het met je eens dat Getting Up de plank missloeg. Maar dat er nu tjappies zijn die met Trane taggen, daar kan Marc Ecko verder weinig aan doen hé. Ik ben het ook niet met je eens dat je denkt te weten wat voor schrijver ik ben. Om je opmerking te counteren: ik denk dat ik weet wat voor schrijver jij bent. En de opmerkingen die je maakt laten me alle respect voor jou als artiest verliezen. Vooroordelen en geforceerd underground lopen doen, bah.

Denk je nou echt dat deze film commercieel is? Deze film gaat heus niet veel meer opbrengen dan dat ie gekost heeft. Je denkt te zwart wit: "Oh, het is een film over graffiti, oh, ze praten met slang, dan zal die wel urban zijn. Het grote publiek gaat deze film niet eens kijken. Waar ik vandaan kom (Tilburg, en dan nog niet eens het "ruige" gedeelte), praten veel mensen ook zo (slang). Het zou alleen maar onrealistisch zijn om ze ABN te laten praten.

Dus ga niet lopen doen alsof je ook maar IETS weet van mij, en wat mij betreft ben je ook gewoon geen echte schrijver.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Kadee
Gepost door Kadee op dinsdag 08-01-2008 om 13:46:53
naja ik snap wel dat de nieuwe generatie de boel vernaggelt
maar je zult in alles mensen hebben die er wel en niet goed in zijn...
Dit forum bestaat toch zeker ook uit een groep die zo nep zijn als de pest...

Dus die
karl kani op alles wat urban is geilende tmf kijkende naar eminem luisterende schoothondjes die alles dope vinden wat er door hun muilwerk gepropt word zolang er maar in gescholden word of iets anders gebeurt wat illegaal is
gasten kunnen er ook niks aan doen dat jij nou eenmaal wel dope bent toch...

en wtf is er mis met Eminem...dat hij tegenwoordig wat mindere muziek maakt wil nog niet zeggen dat de man een fokking legende is!

maar iig vind ik het belachelijk om te denken dat iemand alleen iets mag doen als hij er goed in is...

pz



----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op dinsdag 08-01-2008 om 13:51:10
Quote:
Kadee schreef op 08-01-2008 @ 13:46
naja ik snap wel dat de nieuwe generatie de boel vernaggelt
maar je zult in alles mensen hebben die er wel en niet goed in zijn...
Dit forum bestaat toch zeker ook uit een groep die zo nep zijn als de pest...

Dus die
karl kani op alles wat urban is geilende tmf kijkende naar eminem luisterende schoothondjes die alles dope vinden wat er door hun muilwerk gepropt word zolang er maar in gescholden word of iets anders gebeurt wat illegaal is
gasten kunnen er ook niks aan doen dat jij nou eenmaal wel dope bent toch...

en wtf is er mis met Eminem...dat hij tegenwoordig wat mindere muziek maakt wil nog niet zeggen dat de man een fokking legende is!

maar iig vind ik het belachelijk om te denken dat iemand alleen iets mag doen als hij er goed in is...

pz




Dat Eminem tegenwoordig "wat mindere" muziek maakt is wat zacht uitgedrukt, maar verder word.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Galexy
Klokkenluider
Gepost door Galexy op dinsdag 08-01-2008 om 19:51:50
Regisseur en hoofdrolspelers zijn voor zover ik weet alle drie graffer geweest,
heb er wel vertrouwen in dat ze het realistisch zullen brengen.
Als het achteraf nep blijkt kan je altijd nog flippen als je dat nodig vindt.
KevinR
010
Gepost door KevinR op dinsdag 08-01-2008 om 20:50:42
vind het maar een erge kopie van bomber.. maar dit veranderd niet dat ik het ga checken
shortylee
Ondertitel
Gepost door shortylee op dinsdag 08-01-2008 om 21:43:49
dit topic vraagt om een schetsbattle..
ores Gepost door ores op woensdag 09-01-2008 om 00:50:50
en een battle vraag om no show'ers

ik heb niks te bewijzen ... het gaat me ook niet om zogenaamd underground zijn

al mn opmerkingen vallen niet letterlijk te nemen. denk dat iedereen het wel snapt



als je het wil snappen tenminste.

leuk om te gaan muggeziften op wat mijn woordkeus is of hoe ik iets uitleg. point is en blijft dat elke ware schrijver zich niet kan en nooit zal kunnen identificeren met soortgelijke films ... simpelweg omdat het niet natuurlijk is. je vervangt eminem in 8 mile toch ook niet met tom cruise het klopt dan gewoon niet meer

wil je een film maken over graff prima ... doe je best dan maar en maak er een docu van. laat zien hoe het echt zit ipv popi jopi verhalen er van maken wat graffiti verpopulariseert en dus verneukt

nog niet overtuigd?

check pieces uit eind jaren 80 begin jaren 90 en het werk wat nu afgeleverd word

het percentage totale fuckin onbenullen stijgt de fokkin pan uit ... ik zie soms complete end 2 ends voorbij rijden waarvan niet een piece de verf waard is geweest

ag fok et ook maar
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 09-01-2008 om 09:34:04
Weet niet wat ik van de film moet vinden, weet wel dat Style Wars me meer trekt.

En Ores, ik snap je, valt niet veel tegen te doen. T gebeurt niet alleen in de graffiti, zeker niet.

Alleen, doe es rustig
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op woensdag 09-01-2008 om 12:13:01
Ik snap je vergelijking van 8 mile en Eminem vervangen door Tom Cruise, maar die vergelijking gaat hier toch niet op? Zoals iemand voor mij al zei, ze hebben allemaal ervaring met schrijven. Maar goed, laten we er niet te moeilijk over gaan doen.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zaterdag 16-02-2008 om 15:02:22
Morgen dus...alleen staat er op de site dat het uitverkocht is. Als dit klopt dan is het wel jammer, want wou er eigenlijk wel naartoe gaan...

Edit: Dat het op Easyticket.nl is uitverkocht maakt trouwens niet veel uit, want je kan nog aan de deur kaarten kopen dan toch?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-02-2008 @ 15:04:10 ]

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
rame
Gepost door rame op zaterdag 16-02-2008 om 15:34:34
Quote:
ores schreef op 03-01-2008 @ 19:18
fuck dit

kan wel zien dat dit forum niet vol zit met graffiti peeps

zoveelste poging om van graffiti een stoer cowboy verhaal te maken ... dit soort films zorgt er voor dat graff een slechte naam krijgt.

allemaal 12 jarige ventjes die dalijk en de ecko game getting up gespeeld hebben en deze film zien ... shit het einde van nederland als graffiti land is in zicht

ik word gvd scheitziek van die kanker hype om dat hele urban gedoe FUCK URBAN graff heeft niks met urban te maken net zo min als goeie hiphop wat met urban te maken heeft.

echt een schande dat de cultuur waarin ik opgegroeid ben totaal met de grond gelijk word gemaakt door de commercie.

owhja en als jiggy dje fan ... fuck jou jiggy dat je hier aan mee werkt


Nerd.
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op zaterdag 16-02-2008 om 15:49:55
de acteurs zijn volgensmij best slecht in acteren
----------------------------------------
Jonkonize!
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0147 sec.