Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 [2] ]
Noorderklank Gepost door Noorderklank op woensdag 16-01-2008 om 17:38:54
ja ik heb niks tegen nerds mel wel iets tegen jou type die stoer dan en de man willen zijn op een forum
Chillah-Beeh
Rap Artist
Gepost door Chillah-Beeh op woensdag 16-01-2008 om 23:21:30
praat je tegen mij? sorry maar hou je kaken liever gesloten!
ik zeg wat ik ervan vind en ik vind het wack..

ga nou maar battlen tegen noisy want jij bent hier degene die stoer doet met je toetsenbord!

damn....
----------------------------------------
Ik breek je nek.. kan je er ook niet meer uit lullen!
NoisyD
Rap Artist
Gepost door NoisyD op donderdag 17-01-2008 om 17:17:19
eejj komaan he

Ik daag je nu al een week uit voor een battle maar ik krijg steeds geen antwoord !!! ik blijf wachten verdorie
Zo letterlijk als wat sla ik de spijker door je kop..! NOISY-D
Noorderklank Gepost door Noorderklank op vrijdag 18-01-2008 om 11:39:51
echte internet helden en gozer waar ik me aan irriteer is de manier waarop jij reageerd net alsof jij de beste bent want een normale negatieve reactie ben ook altijd blij mee want daar kun je alleen maar van leren

En Nee Nee ik wil niet battlen die tijd heb ik al gehad en contreer me liever op nieuw nrs maken

maar mischien wil me broertje van 12 wel zal m vragen
NoisyD
Rap Artist
Gepost door NoisyD op vrijdag 18-01-2008 om 12:25:28
Ej jij moet mij niet belachelijk maken jonge, ik geef je normale feedback wat ik ervan vind en ik vraag je om een battle en jij gaat mij belachelijk wtf denk jij wel niet en ik ben niet diegene die zichzelf de hoogte in praat, met je nummer 1 op Juize FM en je clips die je gaat schieten, dus ga niet zeggen dat ik denk dat ik de beste ben anders had ik je ook nooit om een battle gevraagd en jah vraag je broertje van 12 maar, omdat jij te laf bent om een battle aan te nemen, en kijk jij bent het ontgroeid de battles kijk wie allemaal nog battles maken dan van Brainpower tot aan extince, van negativ tot de hele fokking scene in Amerika en jij vind je zelf er te goed voor, jij bent een pussy man RARA waarom iedereen je shit wack vind....
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2008 @ 12:26:48 ]

Zo letterlijk als wat sla ik de spijker door je kop..! NOISY-D
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 18-01-2008 om 14:10:24
Niet omdat hij een pussy is hoor, gewoon omdat hij crap maakt.
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2025 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.013 sec.