Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Misschien klink ik zo.. Maar het toffe is dat ik totaal me eigen gang ga. Zeggen me vrienden ook.. 1 van de groep is er nooit meer bij, onder de plak. Ik ben er altijd bij.. Vriendin heeft niks te zeggen over wat ik doe. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Dan heb je het goed getroffen. | ||
-Profix Profixtiviteit ![]() |
![]() | ![]() |
word.. het is niet vanzelfsprekend. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Dat is waar. Al die vrouwen zijn onbegrijpbaar, en ze zijn ook nog eens allemaal uniek en anders hehe. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Profix, wat doe je man, haha. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Plus ze is ongesteld. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Nu ga je praten. Dat maakt het al een stuk minder interessant.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -Profix schreef op 05-01-2008 @ 19:25 Plus ze is ongesteld. vaar in de rode zee... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Haha dodo.. maak je niet druk man. pak een biertje ofzo. | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Oi, MailBoxDrive is best wel de shiiiiit ook.. Wel even een dummymailaccount (SCRABBLE ALERT!) aanmaken ook, shit is publiekelijk te zien straks. Maar toch. | ||
![]() | ![]() |
winne & feis - lijn 5 verses zijn wel dope maynnn! | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 05-01-2008 @ 18:37 Wat weet jij nou! Genoeg. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -Profix schreef op 05-01-2008 @ 19:26 Haha dodo.. maak je niet druk man. pak een biertje ofzo. Sorry man.. Is een hobby van me. Me druk maken om dingen die er niet toe doen.. Net als klagen op alles en lopen kankeren op niks. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
dope. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
iemand hier beetje verstand van netwerken? Gister wou ik probleempje oplossen dat internet zo fucked up ging op paar sites, met o.a nlhiphop. En nu doet internet 't alleen op mn pa's pc als ik de internetkabel direct in mn pa's pc stop. Ligt aan router dus denk ik.. fucked up. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Borrelen is mijn persoonlijke voorkeur om te netwerken. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
D-on | ![]() | ![]() |
she's miss california! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Quote: D-on schreef op 05-01-2008 @ 19:53 she's miss california! Wie? | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
dummy ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Quote: Arihasj schreef op 05-01-2008 @ 19:54 dummy "Nuggas sayin' Miss California was over, such dummies" | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha te fur ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Dat krijg je dus als je ruzie hebt met je kat. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Dayumn. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
geen kat nemen ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Je weet het, Nankör kedi he! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 05-01-2008 @ 22:54 geen kat nemen Of gewoon niet naar zijn staart willen kijken ook al heeft hij een wond. | ||
Beatzcollective Gearjunkie |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 05-01-2008 @ 22:57 (...) Of gewoon niet naar zijn staart willen kijken ook al heeft hij een wond. het zit je ook allemaal nie mee he, én een mitella én aangevallen door dat beest én een koortslip? Shit gaat goed keerl! | ||
![]() | ![]() |
Koortslip? Heheh nee. Maarja ik heb mijn portie ongeluk wel weer gehad voor 2008. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Aboow, dat oog ziet er indd pijnlijk uit. Sterkte man.. ---------------------------------------- Sabr | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Hallo cyberverkering! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 05-01-2008 @ 22:50 [URL=http://imageshack.us]( Plaatje )[/URL] [URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=507&i=dsc00205ar8.jpg]( Plaatje )[/URL] Dat krijg je dus als je ruzie hebt met je kat. Dude je ook bloed!!! ![]() Dikke levenservaring lyric maken dan ![]() die oog die bloede als een rund, je wee toch als je met katten stunt, ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
@ Outshining, Thnx, 10 dagen lang 5 keer per dag zalf en ''het zou goed moeten komen.'' Toch vrij beangstigend als de oogarts dat zegt. Maarja minder beangstigend als wanneer hij toch had besloten tot hechten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2008 @ 23:08:34 ] | ||
Quote: Patron schreef op 05-01-2008 @ 23:06 Hallo cyberverkering! Hallo jij internetvriendje! ![]() @ SLM, dat hechten klinkt helemaal ziek, doe maar gewoon wat meneer de dokter zegt.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2008 @ 23:10:18 ] ---------------------------------------- Sabr | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 05-01-2008 @ 23:08 (...) Hallo jij internetvriendje! ![]() leuk, hè... onze verkering?! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
fuck...dat moet zeer gedaan hebben pfoeee...... ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Quote: Patron schreef op 05-01-2008 @ 23:09 (...) leuk, hè... onze verkering?! Ja echt, zoveel diepgang hè? ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Ik moet trouwens echt mijn wenkbrauwen gaan kammen ofzo. ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 05-01-2008 @ 23:10 (...) Ja echt, zoveel diepgang hè? is dat een onderduims hintje. Mis je de diepgang? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Welnee, words are unnecessary. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben gekrenkt. Edoch, vanaf heden zal ik beter mij best doen! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Quote: Patron schreef op 05-01-2008 @ 23:20 ik ben gekrenkt. Edoch, vanaf heden zal ik beter mij best doen! Vanwaar gekrenkt? O gij ideale kerol! ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
valse bommelding in affligem , wie zou het zijn??? [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2008 @ 23:41:55 ] ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Rallic schreef op 05-01-2008 @ 23:41 valse bommelding in affligem , wie zou het zijn??? mijn oma? ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
Paracetamol is een held. | ||
![]() | ![]() |
nee, het is mss wel gekke jimmy ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Jooo alcoholl, boereeeehh. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
haha pas maar op hoor slm, voor je het weet ben je een addict ![]() | ||
![]() | ![]() |
Kan je aan paracetamol verslaafd raken? Serieus antwoorden graag. Nu weet ik al dat er mensen gaan lopen bullshitten, zeker nu ik erbij heb gezet dat ik serieuze antwoorden wil, maarja goed doe je ding maak lol en shit ofzo slap gelul. stinkpenis, voorhuidschimmel | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
dat kan zeer zeker man | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Dat kan zeker ja. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |