Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 ] | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
check de foto...![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2003 @ 08:04:22 ] ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
leuke gimmick ... zullen ook wel duur zijn | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Mijn vriendin is niet zo down met hiphop.... ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
die zelfde vriendin die er vrijdag was? ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ziet er geinig uit... nou nog een vriendin ![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
PS: zijn ze wel gewoon veilig tegen soa's en zwangerschap? Van die "fun-condooms" zijn meestal niet veilig, of is alleen de verpakking hetgene dat anders is en het "hiphop" maakt? | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
als er vrouwen zijn die m is willen uittesten: LRF(at)NLhiphop.nl ![]() | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
@ dap, 12 for $11.95... (ze zijn in verschillende smaken ![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
c-rene onze hiphopcondoom kenner | ||
![]() | ![]() |
C-rene, als je ze wilt uit proberen moet je het maar ff zeggen hoor ![]() Bussum is te doen vanuit hier... ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
was c-rene niet uhmm.. 15 ofzo ![]() | ||
Lau | ![]() | ![]() |
So what!!! Hiphop chizkiez zijn lastig te vinden volgens mij... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
was spade niet zo uhhh rond uhh midden 20 ![]() klein verschilletje maar? Tenzij die ineens pedo neigingen heeft | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
Angle-eyez is misschien de oplossing, dies 18 ![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
wel zullen dat wel zien 21 november in het verre oosten. Spade en Angeleyez gaan dan blind daten, net echt. komt dat zien hehe | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
W0rd!! ik kom![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ok dan , wordt het toch nog gezellig![]() | ||
![]() | ![]() |
hmmz was C-rene niet 18 ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2003 @ 20:15:11 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: uitondreing klinkt ranzig. | ||
Lau | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
whahah, dap heeft weer andere iedeen, maar is 'uitzondering' niet een betere optie??![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
He IK zei t niet! Hij heeft um al snel veranderd...tss | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
spade had er geen andere gedachtes bij, jij wel... ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nou ... uhh ja | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
jaja ![]() | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
niet dan, Spade![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
msn sluit haar chatboxen, verhuizen de msn chat gesprekken nu hierheen ofzo? zal ik www.nlhiphopdating.nl vast kapen? | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
klinkt wel pakkend trouwens nlhiphopdating... | ||
![]() | ![]() |
dating.nlhiphop.nl zou het dan worden net als forum.nlhiphop.nl ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
maak me gek maake me gek | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
ben benieuwd wat voorn mensen daar op af zouen komen... ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
laten we t maar niet doen ![]() | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
idd![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
toch wel om een ste lachen ![]() stel je voor: alle wiggers van NL en BE hier ![]() | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
kunnen we het niet voor een week doen ofzo?? of is dat veel te veel werk?? ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
wou je msn sletjes gaan lokken dan? | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
neej das ook wel weer waar... ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
![]() | ![]() |
das nogal te veel werk voor een weekje ja, heeft ook geen zin om een weekje te draaien. dating.fok.nl is ook nogal geflopt, terwijl op fok.nl 50.000+ gebruikers zitten. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ow ging t over dating..dacht over msn sletjes lokken ![]() naaah, tenzij je erg wanhopig bent c-rene..dan mag je wel een eigen topic hebben ![]() | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
hahah ik ben niet ernstig op zoek, maar bedankt voor het aanbod..![]() ![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ooh en nou moeten wij natuurlijk vragen 'ben je vrijgezel?' ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
damn gaat msn dicht ![]() altijd wel eens letje dat erin trapte hehehehe ![]() ![]() ![]() | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
neej ht leek me duidelijk dat ik dat dus wel was![]() en alleen msn chat ging tog dicht?? of messenger ook? er zijn trouwes wel aan illegale versies... ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
he ik vroeg t niet c-rene ... maar fijn dat je t toch verteld hebt. Nee helaas alleen die duffe chat gaat dicht, kwam er toch nooit (duh). Van mij mogen ze normale msn ook wel droppen. Kan iedereen tenminste terug naar ICQ. icq is koel | ||
![]() | ![]() |
als of er iets verloren gaat aan MSN... waar je aal niet kan komen met een gesprek dat begon met condooms.... ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
ooow alleen die chat, daar kwam ik idd ook nooit... msn is wel ok vin ik.. vrienden spreken die vet ver weg wonen, en die je bijna nooit ziet, maar heb uiteraard ook de breezer-sletjes op msn, maar daar praat k tog niet mee ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
ze zijn wel grappig ![]() eneuh je signature: steenbokken rulen ---> zeker weten!!! | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
ja tog!!! ![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 ] |