Index / Drop je eigen teksten / | ||
DKMAN![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb hem vanavond geschreven..ben nog niet zo heel erg lang met teksten schrijven bezig (luisteren al járen) so be nice... Leesles/luistertoets Ik voel geen verbond uit jou mond dus ik stuur je terug naar huis als je vies naar me komt leer manieren of zak verder in de stront blijf bij je eigen als het op jezelf aankomt luister die zieke shit uit je boxen in je oren het kan me niet bekoren je gaat nog van me horen vat 'em bij de hooren laat die stier niet lopen of stropen nee laat hem zeker ook niet rennen laat hem niet kwellen of rellen want hij zal je wel wat anders gaan vertellen Draai het volume naar de top en geniet het zijn niet alleen de teksten maar het is vooral de beat van suiker die we eten energie word aangeleverd handen vliegen wel een meter door de lucht van hoog naar laag ik weet het gaat gestaag maar aan het einde van de avond ben ik lekker vaag. je bent te traag te langzaam te voorspelbaar laat het lekker rusten maak je poep niet openbaar sluit je op in een hok van twee bij drie of zoek gerust een plek op waar ik je niet zie niet zie bestel je heineken dan ontvoer ik hem als holleeder sla hem achterover ja je maakt me weer tevreder. ik weet dat je er moet zijn als ik teksten voor je rijm je zou mij ook wel willen zijn veeg nou maar weg je slijm laat me nou niet lachen het is allemaal schone schijn laten we nou voor een keer onszelf zijn met je eigen naam en je eigen faam we zien blauw van maar ik kom echt niet uit een waterkraan op de rivier in volle gang mijn lijpe rijmpjes maakt je bang ik heb je vast in mijn tang ik weet niet of je dit wel aankan trekken als een broek het past je niet en staat niet goed ik ga je voor als het echt moet ben je in elk geval voor het gootst gevaar behoed. Dit is geen rijmelerijm van lik me vessie ik neem dit vak voor lief als een serieuze kwestie als je graag zou willen geef ik je suggestie... draag alleen die string want dat staat je best wel sexy. the bars die ik je geef zijn niet van chocola ze bestaan uit letters en ik zet ze naast elkaar vorm ze tot woorden en tot zinnen blijf maar leipe shit verzinnen tis een beetje raar maar het voelt wel goed van binnen. Alles wat je doet staat op je DNA geschreven zieke shit als deze is mij persoonlijk aangewezen dus begin maar vast met vrezen want ik zeg het je in wezen.. .ga ik rappend holland graag een lesje lezen leer je lesje voor je leeslesje van DKMAN [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2008 @ 16:54:40 ] ---------------------------------------- DKMAN | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Of je zinnen zijn te lang, of je gebruikt de enter toets niet vaak genoeg. Dit ziet er niet uit als iets dat prettig is om te lezen en dat ga ik dus ook niet doen, daarnaast zijn zulke lange zinnen bijna onmogelijk om te flowen. | ||
DKMAN![]() |
![]() | ![]() |
kan er wel netjes enters tussenzetten als je hem zo niet kan ontrafelen ---------------------------------------- DKMAN | ||
DKMAN![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 05-01-2008 @ 00:59 Of je zinnen zijn te lang, of je gebruikt de enter toets niet vaak genoeg. Dit ziet er niet uit als iets dat prettig is om te lezen en dat ga ik dus ook niet doen, daarnaast zijn zulke lange zinnen bijna onmogelijk om te flowen. en wedden dat ie flowt ![]() ---------------------------------------- DKMAN | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Op welke beat is hij geschreven dan? | ||
DKMAN![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 05-01-2008 @ 23:27 Op welke beat is hij geschreven dan? met een beetje creativiteit spit je dit op elke beat ---------------------------------------- DKMAN | ||
![]() | ![]() |
Dat zegt vrijwel elke beginner, je komt er nog wel achter. Ik vind je rijmwoorden nogal simpel gevonden, alsof je het eerste rijmwoord dat in je op is gekomen hebt uitgewerkt. Voor een tekst is het vaak ook wel nice als er meer (hoogstaander) gerijmt wordt en als je multi's gaat gebruiken. Verder ga je zelfs voor iets dat op Brag & Boast lijkt van hak op tak en sluiten de meeste van je zinnen niet echt op elkaar aan. Ik mis dus de rode draad. Verder wel nice dat je veel binnenrijm hebt. | ||
DKMAN![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 05-01-2008 @ 23:32 Dat zegt vrijwel elke beginner, je komt er nog wel achter. Ik vind je rijmwoorden nogal simpel gevonden, alsof je het eerste rijmwoord dat in je op is gekomen hebt uitgewerkt. Voor een tekst is het vaak ook wel nice als er meer (hoogstaander) gerijmt wordt en als je multi's gaat gebruiken. Verder ga je zelfs voor iets dat op Brag & Boast lijkt van hak op tak en sluiten de meeste van je zinnen niet echt op elkaar aan. Ik mis dus de rode draad. Verder wel nice dat je veel binnenrijm hebt. oke thnks voor de feedback, check ook mijn diss! ---------------------------------------- DKMAN | ||
![]() | ![]() |
Liever niet, doe eerst maar eens wat met die feedback. | ||
Index / Drop je eigen teksten / |