Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Rachid_B
Rasheed
Gepost door Rachid_B op zondag 06-01-2008 om 04:11:43
Sallaam gasten,

Hierbij een collectie van mijn beste hiphop beats, waar ik al geruime tijd mee bezig ben geweest (maandje of 3). Ook heb ik hier onder wat beats gedropt die ik een aantal jaar geleden gemaakt heb (samples daarvan zullen msgien wat cheap klinke... fruity 3 ). Feedback zou ik heel erg op prijs stellen, check ze! persoonlijk vind ik beat 26, 20, 18, 12, 13, N92 en 15 het beste.


Beat 24
(piano beat met rauw geluid op de achtergrond)

Beat N92
(droevige piano/string-beat, melodie een klein beetje gejat van 2pac .. imo een van mn beste beats, wel van een paar jaar terug)

Beat 26
(echte strijd-beat met dikke brass, string, etc. Ook een van mn beste)

Beat 12
(ook een echte strijd-beat met brass, string, tromgeroffel, etc

Beat 20
(een echte snelle bone-thugz-style beat, gemaakt nadat ik Flowmotion hoorde. een melodietje ervan komt er ook in terug als je die track goed geluisterd hebt. echte strijd-beat.)

Beat 18
(weer een strijd beat, jep, mn specialiteit. veel brass en hier ook een elektrische gitaar, veel tromgeroffel en op het begin een mooie collectie warsounds)

Beat 21
(moest aan eminem denken toen ik deze beat had gemaakt. strings, violins, piano en een clap als snare maken dit een soort orchestra-beat).

Beat 13
(hele snelle beat met piano en strings, zowat het enige wat ik gebruik .. halverwege een overgang naar de bekende requiem for a dream melodie).

Beat 11
(rustige, beetje mobb deep/nas style beat met een orchestra violin).

Beat 8
(wu-tang-clan style met old-skool beat en orchestra violin gecombineerd met wat arabisch klinkende melodietjes)

Beat 15
(droevige beat voor echte story telling rap met piano en strings... hoef die onderhand niet meer te noemen )

Beat 100
(beat van 'n paar jaar geleden. langzame bone-thugz-achtige beat met vooral piano).

Beat 14
(orchestra strings, snelle beat, melodie is nagedaan van een beat die ik op youtube zag, alleen is deze beter . dirty-south style).

Beat 3
(snelle harde beat met wat synth-sounds en veel background-noise).

Beat 2
(rustige chille piano beat)

Beat 23-1
(langzame beat met c2 piano gecombineerd met hoge piano noten.. mysterieuze melodie).

Dat was het, aanbod is nog eventjes schaars maar ik ben ook pas een paar maanden bezig.... feedback! please!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-01-2008 @ 17:02:56 ]
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 06-01-2008 om 09:57:07
het klinkt allemaal erg FL..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
duvee
Gepost door duvee op zondag 06-01-2008 om 10:30:46
ik kan eigenlijk alleen je drumlines waarderen..
-fotosynthese-
vankwaadtoterger
Gepost door -fotosynthese- op zondag 06-01-2008 om 11:19:22
Quote:
duvee schreef op 06-01-2008 @ 10:30
ik kan eigenlijk alleen je drumlines waarderen..

----------------------------------------
free eppo & tjerkovara
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 06-01-2008 om 15:14:08
Quote:
aprofourz schreef op 06-01-2008 @ 09:57
het klinkt allemaal erg FL..

----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Rachid_B
Rasheed
Gepost door Rachid_B op zondag 06-01-2008 om 16:43:33
De enige beats waarbij ik fruity samples heb gebruikt zijn beat 81, 100 en de beats waar een N voor staat. Maar dat zijn ook de beats die ik een paar jaar geleden gemaakt heb. Die klinken idd wat cheap door de echte fruity sounds.

De resterende beats zijn allemaal met losse non-fruity samples gemaakt, dus ik vraag me af of je die bedoeld of die andere beats?

thnx voor de feedback
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 06-01-2008 om 16:55:20
Luister nu een andere beat [beat2 geloof ik], zonder FL samples.. Klinkt een stuk beter, maar waarom upload je die niet alleen dan? Drums klinken nog wel wat statisch en ik vind je hihats lelijk. Samplegebruik vind ik ook ietwat saai, maar keep it up i i g.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Rachid_B
Rasheed
Gepost door Rachid_B op zondag 06-01-2008 om 17:01:53
Zit wat in idd, ik haal die oudere beats even weg dan.. het ging me sowieso meer om feedback voor mn nieuwe beats. thnx voor je tips! ik snap wat je bedoelt wat betreft de hi-hats.. zijn eerder trance hihats. nogmaals thnx
sPace
Gepost door sPace op donderdag 15-05-2008 om 12:52:42
Beat 15 en 11 vind ik echt gewoon fakking dope man!! echt, PROPS!
----------------------------------------
sPace, geen spatie!
dennisb
DennisB in je FACE!!!!
Gepost door dennisb op donderdag 22-05-2008 om 00:59:06
vriend die beats kan je gwn downloaden met rechter muisknop is sonde dat mensen met jou beats er vandoorgaan. peace
----------------------------------------
hoi
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op donderdag 22-05-2008 om 03:27:08
Quote:
dennisb schreef op 22-05-2008 @ 00:59
vriend die beats kan je gwn downloaden met rechter muisknop is sonde dat mensen met jou beats er vandoorgaan. peace


dat is waar ie op hoopt, kan ie je daarna voor de rechter slepen, buma
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2008 @ 03:27:30 ]

----------------------------------------
Zieke Zuiden
TTomba
wat dan?
Gepost door TTomba op donderdag 22-05-2008 om 11:17:30
kzou zegge doorgaan.
als k jouw was zou ik wel echt opzoek gaan naar wat betere samples. ik vind et ook FL klinken. al die beats.

magesy.com heeft alles wat je nodig hebt behalve een rapidshareaccount.

P'z
----------------------------------------
Alles wat later kan doe ik dan, behalve beats make man.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0147 sec.