Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 ] | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk ik open eens een topic, nadat mijn ouders mij voor de zoveelste maal hebben gewezen op mijn overmatig coca cola light gebruik... ik trap dus af met coca cola light...ik drink het eigenlijk te veel, vind het ook lekkerder dan normale cola ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik consumeer veel sletjes! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
ik consumeer pakken vol koffie | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Water, toch gauw zo'n 6 liter per dag. Oh en tabak, maar dat is gewoon stoer. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
EmKay1 | ![]() | ![]() |
Geen coca cola light! Maar gewone cola. ---------------------------------------- ZWO | ||
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 06-01-2008 @ 18:20 ik consumeer veel sletjes! Patron, de laatste persoon van wie je zo'n infantiele opmerking verwacht ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Melk, echt addicted aan die shit. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
vroeger appels, nu vooral liters aanmaak limonade ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 06-01-2008 @ 18:22 Melk, echt addicted aan die shit. dude kwam laatst op tv dat dat echt zo goed voor je is...wat er precies fout aan was ben ik zo even kwijt maar tis maar dat je het weet... ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Bosche Bollen, Febo Burgers en Appie Heijn opwarm broodjes. Oja en Red Bull. ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Fruit tegenwoordig. vroeger whisky. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 06-01-2008 @ 18:20 ik consumeer veel sletjes! Zeg wat is dit! ![]() On: Cola light lemon en redbull ---------------------------------------- Sabr | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 06-01-2008 @ 18:25 (...) Zeg wat is dit! ![]() On: Cola light lemon en redbull Spijt me Outshining, dat is natuurlijk om stoer te doen... Je weet dat ej de enige bent voor mij! En wekss, ik moet toch ook werken aan mijn cybercredibility! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik consumeer in grote mate: peuken, bier en cola. Coca Cola that is. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
wat weks zei:w';wer wat er slecht aan melk is is dat wij geen kalfjes zijn.Wij hoeven helemaal niet kilo's en kilo's aan botten te ontwikkelen zoals koeien. We hebben veelste veel van die troep en dat moet je lichaam allemaal afscheiden en uitschijten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-01-2008 @ 18:31:25 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Wekss schreef op 06-01-2008 @ 18:23 (...) dude kwam laatst op tv dat dat echt zo goed voor je is...wat er precies fout aan was ben ik zo even kwijt maar tis maar dat je het weet... Als je veel melk drinkt, kristaliseert dat in je blaas en dan krijg je nierstenen en dan krijg je zwakke botten, teveel werkt averechts... ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 06-01-2008 @ 18:23 vroeger appels, nu vooral liters aanmaak limonade haha opmerking van het jaar...is het echt zo? dan habit van het jaar ![]() @ out...lemonnnnnn neeeeee, ik heb het een paar gedronken omdat ik daarmee per abuis mee was afgescheept toen ik normale light wilde hebben, shit heeft een rottige nasmaak...verder niet smerig ofzo..maar ja ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Pizza. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Quote: Wekss schreef op 06-01-2008 @ 18:28 (...) haha opmerking van het jaar...is het echt zo? dan habit van het jaar ![]() @ out...lemonnnnnn neeeeee, ik heb het een paar gedronken omdat ik daarmee per abuis mee was afgescheept toen ik normale light wilde hebben, shit heeft een rottige nasmaak...verder niet smerig ofzo..maar ja ![]() Die van Coca Cola is echt maaaaaaaad vies. Die van First Choice is echt.. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Vroeger was ik verslaafd aan mona schep ijs. Ik at er minimaal 4 per week op. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Golden Power van de Aldi ---------------------------------------- beng! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Wekss schreef op 06-01-2008 @ 18:28 haha opmerking van het jaar...is het echt zo? dan habit van het jaar ![]() ik at vroeger zoveel appels dat ik mijn schijt niet meer kon doorspoelen, het was te licht geworden ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Lipton Ice Tea, Marlboro Medium, bier en rijst. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik drink tijdens het sporten standaard Reine Claude siroop. Echt sportdrank nummer 1 hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
gebakken eieren, sigaretten, broodjes kaas/tomaat/komkommer edit: hahahahah sjezus @ arihasj [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-01-2008 @ 18:43:50 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
vroeger 3 liter ( aldi !! ) ijsthee per dag tijdens 't gamen. In de zomer altijd ijsklontjes met limonade en in winter coca cola | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Vieux (van Floryn) en Vaandeltjes! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
vroeger 3 liter ( aldi !! ) ijsthee per dag tijdens 't gamen Iemand wou dood ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
in-game wel ja, moest zo vaak pissen dat soms mn WoW char werd vermoord ![]() | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Aldi ijsthee, chickenwings en tosti''s | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Maar die ijsthee v/d aldi is dan ook wel zwaar lekker als ie ijs en ijs koud is ;o Die oranje pakken dan. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
owja en niet te vergeten: KIP ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
aardappels ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
![]() | ![]() |
sowieso Aldi roeleert op aantal producten. Ijsthee, kant en klare Lasagne, golden power etc. ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
maar dat doen alle nederlanders ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Devill | ![]() | ![]() |
energy drank lidl, ennee choko rozijnen lidle hehe ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 06-01-2008 @ 18:53 maar dat doen alle nederlanders Ik niet, heb al bijna 3 jaar geen aardappel in mn keel gehad. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 06-01-2008 @ 18:55 (...) Ik niet, heb al bijna 3 jaar geen aardappel in mn keel gehad. Patat g , dat eet je toch wel ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Pizza; word! (Coca-)Cola; WORDDDD JONKO: WOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRDDDDDDDDD!!!!!!!! | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Aldi ijsthee perzik vroeger altijd, maar nu altijd Lipton ijsthee perzik. Lemon is ranziiiiiiiiiiiig En jonko natuurlijk | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Lipton Ice tea apple is ook wel goed te pruimen. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Rijst.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
@SLM: mwah...vind die een beetje flauw en weeïg [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-01-2008 @ 19:01:19 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jullie consumeren allemaal NLHH als bezeten junkies! Ha! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
met sate ownt t | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik consumeer alle troep die schoolboeken mij te bieden hebben om daar later mijn geld mee te verdienen. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Doner Kebab, wat anders als zichzelf respecterende allochtoon. ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Camel sigaretten, coolbest en bostogne koeken. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 06-01-2008 @ 19:01 jullie consumeren allemaal NLHH als bezeten junkies! Ha! grappig dat je een hoger postgemiddelde hebt dan de meeste hiero | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
das nog van vroeger man | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 ] |