Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Rachid_B
Rasheed
Gepost door Rachid_B op maandag 07-01-2008 om 02:41:58
Een jaartje of 3 geleden maakte ik deze rap. Heb sinds dien niet zelf meer gerapt maar wil er weer mee gaan beginnen. Mn stem is wel wat zwaarder en volwassener geworden maar de basis is wel ongeveer hetzelfde. Feedback

Korte rap

Kom zelf uit Utrecht... is dat duidelijk te horen? vraag ik me af.. niet dat ik dat niet wil, maar het is moeilijk om dat zelf te horen als je het zelf spreekt. Verder is de kwaliteit wel slecht, reken me daar niet op af . Moet nog ff goede apparatuur aanschaffen. Alvast thnx.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-01-2008 @ 02:56:27 ]
McTac-Tic Gepost door McTac-Tic op maandag 07-01-2008 om 21:27:01
afgezien van de slechte kwaliteit , toch netjes geflowd , lekkere beat ook. Alleen tekst is gewoon, zo'n standaard gangster rap , wees eens creatief joh =/
----------------------------------------
Ik ben mezelf maar ik verander
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op maandag 07-01-2008 om 21:59:04
Je flowt em niet goed man. Stemgebruik moet ook veel beter. Tekst heb ik niet geluisterd.
Maar, begin gewoon opnieuw te rappen, maak veel tracks en die shit komt vanzelf wel.
Gewoon kritisch naar jezelf luisteren en je hoort zelf wel wat je fout doet.
Pz!
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Rachid_B
Rasheed
Gepost door Rachid_B op dinsdag 08-01-2008 om 00:00:54
Quote:
McTac-Tic schreef op 07-01-2008 @ 21:27
afgezien van de slechte kwaliteit , toch netjes geflowd , lekkere beat ook. Alleen tekst is gewoon, zo'n standaard gangster rap , wees eens creatief joh =/


Je hebt gelijk hoor zekers al zeg ik het zelf.. die tekst slaat totaal nergens op. Maar zoals ik zei het was van een paar jaar geleden, wilde gewoon ff kijken of m'n stem oke was.

Ben nu begonnen met nieuwe teksten schrijven, mét inhoud . Ik zal die binnekort + nieuwe beats online plaatsen. Thnx voor de feedback broeders!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0171 sec.