Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op maandag 07-01-2008 om 16:19:11
[quote]Mijn brief!

Hierbij verlaat ik nlhh zsm.

Als mensen hier niet eens topictiteltje word gegund, is het wel heel zielig, het was een leuke site blabla.

En ondanks het feit dat niemand mij gaat missen, neem ik met tranen in mijn ogen afscheid van deze hoerensite. Ik kan hier nog 20 mensen aanwijzen, die irritanter en puberaler zijn dan ik. Aangezien ik me de afgelopen maanden bijzonder goed gedragen heb hier op dit kindercrecheforum, zoals het al eerder genoemd werd. Dus gaan jullie nu maar gewoon lekker haten op mensen als TwixXx, die lekker stoere dingen zit te typen hier, terwijl hij kickt op de aandacht. Terwijl hij ondertussen latijn zit te leren omdat hij dat moet van zijn mammie. Dusja bijdeze!

[b]Dag NLHH! [sup](ook al zal niemand mij missen)

@ sbu (*spuug*) kan dan bijdeze ook mijn account verwijderd worden?[/sup]
----------------------------------------
Kabeeemmm!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 07-01-2008 om 16:19:51
Dag
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 07-01-2008 om 16:42:02
*grin*

Het was een leuke site... man het was leuk ver voor jij uberhaubt lid werd hehe toys die nog geen jaar geregistreerd zijn en roepen "vroeger was het leuker" zijn zo humor. Jullie weten niet eens

Of ga stilletjes weg, of blijf gewoon lekker en loop niet zo moeilijk te doen. Zullen gerust tig toys zijn die irritanter zijn als jij bent / was / whatever. Volgens mij zijn daar ook helemaal geen opmerkingen over gemaakt, dus misschien iets te veel last van zelfreflectie?

Je loopt je aan te stellen, das in het kort wat ik wilde zeggen.

En nee, accounts kunnen niet verwijderd worden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.