Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 08-01-2008 om 10:29:58
Ik was benieuwd naar de recepten van MacDonalds, zo maak je thuis je BigMac:
http://www.topsecretrecipes.com/recipedetail.asp?sessionid=&login=yes&id=519&agree=yes

http://www.topsecretrecipes.com

Ook voor KFC, Starbucks, en weet ik veel wat allemaal. Een boel waarvoor je moet betalen, maar zodra je de naam ziet kun je google wel gebruiken om er alsnog achter te komen.

En aangezien hier nogal wat stoners zitten, misschien handig voor hun.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2008 @ 10:35:24 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
baggy
Gepost door baggy op dinsdag 08-01-2008 om 11:10:11
kan je het ook werkelijk thuis maken? ik bedoel, heb je geen onmogelijk vekrijgbare ingredienten nodig?
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 08-01-2008 om 11:11:15
Haha ja die site ken ik.

Vind het alleen erg grappig om te zien dat er een site bestaat die iedereen in de wereld kan bezoeken, om 'top secret recipes" te bekijken hehe.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 08-01-2008 om 12:00:07
Quote:
baggy schreef op 08-01-2008 @ 11:10
kan je het ook werkelijk thuis maken? ik bedoel, heb je geen onmogelijk vekrijgbare ingredienten nodig?

Wat kan er nou in een fast food product zitten, dat moeilijk verkrijgbaar is? Zelfs het kleinste kutdorp heeft wel een toko tegenwoordig voor eventuele kruiden en toevoegingen mochten ze al niet in de supermarkt verkrijgbaar zijn.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op dinsdag 08-01-2008 om 13:23:54
Hier staan er ook nog een paar
http://www.recipeinsider.com/find/Secret-recipes.html
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 08-01-2008 om 13:27:46
Quote:
Ziek schreef op 08-01-2008 @ 11:11
Haha ja die site ken ik.

Vind het alleen erg grappig om te zien dat er een site bestaat die iedereen in de wereld kan bezoeken, om 'top secret recipes" te bekijken hehe.


Het zijn natuurlijk niet exact dezelfde recepten, maar gewoon een recept om iets met vrijwel dezelfde smaak te krijgen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 08-01-2008 om 15:18:12
je krijgt iig het vlees van BigMac nooit op dezelfde manier gegrild en ook het broodje zal moeilijk worden om om dezelfde manier te toasten aangezien daarvoor speciale apparatuur wordt gebruikt met een bepaalde manier van toasten en grillen..
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 08-01-2008 om 15:20:27
Hmja voor al die shit die je moet kopen en de tijd, koop k t liever gewoon bij hun
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 08-01-2008 om 17:37:33
Quote:
Schaduw schreef op 08-01-2008 @ 15:18
je krijgt iig het vlees van BigMac nooit op dezelfde manier gegrild en ook het broodje zal moeilijk worden om om dezelfde manier te toasten aangezien daarvoor speciale apparatuur wordt gebruikt met een bepaalde manier van toasten en grillen..


Je loopt de Mac toch niet echt te prijzen he? Die halve centimeter afvaltlapjes.

Ik weet niet, maar de hamburgers die ik bak zijn toch echt wat smakelijker dan die van de Mac.
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 08-01-2008 om 18:37:30
Ik ben niet de Mac aan het verhemelen. Maar ik weet er het één en ander vanaf hoe die krengen gemaakt worden. En ik kan ze thuis ook beter bakken.

Maar als mensen het zo lekker vinden bij de Mac en het zelf willen maken zal het niet makkelijk zijn omdat ze sommige dingen niet hebben of niet weten. Dus eigenlijk doe je veel moeite voor iets wat je niet snel zal evenaren.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 08-01-2008 om 19:05:09
Als et geheim is, waaaaaaaaarom staat et dan op inet? NOU?! coca cola das pas geheim, niemand weet de special ingredient, FBI dossiers das pas geheim, dit is niet geheim, het is eerder een Leuk weetje recept maar ga et toch nooit maken iets


en inderdoet wat shadow zegt, je moet ook wel de apparatuur hebben, Mac eten is al te goor voor woorden en dan ga je van dat gore eten een aftreksel maken, mmmmh jammie
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2008 @ 19:07:39 ]
sreob Gepost door sreob op dinsdag 08-01-2008 om 22:12:21
#dan ga je van dat gore eten een aftreksel maken#

rare pascool
ik maak er stront van
----------------------------------------
hiphop naar het oosten,laat maar komen
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 08-01-2008 om 22:14:22
Quote:
baggy schreef op 08-01-2008 @ 11:10
kan je het ook werkelijk thuis maken? ik bedoel, heb je geen onmogelijk vekrijgbare ingredienten nodig?


 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.