Index / Drop je eigen audio / [Pagina: 1 [2] 3 ] | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ja sorry, liet me even gaan, heb nu me medicijnen genomen met een pizza, sorry gasten. Peace. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Nee man je hebt gelijk, pascal is een kanker nerd. Hehe, maarre chille track negers. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ow je zei al sorry, nvm dan : ) fijne avond verder [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2008 @ 19:48:10 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ah deze is kkdope, l2 brengt het weer. Period. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Woord. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2008 @ 19:53:03 ] | ||
![]() | ![]() |
Wie doet er stoer dax ? ![]() ![]() | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Waar heb je het over, ik zei:"Woord. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2008 @ 19:54:38 ] | ||
![]() | ![]() |
hehe | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Pascool je weet dat ik van je hou. Als je een keer in Amsterdam komt gaan we ook een keer samen een liedje maken, met lennon en de crew. Sukkel | ||
![]() | ![]() |
Wat zit jou dwars joh ? Ik ken je niet eens, als ik al in amsterdam kom is het voor me famillie of lennon, doe toch is rustig man | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Je bent bang he ouwe rrrrrr sidder sidder![]() | ||
![]() | ![]() |
Bang waarvoor? wat de fuck... waar heb je et over, gozer echt ga wat doen | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
kk nerd ga zelf wat doen, jij blijft toch reageren en zeiken. Hou er over op ga in een ander topic kloten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2008 @ 20:47:12 ] | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Liefjes verneuk dit topic nou niet, das sund! ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
is goed man sterf maar lekker | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Pascool doe niet zo kinderachtig, ga gewoon weg jonge... [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2008 @ 20:54:49 ] | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
haha, als ik nou zeg; hij is niet dik? krijg ik dan ook zo'n scheldparade over mij heen? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Nee ben al weer rustig. Heb me excuses ook al aangeboden, sorry man, me echte vrienden weten wel waarom ik dit soort dingen soms doe. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
gil de la tourette? ---------------------------------------- joahh | ||
Marsman | ![]() | ![]() |
Waarom vraag je er nou naar, SimonS? Ik denk niet dat jij er wat mee te maken hebt. Bovendien is het Gilles. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2008 @ 21:22:35 ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Gilles de la Tourette via internet ![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Sorry schatjes ik hou weer van jullie allemaal!!!! Evenveel!![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
en dat is wederzijds! ![]() luvvv youu, ntb, hvj...!! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Omdat jullie allemaal zo lief zijn, zal ik binnenkort een downloadbare versie voor jullie uploaden. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha shiiit rare mensen hier man. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
word ik zou de drugs wat vaker laten liggen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
nou ik kan me anders foto's van jou herinneren mixxman![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
FUCK Jullie met jullie kankerdrugs. ik haat jullie gewoon SUKKELS | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
oke mag ik nu een downloadlinkje? | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
wat een mongool ben jij Saizen, sorry ---------------------------------------- beng! | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Hou je bek ouwe je kent me niet eens, jij bent hier de naieve mongool. Je weet geen ene kankermoer wie ik ben hoe ik leef en what the fuck ik doe, fuck jou. Wie ben jij dan? Ik ken jou niet, het enige wat ik wel weet is dat jij totaal niet kunt oordelen. gebaseert op de bullshit die ik lul op nlhiphop. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Toch moet hij zijn oordeel ergens op baseren. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Tuurlijk niet. Je kan toch ook geen oordeel vellen, das het verstandigste. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Je probeert lexxxxie na te doen hé Saizen. Zó doorzichtig. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Je kan ook gewoon normaal reageren dan hoeven mensen ook geen oordeel te hebben over iets waarover ze, zoals je zei, niks van af weten. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ik zou me nooit verlagen tot zulke br33z3r-m4zi3k voor 14 jarige... Jullie begrijpen het allemaal niet. Ik heb een soort haat liefde verhouding voor Nlhiphop members. Soms haat ik jullie En soms wil ik jullie knuffelen als roze konijntjes. Wat is daar raar aan ouwe | ||
-fotosynthese- vankwaadtoterger |
![]() | ![]() |
Quote: Saizen schreef op 13-01-2008 @ 17:38 Ik zou me nooit verlagen tot zulke br33z3r-m4zi3k voor 14 jarige... po!po!po,stiekem hou ik ook van dax ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2008 @ 18:47:28 ] ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ik ook van jou foto. Fotosynthese is echt de toekomst van Nederhop. check zijn liedjes ook [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2008 @ 17:46:12 ] | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
hehe [/14] | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ok nu ga ik heel lief voor jullie zijn! | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
zet dan verdikkeme die download link online? | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Kijk ik ben een wereldverbeteraar! L2nDax - Superheroes [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2008 @ 18:29:41 ] | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
je bent best een aardige knul ja, ookal heb je 2x nodig om het zo mooi oranje te krijgen ![]() | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Binnenkort komt er ook een nieuwe hit met Van Surya, L2n en ik, stay tuned lieverds!!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2008 @ 20:04:43 ] | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Laat Twizzer gewoon bij Veelplegers joh! Of Twissle & Dax samen, Heeft L2-en eindelijk goeie kwaliteit en heeft Daxie iemand om dagelijks mee te vrijestijlen. Hééé ---------------------------------------- onderschrift | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
Quote: Marsman schreef op 12-01-2008 @ 21:18 Waarom vraag je er nou naar, SimonS? Ik denk niet dat jij er wat mee te maken hebt. Bovendien is het Gilles. waarom bemoei jij je er nu mee dan? doe je toch hetzelfde als ik soekel... en dan ook nog betweten, fak jou ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Volgens mij wil die een disstrack ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Yes de Nlhihop oorlog gaat beginnen, wanneer komen de presidensverkiezingen, dan kunnen we partijen maken. | ||
![]() | ![]() |
Ga jij wekelijks verslag uitbrengen in een freestyle? ---------------------------------------- onderschrift | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Wordup, goed idee, dan breng ik wel verslag van de frontlinie!! L2N for president, po po. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2008 @ 21:32:57 ] | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: 1 [2] 3 ] |