Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Prism schreef op 20-10-2006 @ 16:39 Geef mij maar Henny Stoel ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
gehehhe | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
![]() . ---------------------------------------- joden | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.smug.nl/2008/04/hiphop_honey_angel_lola_toples.php Miauw ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
![]() http://www.smug.nl/2008/04/joanna_tuczynska_topless.php ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Muss weet. http://www.smug.nl/2008/04/hiphop_honey_angel_lola_toples.php [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-04-2008 @ 15:48:15 ] | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
deze is echt tering lekker![]() ---------------------------------------- niet | ||
King-Dizz B rijmt op D ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Angst is het lievelingsnummer waar satan op danst | ||
![]() | ![]() |
Ik ben serieus verliefd. Deze is voor livio en andere gasten die van lieve dames houden.![]() Haar stem maakt het helemaal af.. http://www.smug.nl/2008/02/videoclip_sara_bareilles_love.php http://www.smug.nl/2008/04/videoclip_sara_bareilles_bottl.php ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Boys love DJ's | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
![]() | ![]() |
http://www.smug.nl/2008/05/donna_feldman_deal_or_no_deal.php![]() Damn, girl is bekend via Deal Or No Deal, beter komt ze ff hier langs... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
![]() Deze chick beweegt hemel en aarde, is trouwens ook een roos naar haar vernoemd http://www.smug.nl/2008/05/the_roxanne_pallett_rose.php ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben verliefd ![]() Maryam Hassouni, oa bekend van Dunya & Desie en Offers (waar ze een Emmy voor won). Laatst was ze bij DWDD en ze is echt te lief + ze heeft ook nog eens wat zinnigs te vertellen. Minpuntje is dan weer dat ze in een Yes-R clip zit... ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ze zat ook bij Dit Was Het Nieuws en daar probeerde ze volgens mij om zo dom mogelijk over te komen | ||
![]() | ![]() |
hehe da's dan weer jammer maarja, daar hebben de gasten van Dit was het nieuws wel vaker last van ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Oud nieuws V.I.P. Was het eerste samenwerkingsproject van mij en Özcan ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
haha, ik herinner me nu dat ik die foto's toen nog bekeken had ook al vind ik haar hierboven leuker ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Als je maar niet denkt dat je haar mag hebben, ze is van mij ouwe... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
ze is veel te jong voor jou ![]() en bovendien ben ik veel leuker dan jij ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
ze is een jaar ouder dan mij? Ik ben kaal tegenwoordig he en ik laat een matje met krullen groeien straks, je weet dat marrokaanse vrouwen dat sexy vinden toch edit; slowchat ouwe [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-05-2008 @ 16:16:08 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 28-05-2008 @ 16:11 Als je maar niet denkt dat je haar mag hebben, ze is van mij ouwe... hum... Dat verzoek kwam van mij overigens. | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
Hayley Williams, zangeres van Paramore:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en de nieuwe clip (ik vind bewegende beelden altijd veel beter dan foto's): http://nl.youtube.com/watch?v=Ntw2iFyJ6Ag [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2008 @ 15:14:49 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
groene ogen ---------------------------------------- argh | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
nice ... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
meeeeeeiiiisjes, met rooie haaaaaaren..... ---------------------------------------- beng! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
zij lijkt echt uber uber veel op een collega, qua gezicht echt super veel ---------------------------------------- argh | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
jonge.. jij vind iedereen wel op iemand lijken die jij kent. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2008 @ 18:27:35 ] | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
jonge.. jij heb ook op iedereen wel wat te zeiken. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: GIANT schreef op 29-05-2008 @ 18:27 jonge.. jij vind iedereen wel op iemand lijken die jij kent. what crawled up your ass and died? en eigenlijk heb ik dat nog nooit gezegd ![]() ---------------------------------------- argh | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
in het fototopic heb je dat vaak genoeg gedaan. @ Dodo; op wie bitch ik allemaal? Alleen Bigfoot.. omdat het me iriteert. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
dan wil ik toch dat je ook maar 1 quote doet waarin ik dat zeg en sowieso, waarom iriteerd je dat? stel je niet zo aan man ---------------------------------------- argh | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
jongens ga lekker in het bos ruzie maken ofzo ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
en nou gaan jullie gvd heel rap normaal doen! ik wil mooie vrouwen zien! ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
mooiste vrouw [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2008 @ 18:50:11 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Giant Nou vergeet je mij man, en je vergeet een foto te droppen. Ontopic: ![]() Tijd voor mooie vrouwen. Of kraak de lelijke af, en drop betere ![]() | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 29-05-2008 @ 18:49 Dat hoofd: ![]() | ||
![]() | ![]() |
![]() wat is er met dat hoofd?? beeld schoon ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
O, kut ik bedoelde die tweede foto uit die post. | ||
![]() | ![]() |
haha dat is allemaal dezelfde chick alleen verschillende tijden ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Dit zijn de Mooiste Benen Van Nederland:![]() Morgen meer...... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
http://www.dumpert.nl/mediabase/126891/f89594dd/heupen_liegen_niet.html pfff waarom zijn sommige vrouwen zo mooi ![]() --------- mensen op geenstijl zijn echt smaakloos en kk gay Haar heupen zijn mij iets te breed in vergelijking met haar borstomvang. DondeRob 30-05-08 @ 10:53 -1 voor Alicia. Er staat gewoon serieus waar een dude mee te zingen, maar die staat niet vooraan, omdat hij waarschijnlijk niet zo'n hunk is... Hij staat recht achter(voor ons links) naast de gitarist. En dan staat hij nog net naast het licht ook, waardoor hij niet opvalt... Schande! Tathar Ciryatan 30-05-08 @ 11:13 allemaal chicks en dan gaat ie op die jongen letten nerds [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-05-2008 @ 12:15:15 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
En dan kan ze ook nog mooi zingen ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Had dan wel wat meer op de benen mogen focussen frenkel. ![]() | ||
![]() | ![]() |
prober dat maar is terwijl je aan het vechten ben om ene plekkie. Was echt een gekkenhuis, iedereen was er, zelfs die Joop van Tellingen en Edwin Smulders. Was echt een complete chaos ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |