Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
DeLeider Gepost door DeLeider op zondag 13-01-2008 om 21:47:12


Breeze (Zwarte Diamanten, Etten-Leur) en J-MaLL (Veenendaal) hebben hun krachten gebundeld en samen de Binnenstebuiten EP tot stand gebracht . Deze EP bestaande uit 9 tracks (waarvan 3 instrumentaal zijn) is gratis te downloaden op www.binnenstebuiten-ep.nl. Binnekort zullen de Binnenstebuiten shows plaats vinden door heel het land en zullen er gedrukte versies van de EP verkrijgbaar zijn tijdens de optredens.
Tracklist:

1. Intro (Prod. By Breeze)
2. Zo Mooi (Prod. By Breeze)
3. Geen Kracht (Prod. By Breeze)
4. No Regret (Prod. By Breeze)
5. Interlude (Prod. By Breeze)
6. Binnenstebuiten (Prod. By Breeze)
7. Jij en Ik (Prod. By Roqqert)
8. Mn Pen (Prod. By Breeze)
9. Outro (Prod. By Breeze)
baggy
Gepost door baggy op maandag 14-01-2008 om 11:11:35
J-Mall???.....sinds wanneer hang jij rond op nlhiphop ouwe?
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op maandag 14-01-2008 om 23:40:39
Ik heb tot nu toe alleen die snippets geluisterd maar denk wel dat ik 'm ga downloaden, het klonk erg lekker vond ik! Vond zo in eerste instantie Binnestebuiten er het meest uitspringen (maar daarom heet de EP natuurlijk ook zo )
Nee maar klonk erg goed (professioneel).
J-Mall, jij had toch ook eens een battle met Berry Black op internet met clips en alles toch? Was wel dope iig..
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
baggy
Gepost door baggy op woensdag 20-02-2008 om 19:54:30
Deze EP was maandje geleden ofzo een artikel op nlhiphop.nl...en ik stuitte gisteren toevallig op de eerste clip van waarschijnlijk de single, dus bij deze:

https://www.youtube.com/watch?v=9cdGK4LBdI0
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op donderdag 21-02-2008 om 13:36:29
Vind hem best dope. Clip is wel vet in elkaar gezet.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Steach
ego is
Gepost door Steach op donderdag 21-02-2008 om 14:11:58
over die clip: vind het niks, niet omdat het wack is ofzo, maar ik voel heel dit soort hiphop gewoon niet, refrein is niet echt dope ook... maar iig, het is niet poepslecht ofzo
----------------------------------------
www.hofvanjaeden.com
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.