Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
presto Gepost door presto op donderdag 25-09-2003 om 14:20:45
OPROEP GDMW finalisten

als je in de geen daden maar woorden finale zit mail me effe op
presto@brainstormonline.nl

ERG belangrijk! thanx!
dap
038
Gepost door dap op donderdag 25-09-2003 om 14:23:47
loki kent d-blo.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 25-09-2003 om 21:04:56
Jow presto, ik heb je verhaal maar ff gecopy plakt... damm wat een lijers dan daar zeg!

Van: presto (---.a2000.nl)
Datum: 25-09-03 20:29

Verheugd was ik toen ik de voorronde van Geen Daden Maar Woorden in winston in amsterdam had gewonnen samen met Robian. Ik kreeg als bevestiging van mijn finale plaats een slecht leesbare, geplastificeerde placemat met daarop:"Gefeliciteerd...finalist mc battle GEEN DADEN MAAR WOORDEN 2003... jij won:
-finale plaats mc battle gdmw 2003 27 sept. te rotterdam
-deelname workshop
-100 euro in het handje bij de finale

bovendien maak je kans op de hoofdprijs: 750,- euro en de mc battle wisselbeker" nou ik had er zin in: vervoer van zaandam naar rotterdam geregeld, daar 100 euro vangen en dope battles doen en zien.

Gister kreeg ik echter een brief: Of ik uiterlijk half 3 aanwezig wilde zijn voor een workshop rap. Kwam ik niet, dan lag ik uit de finale.

Ik kon dus niet s'middags komen, en had bovendien pas vervoer s'avonds, ik kon er pas om 9 uur zijn.(battles begonnen om kwart over 10, dus ruim op tijd). Ik bel dus de organisatie op om te vertellen dat ik echt niet kan komen s'middags. "Erg jammer, je mist een zeer leerzame workshop. We zien je dan s'avonds."

Gelukkig, ik vond het al te bizar dat ze mensen die voorrondes gewonnen hebben en dus een test hebben doorstaan gaan VERPLICHTEN een workshop te volgen. Bovendien is er tot 3 dagen voor de battle nergens vermeld dat de zaterdag middag OOk vrij gehouden moest worden. Er staat dat ik een workshop heb gewonnen, niet dat ik tot een workshop wordt GEDWONGEN.

Wordt ik even later terug gebeld. "we hebben het nog es gesproken, en als je niet kan komen op de workshop, dan ben je helaas je finale plek kwijt." WAT?!

ik weet niet waar ze de gore lef vandaan halen, maar nadat ik met 39 graden koorts toch aan een battle mee doe omdat ik die finale wilde halen durven ze mij dus eruit te zetten.

Ik doe vrijwillig mee aan een battle, win die, win daarmee een finale plek. en ook een workshop. waar staat dat de workshop een voorwaarde was voor die finale plek? in de brief van gister! 3 dagen voor het evenement... hoe durf je mensen te verplichten tot een workshop. Oh nee niet alle mcs hoor, de wildcards hebben vrijstelling... die hebben kennelijk genoeg respect verdiend om niet als middelbare scholieren behandeld te worden die gewezen worden op hun leerplicht.

Zeldzaam zielig dat ik uit de finale ben gezet. Als ik dit had geweten had ik die voorronde ook gelaten voor wat het was... ze mogen blij zijn dat ze genoeg mc's hadden, en dat gasten gratis er toch voor hun een leuk evenement van proberen te maken. er waren er maar 10 in amsterdam, in plaats van de gewenste 16. waarvan ook nog es een aantal uit het publiek. het getuigt van nul respect naar de artiesten die bewezen hebben meerdere battles te kunnen winnen te dwingen tot rap les.

ter verduidelijking: dit is puur een aanval op de organisatie Passionate, en absoluut niet de mensen in de jury, djs, de host of de andere mcs en groepen die op de avond zelf hun ding doen. Ook is het geen aanval op de mensen die de workshop geven, het is alleen buitengewoon stom van passionate om een workshop te verplichten aan mensen, en al helemaal FINALISTEN. tip: geef een workshop aan beginnende mcz, vooraf aan de voorrondes. dan weten ze wat ze kunnen verwachten, kunnen ze verbeteren, of er van af zien. had de voorrondes qua niveau een stuk beter gemaakt.

tot over iets meer dan een week, bij de voorronde van SPITT.

presto
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-09-2003 @ 21:06:21 ]
dap
038
Gepost door dap op donderdag 25-09-2003 om 21:08:01
ok presto had t zelf ook gecopy plakt
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.