Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 14-01-2008 om 19:05:33
Quote:
Onmiddellijk lezen en doorsturen naar iedereen die je kent
Aandacht !!!!
Hallo Je mag het volgende zeer ernstig nemen.

Je harde schijf zal crashen en iemand anders op het Internet neemt jouw naam en password over.

Het is nog maar pas in circulatie, vanaf dinsdag. Het is een nieuw en heel gemeen virus waarvan weinig mensen op de hoogte zijn.

Een nieuw virus werd pas ontdekt en volgens Microsoft normen is dit virus het meest (?) vernielend ooit!!!!!!!!!

Dit virus werd gisteren namiddag ontdekt door McAfee en er werd nog geen bescherming ontwikkeld.

Het virus vernietigt gewoon Sector Zero van de harde schijf, waar alle vitale informatie van de computer gestockeerd is.

Het virus werkt als volgt:

Het verzendt zich automatisch naar alle adressen van uw 'address book' onder de naam 'A Virtual Card for You'.

Zodra de zogezegde virtuele kaart geopend wordt, blokkeert de computer en moet de gebruiker heropstarten.

Op het ogenblik dat de toetsen 'ctrl+alt+del' of de reset toets gebruikt worden, vernietigt het virus Sector Zero, wat een definitieve vernietiging van de harde schijf betekent.

Volgens CNN heeft het virus gisteren in een paar uur tijd paniek gezaaid in New York.

Open dus geen e-mail met als onderwerp 'A ?virtual Card for You'. Zodra u zo 'n mail ontvangt, moet u deze ?onmiddellijk deleten.

Bovendien heeft Intel het bestaan van een andere zeer vernielende virus aangekondigd.

Indien u een e-mail ontvangt met ?als onderwerp 'An Internet Flower for You', moet u deze onmiddellijk deleten, zonder te open.

Het virus vernielt alle 'dynamic link libraries' files (.DLL).


Dus, dat jullie het allemaal even weten, lijkt me toch wel handig.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
melle
Gepost door melle op maandag 14-01-2008 om 19:06:40
Deze mail kreeg ik volgens mij 5 jaar geleden al.
Weinig aan de hand dus.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op maandag 14-01-2008 om 19:07:05
Pffffff... Hoax

"Sector Zero" Whahaha... hij maakt van je Bootsector een ground zero ofzo? Wahahaha...

ik snap echt niet dat er mensen zijn die deze shit nog voor waarheid aannemen...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-01-2008 @ 19:08:20 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 14-01-2008 om 19:07:14
Oh, ik kreeg em net pas.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 14-01-2008 om 19:08:51
überhaupt gaan al die doorstuurmailtjes rechtstreeks mijn prullenbak in.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 14-01-2008 om 19:13:33
Ja, bij mij normaal gesproken ook, alleen deze kreeg ik van m'n oom, en die is ict-er, dus ging er vanuit dat het wel zou kloppen.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
EsX
Gepost door EsX op maandag 14-01-2008 om 20:38:06
Quote:
Swike schreef op 14-01-2008 @ 19:13
Ja, bij mij normaal gesproken ook, alleen deze kreeg ik van m'n oom, en die is ict-er, dus ging er vanuit dat het wel zou kloppen.


Is die toevallig 5 jaar geleden met pensioen gegaan?



SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 14-01-2008 om 20:44:45
pff kut mails, die kan je elke 5 minuten wel rond doen met een ander naampje ik doe deze dicht hoor
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0101 sec.