Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 14-01-2008 om 19:31:26
In windows xp moet je bij volume opties stereo mix aanvinken, ik probeer dit in vista ook te doen, maar het staat er volgens mij gewoon niet.
Weet iemand hoe je dat in kan stellen zodat je gewoon lekker alles kan rippen met vista?
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 15-01-2008 om 17:58:36
Niemand?
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 15-01-2008 om 18:20:30
haha swike ik weet hoe dit werkt ga je msn checken

edit; oh daar ben je niet.. ik zeg het je

ga naar control panel
zet je shits op classic view
open "sound"

ga naar het tabblad recording, rechtermuisknop in het open vlak
en kies "show disabled devices" dan zou je shit erbij moeten komen staan.

Zo niet.. moet je vista drivers voor je geluidskaart vinden het werkt niet bij iedereen dus.. heb het zelf ook opgezocht bij mij werkte het niet en zijn geen goeie drivers voor deze kk kaart is laptop shit.. maar dit schijnt te werken moet te doen zijn succes
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2008 @ 18:24:04 ]
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op donderdag 29-05-2008 om 19:33:09
bij mij staat het er wel bij maar als ik opneem met adobe audition staat het echt kkzacht en klinkt het heel vaag/dof, weet iemand wat ik daar aan kan doen?

Edit: Tis me al gelukt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2008 @ 19:34:37 ]

----------------------------------------
Jos de Boss
Vent
Gepost door Vent op donderdag 29-05-2008 om 19:44:25
wat heb je er aan gedaan JOS? geef mij the answer misschien lukt het mij dan ook nog is
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op donderdag 29-05-2008 om 19:49:09
er stond zo'n groen vinkje bij microfoon, die boven mijn stereo mix stond dus toen heb ik mn mic uitgeschakeld (hij zat niet eens in m'n laptop maar goed) en toen was het goed

met uitschakelen bedoel ik in dat menu'tje natuurlijk
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2008 @ 19:49:57 ]

----------------------------------------
Jos de Boss
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0097 sec.