Index / Sport, hobby en vrijetijd / | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Welke clubs uit de Ere-divisie mogen er van jou absoluut NIET degraderen. Ajax, AZ, FC Groningen, FC Twente, FC Utrecht, Feyenoord, Fortuna Sittard, Graafschap, Heerenveen, NAC, NEC, PSV, RBC, RKC Waalwijk ,Roda JC, Sparta, Vitesse of Willem II. Meerdere antwoorden zijn mogelijk ![]() tikfoutje eruit gehaald [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-06-2001 @ 12:36:04 ] ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Van mij mogen ze allemaal absoluut niet NIET degraderen ![]() Voetbal iz ![]() -SA- ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
RBC iig niet. Daar kan Groningen nog van winnen ![]() ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
nasibal DaFungUs! |
![]() | ![]() |
Spade.. ze mogen allemaal NIET degraderen... Die vat ik even niet... [Edit Ik las em zelf verkeerd.. deze post vergeten ![]() /Edit] [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2001 @ 11:17:11 ] ---------------------------------------- nlhiphopper sinds 2001 :P | ||
![]() | ![]() |
Hmmmmz ik zal um editten als ik echt wakker ben zodat ie klopt ![]() but still voetbal iz ![]() -SA- ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
hmmmz na wakker worden heb ik besloten dat ie wel klopt. niet niet is namelijk wel (wiskundig gezien) Oftewel: zemogen van mij allemaal wel degraderen. Was ik toch wakkerder toen ik dat schreef als ik dacht ![]() ![]() -SA- ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Van RBC is iig al zeker dat ze degraderen. De vraag was echter niet wie er wel mochten degraderen, maar wie er NIEt mochten degraderen. ![]() ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
zkills Ken je dat gevoel dat je...... |
![]() | ![]() |
Sparta, al was dat vanwege de traditie!! ---------------------------------------- A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Okay, afgezien van wat wedstrijden heeft nacompetie dus niks uitgemaakt. Sparta en Fortuna Sittard blijven in de Erecompetitie spelen. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
zkills Ken je dat gevoel dat je...... |
![]() | ![]() |
Dappie boos omdat Zwolle het niet gered heeft??? ![]() ---------------------------------------- A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
tuurlijk... Zwolle was op papier t beste | ||
nasibal DaFungUs! |
![]() | ![]() |
Eh... dap.. dat zijn ze elk jaar ![]() NAC NAC NAC ![]() ---------------------------------------- nlhiphopper sinds 2001 :P | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / |