Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Poker Minded Gewoon een potje poker for de fun. Texas Holdem, maximaal 10 spelers. Ik bak er geen zak van, dus mijn geld heb je sowieso. Wie doet er mee? | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
kom maar ---------------------------------------- joden | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
wat een kut layout.. en je moet niet folden als je gratis kan checken kaya.. helemaal niet als ik een full house heb | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Ja jij weet dat, maar ik niet. | ||
baggy![]() |
![]() | ![]() |
in ![]() | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
ojajoh ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
wat een graf kaaarten [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2008 @ 23:14:38 ] ---------------------------------------- joden | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
ait ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
jaman geen borrelnootjes op tafel en je mag nie roken, pfff | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
runner runner straight draw sorry midlepin [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2008 @ 23:17:17 ] ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 15-01-2008 @ 23:15 jaman geen borrelnootjes op tafel en je mag nie roken, pfff was that 70's show ana het kijken te gelijk dus sloeg nergens op :x ---------------------------------------- joden | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Kan je daar niet chatte ofzo? | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
o nee, ik las wat een grafkamer, lama | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Ja stond er eerst ook ;p ---------------------------------------- joden | ||
baggy![]() |
![]() | ![]() |
saaie boel...i'm out | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
ik ben koning ---------------------------------------- joden | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik own je anus toch niet, k ben out. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2008 @ 23:21:50 ] | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
ahh die was te lelijk, ik ben uit ltr ---------------------------------------- joden | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
King for a day, ... | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
boeker3 is goed ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
ik crush iedereen...kom op dan ![]() edit: pff fok dit..geen hol aan [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2008 @ 23:45:13 ] ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
haha check iedereen; 14.55: ah leuk! 14.56: getver, ik ben weg. | ||
Thijs1988 Meatball Sub ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, Heb ik nog maar 8 dollar over, krijg ik pocket Queens ![]() ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
i"m in ---------------------------------------- joahh | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
ingelogd ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
GGGG wordt genaait zeg ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Fucking zuur steeds dat all-in ga weer verder spelen op PokerStars met centen gewoon speel je ook serieuzer ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
hoe kun je daar met echt geld dan? moet je eerst storten of krijg je gratis een beetej? ah kanker spel ik denk heb een 2 en een 9 ga all in godver [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2008 @ 00:34:53 ] ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Storten, minimaal 10 dollar (=6 euro nog wat, 6,71 ofzo). Daarmee heb je rooms met blinds van - 01 / 02 cent - 02 / 05 cent - 05 / 10 cent - 10 / 25 cent - 25 / 50 cent - 50 / 100 cent etc etc Is wel tof als je je verveeld en een keer wat kan missen, heb er veel mee gewonnen. Zonder het te innen bij de kassier. Waardoor ik in grote kamers te snel werd uitgespeelt. Maja ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ah zo.. maar kun je niet ergens ff snel met een paar cent beginnen? want anders moeten ze alles weer gaan controleren komt vaak weer 48 uur overheen enzo.. ik wil alleen nu ff voor echt geld spelen ---------------------------------------- joahh | ||
sreob | ![]() | ![]() |
blijft verslavend die rot kaarten ---------------------------------------- hiphop naar het oosten,laat maar komen | ||
![]() | ![]() |
ze controleren niets hoor, met iDeal staat het er meteen op, minuutje werk ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
hoe werkt dit? of is er niemand ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
ik probeerde net ook al, lukt niet echt ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
bout spel als het niet om geld gaat ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Heeft er iemand zin in dit bout it spel ? | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Ik zuig aars in dit spel![]() | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 16-01-2008 @ 14:36 Heeft er iemand zin in dit bout it spel ? hoe werkt het dan, ik krijg het niet aan de praat? ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
1 Op de link klikken. 2 Op een stoel klikken waar staat 'Seat available'. 3 Je naam invoeren & spelen. | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
als ik op de link klik, connect die niet. ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Dan weet ik het ook niet, ik ben niet zo een computerwizzkid. | ||
Thijs1988 Meatball Sub ![]() |
![]() | ![]() |
Quads ![]() ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben zo prooo ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
wat nlhip? ssssssstraight [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2008 @ 22:03:29 ] ---------------------------------------- joahh | ||
Maurice | ![]() | ![]() |
hahaha | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
damn ik heb talent voor deze shit ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
tallent voor geluk balhaar ---------------------------------------- joahh | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
kan wel kloppen want ik ken de spelregels en shit niet wie zet d'r nou net een straat??? ow fock wat een domme vraag dat was ik natuurlijk [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2008 @ 22:25:10 ] ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
kutchat ik zie niet eens als ik wat zeg ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 ] |